5# kvapka-Saria

1K 121 22
                                    

Saria lapala po dychu. Triasla sa na zemi a nevedomky sa pritískala k Montegovi. Toto nemôže byť pravda. Je to len zlý sen. Nič viac. Možno má halucinácie. Nebolo v tom drinku niečo?

Vlk sa postavil a natiahol k nej ruku, ktorú s vďakou prijala a pomohol jej postaviť sa na želatínové nohy. Objala si rukami ramená a z otvorenými ústami zízala na Sorana a Celiu. Chrbát ju štípal.


„Odpovie mi niekto?" ozval sa Montego.

„Ten tvor nemá meno. Jednoducho bol to kúsok Temnoty. Po svete ich behajú tisícky a stále ich počet narastá. Ani sa nenazdáme a opäť sa svet ponorí do strachu a chaosu," prekrížila si Celia ruky na prsiach a víťazne hľadela na znepokojenú Sariu.

„A našli sme ďalšieho člena na výpravu," uškrnula sa a svoj chladný pohľad uprela do nočných vlčích očí. Saria sa spamätala a zavrčala.

„O čom to hovoríte?" nechápal Montego.

„Ani sa nepýtaj!" odsekla Saria. „Sú to šialenci!"

Celia sa napaprčila, avšak skočil do toho Čarodejník.

„Pozri, mrzí nás, že sme ťa vyplašili. Uznávam, skutočne, to nebol vhodný spôsob, ako ťa požiadať o pomoc. Avšak potrebujeme ťa. Sama si videla, čo sa deje."

„Dopekla, môžete mi povedať o čo tu ide?" vyprskol Montego. Elfka otvárala ústa, ale Soran na ňu nepekne pozrel a vypustil slová z úst skôr ako jeho spoločníčka.

„Tieto tvory sú všade. Sú to zvyšky Temnoty, ktorú porazila princezná Ardentia. Zastavila to najhoršie, avšak Temnota bola od nej o krok napred a pred svojím zánikom sa roztrieštila na niekoľko častí. Tieto časti alebo teda Démonove diery vypúšťajú do sveta kreatúry ako to, čo vás napadlo. Démonove diery sa musia uzavrieť, avšak dokážu to len Elementári. Ľudia a bytosti so schopnosťou ovládať istý element. Celia má moc ovládať vietor," ukázal na Elfku, „a ja zem. Mimochodom, volám sa Soran."

„Takže vy hľadáte tie diery, správne?" nadvihol Montego obočie.

„Áno. A vy dvaja nám ich môžete pomôcť zastaviť," prikývol Soran.

„Ale ja neviem ovládať žiadny element!" vyprskla Líška.

„Možno zatiaľ, ale pochybujem! Napriahla si ruku, videla som to!" uškrnula sa Celia a Saria na ňu hnusne pozrela.

„To neznamená, že viem element ovládať, jasné?! Nič sa nestalo. Bol to...reflex," ohradilo sa Líščie dievča.

„Dobre, teraz sa stalo niečo čudné," pripustil Vlk.

„Toho tvora som od nás na chvíľu dostal pomocou vody. Znamená to, že som Elementár? Alebo je to len náhoda?"

„Nikdy sa ti to nestalo?" obrátila Celia pozornosť na potenciálneho poslucháča a záujemcu pridať sa k nej.

„Nikdy to nebol takýto extrém," mykol plecami a potom mu po tvári prebehol tieň. Prekrížil si ruky na prsiach a s prižmúrenými očami hľadel na dvojicu. Saria mu chcela dať po hlave, aby sa spamätal. Toto nie je ich vec! Ale však, čo ju po tom? Nech si robí ten Vlk, čo chce. Aspoň ho už nikdy neuvidí.

„Čo vlastne odo mňa chcete?"

„Aby si nám pomohol zničiť Démonove diery," odvetila Celia celá vzrušená, že príťažlivý Vlčí chlapec sa lapá do jej siete. Saria blysla pohľadom po Montegovi. Jeho úškrn prezrádzal, že to nebude také ľahké. Čosi bude chcieť.

„A keď sa pridám, naučíte ma ovládnuť moju moc? Naučíte ma používať vodu? Tak, ako to budem potrebovať?" Sarii spadla sánka. Takže zaslepený mocou sa nechá vtiahnuť do tohto šialenstva?! Idiot.

Plameň v daždiKde žijí příběhy. Začni objevovat