Twenty Nine

3.6K 285 78
                                    

"Lucas, o kaset ne?"

"Senin odanı almam için kanıt." deyip kötü adam kahkası attı.

Kollarımı birleştirip ona baktım. "İyi de ben bir şey dememiştim, henüz. Ayrıca kaset ne alaka? 2017 yılındayız!"

Omuz silkti. "İzlediğin dizilerden birine başladım."

Shawn bize şokla bakıyordu. "Sizin aranızda olan bağa hayran kaldım." dedi dehşet dolu bir ses ile.

Oflayıp "Lucas, kaybol buradan." dediğimde gözlerini kısıp bir Shawn'a, bir de bana baktı.

"Öpüşmeyin!"

Hemen yanımda bulunan koltuktaki yastığı alıp Lucas'a fırlattım ve bum! Tam kafadan.

"Head-shot ezikler!" diyerek saçlarımı geri attığımda Shawn hâlâ dehşetle bize bakıyordu.

Lucas söylene şöylene yukarı çıkıp Shawn'a tehdit edercesine bir bakış attı.

Shawn dün uyuduğumuz kanepeye -daha doğrusu kendi uyuduğu kanepeye- oturup bir cevap istercesine bana baktı.

"Sana az önce senden hoşlandığımı söyledim, insan bir tepki verir Daisy."

Omuz silktim. "Sana inanmadım ki."

Kaşlarını çattı. "Ne demek inanmadım?"

Gayet rahat bir şekilde koltuğa yayılıp "Basbayağı."

Shawn "O zaman sana inandırırım." diyerek ani gaza gelerek ayağa kalktı.

"Merakla bekleyeceğim." Gözlerini kısıp bana baktı. "Görürsün."

Evin kapısına azimli bir şekilde sert adımlarla yürüdü fakat aniden durup geri döndü. "Tuvaleti kullanabilir miyim?" Gülüp "Yukarıda." dediğimde onaylayıp tuvalete gitti.

Başıma gelecekleri merakla bekliyordum.

-
Mutsuz ve umutsuz ve şüşkoyuö

Not; Başta head shot headshot ne zıkkımsa fıwhpdjwş birleşik sonra ayrı sonra yine birleşik yazdım karar verin artık?

INSTAGRAM DM / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin