18.BÖLÜM- "NEREDE KALMIŞTIK?"

110 15 16
                                    

MULTİMEDİA : HALİL & HİCRAN

MERHABA KUZULARIM BEN GELDİİİM. HİÇ UYUMADIM VE BÖLÜMÜ ŞİMDİ  BİTİRDİM. UMARIM FAZLA BEKLETMEMİŞİMDİR . HATALARIM VARSA AFOLA. OYLARINIZI VEE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYECEĞİNİZİ UMUYORUM. DAHA FAZLA KONUŞMAYIP SİZİ YENİ BÖLÜMLE BAŞ BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM.

İYİ OKUMALAR


*****************

Hakan  masasına oturmuş kahvesini içerken Halil  sinirle kendisine bakıyordu. Daha başının ağrısı bile geçmemişken kendini şirkete atması ve çok çalışması Halil'in sinirlenmesine neden olmuştu.

"Abi Allah aşkına yaa!! Hastaneden çıkalı daha iki hafta oldu, sen ikinci haftasında gelmiş burda iş yapıyorsun. İyice iş manyağı oldun çıktın başıma!!"

Hakan kardeşine ters ters bakarak kahvesini yudumlamaya devam ederken Halil söylenmeye devam ediyordu.

"Sen gitsene sevgilinin yanına, hiç mi özlemiyorsun?" derken gözlerinin önünde bir çift yeşil göz belirdi.

İki haftadır şirketle ilgilendiği için Hicran'la konuşamamıştı. Görüyordu görmesine ama bir türlü tek yakalayamıyordu. Özlemişti onunla konuşmasını, gülmesini herşeyini. Kendisi sevdiği kızı bu denli özlerken ve kimseler görmesin diye kaçamaklar yapmaya çalışırken, abisi sevgilisi olduğunu herkesin bilmesine rağmen, gelmiş burada mal mal oturuyor sevgilisinin yanına gitmiyordu. Üstelik  Nazlı'nın daha dikişkeri alınmamıştı bile.

Senin ben aklına....

Halil sinirle içinden abisine küfürler yağdırırken abisinin sesiyle kendine geldi.

"Tabiki özlüyorum ama sürekli babasının evinede gitmek bana ters geliyor."

"Lan sen yoğum bakımda yatarken kız sana ilanı aşk etti. Bu ilanı onun babası ve babam duydu. Sen daha ne zırvalıyorsun? Onuda geçtim kızla koca bir hafta baş başa tatil yaparken yada adamın gözü önünde kıza sümük gibi yapışırken utanmıyorsun 'da şimdi evine gidince mi utanıyorsun? "

Hakan fincanı masaya hızla vurup sinirle Halil'e baktı.

" Asıl sen ne zırvalıyorsun Halil? Tatile biz patron asistan olarak git...... "

" Ama sevgili olarak geldiniz ve bunu herkes biliyor. "

" Biliyor diye bu adamın evine zırt bırt gideceğim anlamına gelmiyor."

"O zaman git nereye gidiyorsan benim başında niye bekliyorsun seni düşünmekten iş yapamıyorum."

"Sana beni düşün diyen olmadı Halil!"

" Şimdi seni düşünmekte suç oldu?"

Hakan oflayarak başını ellerinin arasına alarak gözlerini kapatırken söylendi.

"Sen niye bu kadar sinirlendin? Hayır sevgili ben sevgilim istediğim zaman giderim sana ne oluyor?"

"Çünkü sen sevdiğin kızı görmek için çaba harcamazken ben Hicran'ı görebilmek için kırk takla atıyorum! "

Diye haykırmak istiyordu ama sustu içi basbas bağırsada ağzını açıp tek kelime söylemedi.

Gözleri önündeki masada duran dosyaya kitlenirken aklında yeşil gözlüsü vardı. Hüzünle bir iç çekip gözlerini kapayıp kafasını koltuğun arkasına yasarken Halil'in sessizliğini fark eden Hakan kardeşine çatık kaşla bakmaya başladı.

"Merak etme sen gider gitmez şirketi batırcak değilim!"

Halil alay ederek ayağı kalkıp kapıya yönelmesiyle daha çok kaşlarını çatmıştı.

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin