Fourty Three

2.3K 195 39
                                    

"Edward! Burada ne işin var?" dedim neşeli ses tonumla.

"Beni gördüğüne sevinmiş görünmüyorsun." diyen Edward'ın omzuna vurup, "Saçmalama! Ne işin var burada?" dediğimde "Önce bir içeri mi davet etsen sence?" dediğinde gülüp geçmesi için kapının önünden çekildim.

Salona geçip oturduğunda "Birazcık daha erken gelseydin annem de burada." dedim, Edward "Artık görürüm zaten, buraya geri taşındık." dediğinde gözlerimi irice açıp "Şaka yapıyorsun, bu mükemmel! Sonunda arkadaşsızlıktan ölmeyeceğim, teşekkürler Tanrım!"

Ah, bu arada Edward'ı tanıtmayı unuttum. Kendisi çocukluk arkadaşım değilse bile 15 yaşından beri yakın arkadaşım, yani bu sadece 2 senedir tanışıyoruz demek ama 10 yıllık arkadaşım gibi. Çünkü başka arkadaşım yok, zaten pek sosyal olmadığımı az çok anlamışsınızdır.

Önceki sene buradan babasının işi yüzünden taşınmışlardı ve ben tek arkadaşımı kaybedip iyice asosyal olmuştum, sanırım burası biraz klişe ama doğru. Sonuç olarak tek arkadaşım da buraya dönmüştü ve ben şu an çok mutluydum!

Edward rahat bir şekilde yayılarak "Ee, ben yokken neler oldu? Lucas ne yapıyor, hâlâ korkunç bakışlar atıyor mu? Sevgili falan yaptın mı? 17 yaşındasın çünkü!" dediğinde ona baygın bakışlar atıp "Ne yani illa herkesin sevgilisi olmak zorunda mı? Ne bu şimdi vampir çocuk? Eh, ama var o ayrı mesele."

Son cümlemle gözleri irileşti ama sonra kaşlarını çatarak konuştu. "Vampir çocuk mu? Bunu aştığımızı sanmıştım!" Ne var yani, bir Twihard olarak kankamın ismi Edward ise takma ad takmamak imkansız.

"Ve bu arada sevgili konusunda ciddi misiniz? Şu an çok yaşlanmış hissediyorum çünkü."

Kafa sallayıp "İnanması güç biliyorum." dediğimde tam beni sorguya tutmaya hazırlanırken telefonumun çalması ile susmak zorunda kaldı.

Telefonumu orta sehpadan alıp baktığımda, Shawn'ın aradığını gördüm.

"He?"

"Direk konuya gireceğim, sana güveniyorum ve bu yüzden o salak kıza uyup evine falan gelmeyeceğim. Kısaca soruyorum, bir 'oğlan' mı var yanında? Bu sorun değil sadece sarılacak kadar yakın neden merak ettim? Şu an biraz gavat konuşması mı yaptım acaba?" diye kendi kendine soruları sıraladığında son dediğine güldüm ama nereden Edward'ın burada olduğunu biliyordu?

"Oh, sadece çocukluk arkadaşım ama sen bunu nereden duydun ki?" dediğimde bir nefes veriş sesi duydum.

"Tahmin etmiştim. Boşver bilmem gerekeni öğrendim. Görüşürüz." diyerek yüzüme kapattığında kaşlarımı çattım.

Neden Shawn az önce değişik değişik romantik sevgili cümleleri kurmuştu?

"Bana sakın arayan sevgilimdi deme." diyen Edward'a dönüp sırıttım. "Hayallerini yıkmak istemem ama o."

Edward gözlerini kısıp bana daha da yaklaşıp konuştu. "O zaman, onunla tanışmak istiyorum." diyerek korkunçlu ifade yapmayı bırakıp şirince gülümsedi.

"Şu abi-sevgili onay olayı gibi diyorsun? Kaos! Tamam." dediğimde "Güzel. Şimdi bana yemek yiyebileceğimiz bir yer söyle, açım çünkü." dediğinde gülüp oturduğum yerden kalkarak "Gel." dedim.

Dışarı çıkarken Shawn ve Edward tanıştığında ne olacağını cidden merak ediyordum.

---

YAZAMIYORUM YA NEDEN HEPSİ İĞRENÇ OLUYOR OF

Kitabı silmeyi düşünüyorum

INSTAGRAM DM / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin