"Gerçekten mi? Gerçekten mi turuncu kafalı beyinsiz? Babana karşı sevgilinin babasını mı seçeceksin? GERÇEKTEN Mİ?"
"Umarım Black Hood Archie'yi vurur."
"Güzel araba."
Lucas ile Shawn'a 'Ne alaka?' bakışları attık, bakışlarımızı elbette anlamıştı fakat neden bu bakışı attığımız anlamamıştı.
"Dizide odaklanmak gereken nokta bu değildi, aptal olma." dediğimde Lucas da beni destekleyerek "Aynen öyle." dediğinde Shawn oflayıp geriye yaslandı.
"Dizi izleyip nasıl zevk alıyorsunuz anlamıyorum. Çok sıkıcı."
Kaşlarımı kaldırdım ve gözlerim irileşti. "Bunu hayatının %200 kısmını dizi izleyerek geçiren bir çocuğun yanında söylüyorsun."
Lucas "O kişi benim bu arada." dediğinde Shawn omuz silkip "Her neyse, bu evde yapacak daha iyi bir şey yok mu? Dizi izlemek, film izlemek gibi aktiviteler dışında tabii ki."
'' Saçma oyunlarımız var.''
Oflayıp kafasını omzuma koyup. ''Çok sıkıldım. Hikayelerde her zaman aksiyonlu şeyler olur biz neden bu kadar sıkıcı ve monoton bir hikayeye sahibiz?''
''Çünkü yazan kişinin hayal gücü normal şeylere gitmiyor. Bir eski sevgili çıkarır sabret.''
''Saçma sohbetinizi bozmak isterim. Susar mısınız acaba? Alice FP'nin karavanına gidiyor!'' diyerek bizi azarlayan Lucas ile, Shawn ile bakışıp bakışlarımızla dışarı çıkmaya karar verdik.
Evet, yine tek yaptığımızın el ele tutuşup boş boş yürümekti.
İnsanlar bu kadar sık dışarı çıkıp nasıl bundan zevk alıyordu anlamıyordum, yapacak fazla bir şey yoktu ki.
Fakat evde... Dans et, kitap oku, dizi izle, film izle, sürekli yemek ye ve bunların hepsi ücretsiz olsun.
Kitap oku demişken...
"Salak salak yürümeyi bırakıp D&R'a gitsek?"
"Zevkle."
Yolumuzu değiştirip D&R'a yaklaşmaya başladığımızda yanıma fazla para aldığım için mutluydum ve Shawn ne yaşayacağını bilmediği için üzgündüm.
Girdiğimiz gibi Shawn'nın elini bırakıp önce yeni çıkanlar yerine bakıp zaten internetten baktığım kitabı aldım ve en sevdiğim yer olan bilim kurgu yerine gittim. Ordan da sevdiğim kitapları seçerken bu sefer yavaş yavaş her yeri tarayarak gidiyordum, hızlı yürüdüğüm için olsa gerek Shawn arkamda kalıyordu.
"Neden bu kadar hızlısın? Kitaplar kaçmıyor sakin ol."
"Ben alacağım kitapları listeliyor ve kırk yere listeyi düzenliyorum, Shawn."
"Yani?"
Ona boş gözlerle bakıp birkaç kitap daha seçip Shawn'ın eline tutuşturup "Sakın düşürme!" diyerek asla almasam bile bakıp okşadığım albümlere baktım.
Elime Reputation albümünü alıp koşarken Shawn bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
Ona dönüp "Ne var? Hiç mi albüm seven birini görmedin." dediğimde Shawn elindeki kitaplarla denge kurmaya çalışarak "Bebek sever gibi seven görmedim." dedi.
Ona tekrar bir boş bakış atıp elindeki kitapları alıp kasaya koydum.
"Gerçekten hepsini alacak mısın?"
"Evet."
Kitapların parasını ödeyip birkaç poşeti kendim alıp diğerlerini Shawn'a verdiğimde oflayıp dışarı çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INSTAGRAM DM / Mendes
FanfictionShawnmendes: Ah lanet olsun Shawnmendes: Yanlış kişiye attığıma inanamıyorum! * Hayran Kurgu #1 Texting #3 (Shawn Mendes hayranı olmayanlar da okuyabilir, anlamayacağınız bir şey yok.)