"Burada ne yapıyorsun?"
"Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum?" dedi ters ters bakarak.
Baygın bakışlar ile onu süzdüm. "Bad boy tarzına mı özendin sen bu nedir?"
Dylan bana olan tip tip bakışlarını sürdürdü. "Arkadaşıma geldim. Senin burada işin ne?"
"Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum?" diye karşılık verdim.
Dylan bana bıkkınca bakıp "Seninle çıkarken aklım neredeydi?" diye homurdanarak gitti.
Lucas'ı itekleyip - iteklemek diye bir kelime var mı?- oradan ayrıldığımda eve gitmek için yürümeye başladığımızda Lucas bana 'Sorum var' bakışı atıyordu.
Lucas'a göz devirip "Bana bakışların ile konuşmayı kes, Shawn sadece arkadaşım."
"Tüm dizi ve kitaplarda da fena aşık olmadan önce böyle söylerler ablacığım, ayrıca nereden tanıştınız ki?"
"Uzun hikaye." diye geçiştirdiğimde Lucas "Vaktimiz var."
Eve geldiğimizi fark edince "Aslında yok, gidip başladığım diziyi bitirmem gerekiyor. Favori sarışın karakterimin gay olduğunu öğrendim ve şoka girmiştim. Ama filme kıza senden hoşlanıyorum dedi, inanabiliyor musun? Acaba ne karıştırıyor?" diye kendi kendime düşüncelerimi Lucas'a söylerken Lucas "Dizini anlatacağına nasıl tanıştığınızı anlatabilirdin." dedi homurdanarak kapıyı açarken.
"Belki." diye içeri geçip bilgisayarın başına kurulup "Lucas! Bana cips getirsene!" diye bağırdığımda Lucas "Kendin al hamalın mı var?" diye yanıt verdi.
Oflaya puflaya odadan çıkıp dolaptan cipsi aldıktan sonra titreyen telefonumu çıkarıp gelen mesaja baktım.
Shawnmendes: Bugünü telafi etmek zorundasın.
"Diyorsun?" diye sesli bir yanıt verip parmaklarımı tuşlarda gezdirdim.
Daisypowell: Nedenmiş?
Shawnmendes: Erken gittin, ve kardeşinin bakışları beni ürküttü.
Gülüp yanıt yazdım.
Daisypowell: Ahahahhaahahpdhqşsjaşwmsşnssms
Kusura bakma ama bitirmem gereken bir dizi varShawnmendes: Bunu mesaj atma demenin başka bir yoluydu galiba? İyi seyirler o zaman sana.
Daisypowell: Teşekkür✊
Shawnmendes: ✊
*
✊ ne
Kafayı çok kötü Skam ile bozdum ouf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INSTAGRAM DM / Mendes
FanficShawnmendes: Ah lanet olsun Shawnmendes: Yanlış kişiye attığıma inanamıyorum! * Hayran Kurgu #1 Texting #3 (Shawn Mendes hayranı olmayanlar da okuyabilir, anlamayacağınız bir şey yok.)