MULTİMEDİADA = HAKAN VE HİCRAN VAR
Hakan olan biteni babasına anlatırken Selim Bey Dikkatle oğlunu dinledi.Zehra Hanım göz yaşlarına boğulmuştu.
Hakan'ın, Serdar Bey'i araştırması için görevlendirdiği adamı, bütün herşeyi araştırmış elinde dosyayla Hakan'ın karşısında oturuyordu.
"Seni dinliyorum Fatih. "
" İsteğiniz gibi Serdar Bey'i araştırdım. Adam kendi halinde biri. Karısını ve büyük kızını tren kazasında kaybetmiş. Küçük kızı ise 1 hafta komada kalmış. Uyandığında hiç birşeyi hatırlamıyormuş. Serdar Bey'in küçük bir çiçekçi dükkanı varmış ama kızının tedavi masrafları için satmak zorunda kalmış. Oturduğu ev kira. Kızının doktorunun adı Fuat Yener. Yurt dışına terfi etmiş. Son olarak'ta ailenin tek çocuğu olduğu için hiç kardeşi yok akrabaları ise Serdar Bey'e hiç bir yardımda bulunmamışlar. "
" Peki ne işlerde çalışmış kötü yola düşmüş mü? Çünkü elinde olmasa'da zor şartlar bazen insanı kötü yola sürükleyebilir. "
Zehra Hanım sorularını sıralarken Hakan Annesine bakıp düşüncelere daldı. Hicran'ın yerinde kendiside olabilirdi. Annesini kardeşini kaybedip birde kendi hafızasını kaybetmesi hiçbir şey hatırlaması çok zor bir durum yeniden doğmuş gibi oluyor insan. Bedenin büyük ama aklın küçük kalıyor. Gözlerinin önünden Halil'le yaşadıkları anılar gelince gözleri doldu. Halil deli doluydu, bazen kendisini sinir ediyordu ama o olmadığı zaman gözleri onu arıyordu. Eksikliği hemen hissediliyordu. Halil'in hiçbir zaman yanında olmaması düşünmek dahi istemiyordu. Kafasındaki olumsuz düşünceleri uzaklaştırmaya çalışarak Fatih'e baktı.
"Bütün iş yerlerini araştırdım. Serdar Bey'den iyi olarak bahsederler ama kızını bahane ederek sürekli izin aldığını söylüyorlar. Birçok işe girmiş en fazla çalıştığı 2 ay, sonra adamlar işten çıkarıyorlarmış. Her işte çalışmış. Masa işi,çaycı çorapçı güvenlikçi. Ama hiç içkisi kumarı yada kötü bir alışkanlığı yok ve kötü yolda düşmemiş. "
Herkez pür dikkat Fatih'i dinlerken Selim Bey'in kafasında plan oluşmuştu bile.
" O zaman şirkette güvenlikçi olarak çalışabilir. "
Hakan çenesini kaşıyarak Babasına baktı.
" Ama kızı evde artık tek kalamıyormuş o nasıl olacak? "
Selim Bey'in kafası o kadar doluydu'ki aklı ister istemez Serdar Bey'in yaşadığı kötü olaylar aklına geliyordu. Karısını ve oğullarından birini kaybetmek ve diğer oğlunun yaşaması için çabalamak. İçinden Allaha binlerce kez şükrederken Zehra Hanım sesiyle kendine geldi.
"Bizim Müştemilatta kalırlar hem güvenlik işi bittiğinde bizim bahçeylede ilgilenir. Zaten çiçeklerden anlıyor. Kızı'da kendisi işe gittiğinde bizim evde kalır. Hem kendi için kolay olur hemde bahçe işide hallolmuş olur. "
Hakan Annesinin fikrini olumlu bulurken Babasına dönüp baktı. Selim Bey kahvesinden bir yudum alarak karısına baktı.
" Kabul ederse neden olmasın. "
Hakan Fatih'e baktı.
" Teşekkür ederim Fatih sen gidebilirsin."
" Birşey değil Hakan Bey. " diyerek ayağı kalkan Fatih
" İyi akşamlar. "diyerek çıkışa doğru yürüdü.
" Kızı nasıl biri sen hiç gördün mü Hakan'ım? "
Annesinin sesiyle kendine gelen Hakan çayından bir yudum aldı.
" Hayır ben hiç görmedim. Halil görmüş. Halil kendini olduğundan farklı gösteriyor. Ben bu yönünü ilk defa görüyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİL BAŞTAN
Ficción GeneralKafasını önüne eğip oturan Halil bakış açısına giren ayaklarla kaşlarını çattı. Kafasını kaldırıp karşısındaki kızı görünce yüzünde ukala bir gülümseme oluştu. Kız ürkekçe elini kaldırıp patlamış dudağını işaret etti. Halil kızın ne yapmaya çalıştığ...