🔥Kapitola 48🔥

570 56 13
                                    

❄Shawn❄
Nechcú ma k nej pustiť.
Kričím a snažím sa dostať k nej.
Držia ma a snažia sa ma upokojiť.
„Pane dostala záchvat...“ Začala jedna sestrička.
„Pusťe ma k nej!“ Kričím.
„Ukludnite sa!“ Prikáže mi hlavná zdravotná sestra.
Cez priesvitné dvere vidím ako nejaký doktor a zopár sestričiek je v izbe s ňou a kontrolujú záznamy v strojoch, zatiaľ čo Viola leží so zatvorenými očami a s hadičkami.
Odrazu pomaly otvorí oči a začne kričať až to cez tie skla všetko počujem.
„Pusťe ma!“ Snaží sa vytrhnúť hadičky.
Doktori ju držia na posteli.
V tej chvíli sa rozohnam k nej a je mi jedno kto sa ma pokúsi zastaviť.
Viola ma zbadá. „Shawn! Shawn!!“ Kričí a snaží sa vykrutiť spod všetky ruky ktoré ju držia, tak isto ako ja.
„Shawn! Spomenula som si!“ Skrikne.
V tej chvíli akoby zastal čas.
Ona ... si spomenula.
Ona čo?
Čože?
Rozbúcha sa mi srdce.
Skôr ako sa spamätam doktori jej pychnu sedatíva a ona pomaly zatvorí oči a zaspí. Dlaňe ktoré mala záťate v päsť sa jej pomaly uvoľnili.
Vidím ako Olga sa blíži s plastovým pohárom kávy ktorý jej, pri pohlade na celú situácu, padne na zem.
„Violi?“
„Shawn?“ Pozrie sa na mňa.
Doktori pomaly odchádzajú z Violinej izby a zavolajú pomoc aby ma odviedli von z nemocnice.
„Nie počkajte on je somnou!“ Povie rýchlo Olga.
„Olga vieš čo tu vyvádzali ten chlapec a to dievča?“ Povie jedna sestrička.
„Prepač Lucy, zabudnite na to. Už sa to nezopakuje.“ Ospravedlni sa, pravdepodobne, svojej kolegyňi.
Doktori a všetky sestričky sa na mňa škaredo pozrú a odijdu aby mohli pokračovať v ich práci.
„Čo jej spravili?“ Spýtala sa Olga skôr ako som sa jej stihol poďakovať.
„Uspali ju.“ Sklopil zrak.
„Čo sa ti stalo?“ Spýta sa ma keď zbadá monokel ktorý mám na oku.
„Olga...“ Začnem.
Upriami na mňa pozornosť.
„Viola kričala že si spomenula.“ Poviem.
Olga neveriačky na mňa pozerá.
„To je... super nie?“ Usmeje sa.
Neviem či je to super...

🔥Viola🔥
Pomaly otvorím oči.
Nikto tu nieje.
Počujem ako stroje vydávajú pípave zvuky.
Rozplačem sa. Bojím sa.
Kde je Shawn?
Pomaly sa snažím obrátiť hlavu ku skle miestnosti.
V čakárni zbadám ako Shawn leží na stoličkách a spí.
Shawn...
Už viem prečo si mal môj denník...
„ale nemusel si mi klamát.“ Pošepkam a nahle zacítim nával únavy.

❄Shawn❄
Po chvíli otvorím oči, vôbec nedokážem zaspať.
Cez sklo sa pozriem na Violu, vystriem sa keď si uvedomím že leží v inej polohe a s hlavou otočenou smerom ku sklu. Vstanem a priblížim sa k jej izbe.
Povzdychnem si.
Pozriem sa na náramok. Vec ktorý nás spája. Naklonim sa aby som sa pozrel či má na sebe náhrdelník a keď ho zbadám odľahne mi.

🔥Viola🔥
Sestričky ma budia. Vraj je šesť hodín čas vstávať. „Kedy budem môcť ísť domov?“ Spýtam sa.
„Možno ešte dnes.“ Odvetí jedna.
„Kde sú moji blízki?“ Spýtam sa, stále pozerajúc na podlahu.
„Poslali sme ich domov aby si oddýchli. Návštevné hodiny sú až poobede.“
Prístup týchto sestričiek mi vadí.
„A Olga?“ Spýtam sa znovu.
„Čo s Olgou?“ Spýta sa.
„Však kde je? Nemohla sa ona starať i mňa?“ Spýtam sa, stále unavená prístupom tejto sestričky.
„Nie nemohla a buďte rada že sa o vás niekto stará.“ Zašomre.
Vstanem a začnem si niečo popod nos šomrať.

Keď zbadám Shawna hneď za dverami tak sa k nemu rozbehnem.
Rozplačem sa a keď sa mu pozriem do očí si všimnem že aj jemu sa lesknú.
„Shawn...“ Opriem si tvár o jeho hruď a vzlykam.
Pevné ma stisne a pritiahne si ma k sebe. „Chybala si mi.“ Povie.
Rozbúcha sa mi srdce. Začnem kvyliť od plaču.
„Už ma nikdy neopusť.“ Poviem.
„Už nikdy viac.“ Rozplače sa.
„Nechapem prečo si mi nepovedal o našej minulosti. Nedokážem to pochopiť. Prečo si mi nepovedal pravdu?“ Pozriem sa mu do očí no on je ticho.
„Shawn, spomenula som si iba na zopár kúskov minulosti... musíš mi všetko vyrozprávať. Vyrozprávať mi našu minulosť.“ Zdôraznim.
„Dobre. Poviem ti celú pravdu. Pravdu ktorú ani v tvojom denníku nenájdeš.“
.........................
Prepáčte za oneskorenie vydania kapitoly no nemám internet a skoro celé leto budem bez internetu no mám PC a WORD takže tam kapitoly pripravujem
.. príjemné prázdniny teda zvyšok:) a čakajte na ďalšie kapitoly lebo budú mega.

Beside you (Sk)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ