MERHABA ARKADAŞLAR BEN GELDİM. BÖLÜM PAZAR GÜNÜ GELECEKTİ AMA BU ARALAR ÇOK YOĞUNUM. NİŞANIMIZ OLDUĞU İÇİN ARASI FAZLA UZADI. BU BÖLÜMÜ YAZMAYA FIRSAT BİLE BULAMADIM. BÖLÜME GELECEK OLURSAK FAZLA DUYGUSAL BÖLÜM OLDU. YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELİR BİLMİYORUM. DEDİĞİM GİBİ NİŞANIMIZ BU PAZAR VE ÇOK YOĞUNUM AMA YİNEDE VAKİT BULDUKÇA YAZAMAYA ÇALIŞACAĞIM 😊😊😊BU ARADA YORUMLAR VE OYLAR ÇOK DÜŞÜK LÜTFEN OKUYANLAR OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN ÇÜNKÜ GEÇEKTENDE OY VE YORUMLAR DÜŞÜK OLDUMU MORALİM BOZULUYOR VE YAZASIM GELMİYOR. SİZDEN RİCA EDİYORUM OY BUTONUNA BASMAYI UNUTMAYIN! 😢😢
UMARIM BEĞENİRSİNİZ!!!
İYİ OKUMALAR
*******************
Demir silahını çıkarıp hurda olmuş arabanın yanında olan şerefsizelere sıkıyordu. Yardıma çağırdığı adamların diğer taraftan düşmanlarını köşeye sıkıştırırken başları olduğunu tahmin ettiği köpeği bacağından vurarak yere düşmesini sağladı. Silah sesleri kesilirken yerde yatmış kıvranan adam silahına davranmadan yumruğu suratına geçirmişti.
"Cengiz! Alın şu iti bizim depoya götürün."
Cengiz adamı sürükleyerek arabaya götürürken Demir hurda olmuş arabanın yanına doğru koşarak kapıyı açtı. Yüzünü örten saçları kenara çekip genç kızın suratına baktı. Burnundan akan kan ve karın boşluğuna saplanmış camı görünce dişlerini sıkarak genç kızın suratını ellerinin arasına aldı.
"Nazlı Hanım! Nazlı Hanım! Lanet olsun!"
Elini hızla kapıya geçirip kemerine uzanıp çözerken diğer tarafta kanlar içinde baygın bir şekilde yatan adamı görünce dudaklarını ısırdı. Hızla Nazlı'nın kemerini çözüp kendi arabasına götürürken arka kapıyı açan adamla Nazlı'yı arka koltuğa yatırdı. Kapıyı kapatırken uzaktan gelen siyah arabalarla silahını çıkardı. Gözlerini kısarak gelen arabaya bakarken içinden çıkan adamın gözlerinde gördüğü endişeyle silahını beline taktı.
Fatih hızla parçalanmış arabaya doğru koşup şoför koltuğunu açarak kanlar içinde yatan Hakan'ı görünce dehşete düştü.
"Hakan Bey! Hakan Bey! Beni duyuyor musunuz? "
Yanına yaklaşan adamı fark edip yakasına yapışırken sinirle bağırdı.
" Kim yaptı bunu? Nazlı Hanım nerede? "
Demir yakasını tutan adamın ellerini tutarak kendinden uzaklaştırdı. Fatih'in gözlerinde korku endişe ve acıyı görünce derin nefes alıp kendini sakinleştirdi.
" Nazlı Hanım benim aracımda burada ne olduğu konusuna gelirsek şimdi sırası değil. Acilen hastaneye yeriştirmemiz lazım. "
Fatih kafasını sallayarak adamlarına işaret verdi.
" Hakan Bey'i çıkarıp arabaya taşıyın. "
Adamları hızla arabaya ulaşıp Hakan'ı arabadan çıkartırlarken Fatih, arkasını dönüp arabasına hızla ilerleyen adamın arkasından seslendi.
" Nazlı Hanım'ı bizim hastaneye getir. "
Demir arabaya binmeden önce kafasını salladı.
" Tam arkanızda olacağız acele edin. "
Fatih hızla kendi arabasına ilerleyerek Hakan'ı arabaya yerleştiren adamlarına baktı.
" Biriniz Hakan Bey'in yanına oturun. Diğerleri yolumuzu açın! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİL BAŞTAN
Ficción GeneralKafasını önüne eğip oturan Halil bakış açısına giren ayaklarla kaşlarını çattı. Kafasını kaldırıp karşısındaki kızı görünce yüzünde ukala bir gülümseme oluştu. Kız ürkekçe elini kaldırıp patlamış dudağını işaret etti. Halil kızın ne yapmaya çalıştığ...