Final

860 45 20
                                    

1 Ay Sonra
Shawnla dolu dolu bir ay geçirmiştik. Her ne kadar arada ufak ve saçma tartışmalarımız olduysa bile, kendimi mutlu hissettirmişti.

Shawn ile tanışmadan önce tüm gününü evde geçiren, birkaç arkadaşı ile yılda bir görüşen ve kardeşiyle atışan biri olarak hayatımı geçiriyordum ama sanırım onunla tanıştığımdan beri hayatın pozitif taraflarını görmeye başlamıştım.

Daha önce elbette sevgililerim olmuştu fakat hiçbirine Shawn'a hissettiğim şeyleri hissetmemiştim.

Her güzel şeyin bir sonu vardır lafının geldiği yerdeydik.

Şu an, Shawn'ın uçağını beklerken gözyaşlarımı tutmaya ve her zaman onun yanındayken yaptığım gibi pozitif düşünmeye çalışıyordum fakat beni pozitif düşünmeye iten kişi birkaç dakika sonra bir uçağa binip benden uzaklaşacaktı.

Uzun mesafeden ilişkimizi nasıl devam ettireceğimizi bilmiyordum çünkü hiç böyle bir ilişki yaşamamıştım ama onun varlığının fiziken olmasa da yanımda olduğunu bilmek bana güven veriyordu.

"Abla, ağlayacaksan ağla bir ketçaptan daha kırmızısın şu an."

Beni tüm düşüncelerimden ayıran aptal kardeşime döndüğümde, tekrar neden burada olduğunu sorguladım. Sevgilime veda edecekken bile peşime takılmak zorunda mıydı?

"Kapa çeneni." dediğim sırada lafımın bitimiyle Shawn'ın uçağı anons edilmişti.

Shawn, yüzünü bana dönüp dudaklarını ısırarak "Sanırım vakit geldi." dediğinde gözlerimi kaçırdım. Salaklaşma ve ağlama Daisy, sadece birkaç aycık uzak kalacaksınız.

Gülümsemeye çalışıp "Sanırım." dediğimde kendime küfrettim, sesim titremişti.

"Gel buraya." diyip bana sarıldığında, gözyaşlarımı tutma çabamda yok olmuş oldu.

Kendime tutmayarak ağlamaya başladığım sırada, yine kendimi tutamayarak hızla birbiri ardına cümleler kurmaya başladım.

"Bana bak, güzel kız falan görürsen aklın çelinmeyecek. Partiye ya da herhangi içkili bir yere gittiğin zaman bana mesaj atacaksın. Hatta bana sürekli mesaj atacaksın. Bana geç cevap verirsen seni o şehire gelir öldürürüm. Ayrıca-" dediğim sırada gülümseyerek dudaklarını benimkine bastırdığında, istemsizce sıktığımın farkında olmadığım ellerimi gevşeterek öpücüğüne karşılık verdim.

Bana yüzündeki o tatlı gülümsemeyle baktı. "Bu kadar çok konuşup gerilmene gerek yok, seni sevdiğimi biliyorsun ve ben de beni sevdiğini biliyorum. Önemli olan tek şey de bu, bana güven ve beni sev."

Gülümsediğim sırada bu bize uzak romantik çift modunu bozacak bir şey söyledi. "Ayrıca mesajlarıma geç cevap veren sensin, kapa çeneni."

Gülüp omzuna vurduğumda "Beni özle." diyerek bavulunu kavradı. Gerçekten gidiyordu. "Gram özlemeyeceğime emin olabilirsin." dedim ve ellerimiz ayrıldı.

Arkasını dönüp bana el salladığında ben de aynı şekilde ona el salladım.

Ama bizim romantik bir ana sahip olmaya hakkımız yoktu.

"Arkasından su dök bir de istersen. Ağlayacaksın resmen bırak bu romantik komedi başrolü havasını." Lucas'a boş boş bakarak onu çıkışa doğru çekiştirmeye başladım.

•••
shawnmendes:

Daisypowell: Bu ne şimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Daisypowell: Bu ne şimdi

Shawnmendes: Ah lanet olsun

Shawnmendes: Üzgünüm

Shawnmendes: Yanlış kişiye attığıma inanamıyorum..

Shawnmendes: Resimdeki beni ziyarete gelen ama geldiği her anda sorun çıkartıp mızmızlanan güzel kız arkadaşım 😔

Daisypowell: Aptal

Daisypowell: Ben o uçağa telefondan yazışalım diye para verip gelmedim buraya

Daisypowell: Gel ve bana sarıl😡

Daisypowell: Üşüdüm

Shawnmendes: Ve sonsuza kadar didişerek yaşadılar...

•••••

Selam, kaç ay oldu? Sanırım bir yıl olmak üzere en son bölüm atalı, özür dilerim.

Hâlâ burada birileri var mı, bunu gören olur mu emin değilim. :/

Aslında bu kitap hakkında birsürü planım vardı eskiden ama hem unuttum hem de flopladım wattpad'i kpop ele geçirmiş başka fanfic okunmuyo fjsşdjs

Bu kitabın bir sonu hak ettiğini düşündüm, pek güzel olmadı biliyorum ama bu çifte böyle bir son işte gpsjşdnsşdjsşdj

Hala okuyan varsa teşekkür ederim, bu da burda bitti.

Sizi love *duygusal emoji*

INSTAGRAM DM / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin