MULTİMEDİA : ALİ & ELİFMERHABA ARKADAŞLAR. YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. ÇOK GEÇ OLDU BANA KIZDIĞINIZI BİLİYORUM AMA BU ARALAR HEM TELEFONUM DONMAYA BAŞLADI HEMDE WATTPADİMDE SORUN ÇIKMAYA BAŞLADI O YÜZDEN GEÇ GELDİ BÖLÜM. YOKSA GEÇEN CUMARTESİ BÖLÜM SİZİNLE OLACAKTI. GELELİM BÖLÜME BU BÖLÜM MALESEF HALİL İLE HİCRAN'IN DEĞİL😞😞😞😞 ELİF'İN BÖLÜMÜ😉😉😉UMARIM BEĞENİRSİNİZ HATALARIM VARSA AFOLA HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ.😙😙😙
İYİ OKUMALAR
***************
Elif elindeki çayı yudumlarken diğer eliyle telefonla uğraşıyordu. Yanındaki haraketlilikle göz ucuyla yanına baktı. Derin nefes alarak yanında oturan Ahmet'e döndü.
"Nasılsın Elif?"
"İyiyim Ahmet."
Elif elindeki telefona geri dönerken Ahmet'in alaycı sesi kulaklarına doldu.
"Bende iyiyim sağol!"
"Ahmet bak iyi arkadaşsın ama sadece arkadaş. Seni kırmak istemem ama sende beni anlamalısın ben sana karşı hiç birşey hissetmiyorum. Boşuna uğraşma bu seni yıpratır."
"Olsun seni tek taraflı sevmek bile güzel."
Bu sözler normalde insanın hoşuna gider heyecanlanır ama Elif bu sözleri duymaktan rahatsız olmuştu.Ahmet'in çirkin değildi tam aksine kumral ela gözlü uzun boylu yakışılı, aynı zamanda düşünceli ve romantik biriydi. Başka bir kız olsa yerinde hemen aşık olabilirdi ama Elif iki ay önce kendisine hayvan gibi bağırıp sonrada ceza diye öpen adamı aklından çıkaramıyordu.
Kendisini öptüğünde fazlasıyla heyecanlanmıştı belki ilk öpüşmesi değildi ama ilk defa yabancı biriyle öpüşüp farklı duygular yaşamıştı.
O zamandan beridir hiç bir daha karşılaşmamışlardı. Uzaktan gelen ambulans sesiyle kendine gelen Elif elindeki telefonu cebine koyarken konuştu.
"Bence başkasını sevmeye çalış eminim senin değerini bilen biri mutlaka karşına çıkar."
Elif hızlı adımlarla Ahmet'in yanından uzaklaşırken elindeki plastik bardağı çöpe atıp acile doğru yürümeye başladı.
Kot pantolonu üstünde v yaka dar tişörtü ve at kuyruğu yaptığı saçıyla dikkat çekerken ellerini üstüne giyindiği önlüğün cebine soktu. Acil kapısının önünde beklerken ambulansda bahçeye giriş yaparak acil kapısının önünde durmuştu.
Elif yüzüne düşen saçlarını eliyle yana doğru isterken ambulansın kapıları açılmış içeriden sedyenin üstünde kanlar içinde yatan adamı görünce derin nefes almıştı. Kafası yana düşmüş yüzünde maske olan genç adamın yüzünü göremezken yanındaki kız konuşmaya başladı.
"Çok kan kaybetti şuan baygın ve nabız gittikçe düşüyor. İki yerinden vurulmuş bir kurşun bacağını sıyırmış diğeri ise göğsüne isabet etmiş kanamasını geçi süreliğine durdurduk. Kan grubu A rh+"
Elif sedyeyle beraber ilerlerken yanındakilere emirler yağdırıyordu.
"Ameliyathane'yi hemen ayarlayın ve kan lazım A rh+."
Elif hastayı müdahale bölümüne sokarak sedyeden indirip yatağa yatırdılar. Masadan makası alıp üstündeki kan bulanmış beyaz tişörtü makasla keserken yanındaki Burcuda adama oksijen maskesini tutuyordu.
Elif genç adamın göğsündeki yarayı incelerken kurşunun kalbe giden damarlara zarar verdiğini düşünüyordu.
Genç adamın pantolonunuda keserek bacağındaki yarayı inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİL BAŞTAN
General FictionKafasını önüne eğip oturan Halil bakış açısına giren ayaklarla kaşlarını çattı. Kafasını kaldırıp karşısındaki kızı görünce yüzünde ukala bir gülümseme oluştu. Kız ürkekçe elini kaldırıp patlamış dudağını işaret etti. Halil kızın ne yapmaya çalıştığ...