Twenty Seven

3.7K 289 160
                                    

Shawnmendes: Nbr

Daisypowell: İyi, sen?

Shawnmendes: İyj ghaloba

Daisypowell: Ha?

Shawnmendes: İyi

Daisypowell: Güzel.

Shawnmendes: Srnon gibi

Daisypowell: Ne

Shawnmendes: Ne nw

Shawnmendes: Kamlumba dedrn

Shawnmendes: aAhahqjakwbkwbwkwbkwhekebekebHPAVHOWCHOWCWHİGWİCWHOCWGİ"2-9'@8" 2-9€2&82" & 82" & 82'8-2'-92'-9#'2&8" 2&82&"82

Daisypowell: Manyak mısın?

Shawnmendes: Hayrt ams

Shawnmendes: Swviym

Daisypowell: TANRI AŞKINA DÜZGÜN YAZ

Daisypowell: Sarhoş musun sen?

Shawnmendes Çpk zrjisin

Shawnmendes: Nrkki otlerimdir

Daisypowell: Neden içtin?

Daisypowell: Nerdesin sen?

Shawnmendes: Suzilerde okyr ys

Shawnmendes: GWK BENO ALLLLLLLLL

daisypowell: Sebep?

Shawnmendes: Lügten

Shawnmendes: İhtiyakcm war

Daisypowell: Nerdwsin

Daisypowell: Pardon kendimi kaptırdım

"DAISY!" ses ile kafamı telefondan kaldırıp gözlerimi büyüttüm.

"Daisy kapıyı aç!"

Sesinden dediği pek anlaşılmasa bile böyle diyordu sanırım. Annem şehir dışında olduğu için şanslı, Lucas evde olduğu için ve uykusu hafif olduğu için şanssızdım.

Hızlı bir şekilde elime hırkamı alıp üstüme geçirdiğim gibi aşağı inip kapıya koştum.

Kapıyı açtığım gibi üstüme çullanan bir Shawn ile az daha yere düşecektim.

"Shawn?" Lucas'ı uyandırmamak için fısıldıyordum ama çoktan Shawn omzuma salyalarını akıtmaya başlamıştı.

"Abla?"

Hassiktir.

"Lucas hiç seni çekemem şimdi, gel yardım et!"

Shawn'ı görünce gözleri daha da büyüdü. "Öğretmenimi eve mi attın?"

"Ağzına terliği sokacağım şimdi yardım et!"

Lucas ile birlikte zor olsa da Shawn'ı koltuğa yatırdığımızda Lucas "Kendimi Lisa'nın okuduğu fanficlerde hissediyorum, tanrım..."

Ona baygın baygın baktım ve tekrar bakışlarımı Shawn'ın uyuyan suratına çevirdim.

Bu arada maalesef Shawn şu an yüz üstü yatıyordu.

"Lucas sen git ben halledeceğim." bana gözlerini kıstı ve 'Hissediyorum öpüşecekler' bakışı atıp uzaklaştı.

"Shawn."

"Shaawn!"

"UYANSANA OĞLUM."

Tuhaf bir ses çıkararak uyanan Shawn, uyanmamıştı.

Gözleri yarı açık yarı kapalı bir şekilde bir şeyler mırıldandı.

İçimdeki merak beni ele geçirdi ve eğilince ne kadar saçma şeyler düşündüğünü fark ettim.

"Muffin olsa da yesem..." yüzümü buruşturup "Salak bu çocuk." diye mırıldandım.

"Yine sevmek istemiyorum." ciddileşip iyice kulak kesildim.

"Aptal ne diye sevdiriyorsun?" o kadar saçma kelimeleri telaffuz ediyordu ki zar zor anlıyordum.

"Çiçekçik..." son söylediği kelime bu oldu ve ardından horlamaya başladı.

"Yok artık!" diye kalkmaya yeltenince birden kendimi kanepede, Shawn'ın sırtında uzanırken buldum.

Cidden mi? Klişeler klişesi andı bu!

Lucas'ın anlamlı bakışları ile karşılaşıp duracaktım ama olsundu, diyerek boş verip daha rahat bir pozisyona gelmek için biraz hareket edip uyumaya başladım.

Shawn'ın sırtında.

*
En sevdiğim şey şu sarhoş sahneleitnfşsmdşdjsd

U Y U M A K İ S T İ Y O R U M

INSTAGRAM DM / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin