22. BÖLÜM PART 2 (DÜZENLENDİ)

6.8K 579 389
                                    

Düzeltilme tarihi; 19.07.2020

Bilim Kurguda 7. olmuşuz mileeeettt!!! Bu çok mükemmel bir şey hepinize çok çok çok teşekkürler, hepinizi çok seviyorum ve lafı daha fazla uzatmadan sizi bölümle tek başınıza bırakıyorum!!

İnstagram adresimiz: p.phoenix_girl

İyi okumalar❣

⚔️⚔️⚔️

~S.Ö. (Orta Çağ) 2501~

"Leydim haberler kötü 2. Kral Eakos yeni türlerin oluştuğuyla ilgi bir genelde yayımlamış." Nadia ince vücuduna sımsıkı olacak mavi uzun bir elbiseyle tam Leydisinin karşısında oturmuş elindeki hiçte hoşuna gitmeyen mektubu okuyordu. Leydi Eleanor ise kucağında mışıl mışıl uyuyan kızına bakıyordu, huzurla uyuyan kızı yaklaşık yarım saat önce kontrol edemediği gücü yüzünden tüm Konseyi dağıtmış olmasına rağmen şu an çok masum gözüküyordu.

Nadia elindeki mektubu bir kenara koyup bebeğine dikkatlice bakan Leydisinin yanına doğru ilerledi. Doğumundan bu yana bir yıl geçen bebeğin gücü gittikçe artarken Leydisinin de gücü bir o kadar azalıyordu ki bunu sadece Nadia fark edebilmişti. Eleanor yanına yaklaşan cadıya yan bir bakış attıktan sonra kucağında ki bebeğini uyandırmamaya çalışarak yatağa nazikçe yatırdı. Sarışın cadının bakışlarının üstünde olduğunu bilen Eleanor bebeğini yatağa yatırır yatırmaz, odadaki rafından en kalın kitabı aldı ve baş yardımcısı olan Nadia'nın omzundan tutarak odadan sakince çıkardı.

Eskiden baş yardımcı olarak Martiez ile çalışan Eleanor onun ölümünden sonra Nadia'yı görevlendirmişti daha doğrusu bu Martiez'in vasiyetiydi. Bundan gayet memnun olan Eleanor bildiği çoğu büyüyü, iksiri ve lazım olan tüm otları Nadia'ya öğretmeyi amaçlamıştı ve birazdan bilmesi gereken son şeyi de anlatmak için Konseyin en sessiz yerine yani toplantı odasına gidiyorlardı.

İki cadı büyük bir sessizlik içinde toplantı odasına giderken ikisinin de aklında farklı tilkiler dolanıyordu. Nadia uzun ince parmaklarını merdivenin tırabzanlarından dolaştırarak hala bir yıl önce olan doğumu düşünüyordu. İkiz olan kardeşlerden sadece kız olan bebek hayatta kalabilmişti.

Ciara.

Leydi Eleanor kızına tamda söylediği gibi Ciara ismini koyması Nadia'yı çok mutlu etmiş olsa da oğlunun ölmesinden hiçte etkilenmiş gözükmeyen Leydisi onu korkutuyordu. İlk doğum sırasında bağırıp ağlayan Leydisi bir gün sonra hiçbir şey olmamış gibi kızına sütünden vermiş ve hemen ardından konseyin başına tekrardan geçmişti.

Eleanor konseyin başına geçer geçmez Cadıların isyanlarını bastırmış ve Winta Krallığıyla birçok toplantıya katılmıştı. Birkaç toplantı sonucu Cadılara ait çoğu toprağı savaşmadan geri kazanan Eleanor, çoğu Cadının güvenini tekrar kazanmayı başarmıştı. Bir yıl boyunca Cadıları güçlendirmeye çalışan Eleanor farkına varmadan gün geçtikçe güçten düşmüştü. Buna rağmen bakışları ve yürüyüşünden ne kadar güçlü ve korkusuz olduğu anlaşılabiliyordu.

Nadia, Leydisini her gördüğünde bu duruma hep hayran olmuştur. Bu yüzdende ileride Leydisi gibi bilgili, güçlü ve korkusuz olmak istiyordu ancak içinden bir ses bunun olması için yeterince vakti olmadığını söylüyordu.

Aynı ses Eleanor'a da fısıldıyordu. Çok vakti kalmamıştı!

"Nadia daldın mı sen? Toplantı odasına geldik bile." dedi Eleanor kapıları çoktan görevliler tarafından açılmış toplantı odasına girerken ve arkasında kalmış Nadia'ya dönmeden hemen önce ağır kitabı masaya koydu. Nadia, Leydisinin sesiyle daldığı evrenden çıkıp elbisesinin eteklerinden tutup koşar adım açık kapılardan girdi. Onun girmesiyle dışarıdan kapanan kapılar iki cadıyı büyük odada yapayalnız bırakmıştı.

ANKA KIZ (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin