#Bunlarıbiliyormuydunuz vote verenleri yemiyorum.----
Aynı anda arkamızı döndüğümüzde çığlığın sahibi daha önce gördüğüme emin olduğum ama kim olduğunu bilmediğim bir kıza aitti ve çığlığının sebebi basitti; köpek.
Bağlı bir köpek havlarken o ondan korkup çığlık atmıştı.
"Pardon sadece köpekten korktum." diyen bu kızı kesinlikle bir yerden tanıyordum ama nereden tanıdığım hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.
"Burada ne yapıyorsun Casey?"
Shawn'ın sesi ile kaşlarımı çattım. Casey de kimdi? Shawn Casey'yi nereden tanıyordu?
"Selam Shawn, görüşmeyeli nasılsın?" diyerek sahte bir gülümseme attığında Shawn sorusunu tekrar etti.
"Burada ne yapıyorsun Casey?"
Casey tedirgince gülümsediğinde Shawn hâlâ kaşları çatık bir şekilde ona bakıyordu ve her şeye salak gibi bakan ben vardım.
Birinin telefonu çaldığında Casey cebinden telefonunu çıkardı. Bize dönüp "İyi akşamlar." dediği gibi koşar adımlarla giderken ben hiçbir şey anlamamıştım.
Üstelik saat henüz 3, ne akşamları acaba?
"Shawn, o kız kim?" dediğimde dalgınlığından çıkıp bana dönüp "Ha?" dediğinde "Casey kim?" diyerek sorumu tekrarladım.
"Eski bir arkadaş." dedi omuz silkip.
Gözlerimi Lucas misali kısıp "Nasıl bir arkadaş?" dediğimde bana öyle bir baktı ki, kahkaha atasım geldi.
"Beni korkutuyorsun."
Şirince gülümseyip "Amacım buydu," dedikten sonra yine gözlerimi kısıp "Kimdi o?" dediğimde oflayıp "Daisy'nin kankası işte, bir haltlar oluyor ama ne oldu anlamıyorum."
Elimin tersini alnıma koyup gözlerimi kapatıp sitem ettim. "Çok yolunası eski sevgililerin var Shawn Peter Raul Mendes."
Elimi alnımdan çekip "Git hadi konuşuruz sonra güneşin altında terledim 50 kilo verdim." dediğinde gülüp arkamı dönüp "Görüşürüz." dediğimde "Aksi olamaz." diyip yürümeye başladı.
Eve geldiğimde "Hey?" diye bağırdım, cevap gelmeyince omuz silkip şarkı söyleyip odama çıkmaya başladım.
Tabletimin koyduğum yerde olmadığını görünce oflayıp Lucas'ı tehdit etmem gerektiği konusunu unutmamaya söz verdim.
Odamdan çıkıp salona geçtiğimde tabletimi orta sehpada bulduğumda oradan alıp şifresini girerek Google'ı açtım.
Film izlemek istiyordum ama ne izlemek istediğimi bilmiyordum.
Geçenlerde duyduğum bir film aklıma geldiğinde onu yazıp siteye girip filmi açıp arkama yaslandım.
-
Ben ağzım açık filme bakıyorken cebimdeki telefon titreyince umursamayıp bakışlarımı filmden ayırmadım ama birden fazla titreyince filmi durdurup telefonu açtım.
Shawn: Kaç saatir aktif değilsin
Shawn: ?
Shawn: ?
Daisy: Bu genelde çok aktifsin kime aktifsin şeklinde olmaz mıydı Shawn?
Shawn: Bana ne be
Shawn: Ne yapıyorsun 1 saatir?
Daisy: Shawn
Shawn: Daisy
Daisy: Sanırım bir zombiye aşık oldum
Daisy: Öyle güzel güvendesin diyor ki
Daisy: Diyemiyor gerçi
Daisy: Bir de çok iştahlı beyin yiyor
Daisy:Canım çekti
Shawn: Canın beyin mi çekti?
Daisy: Evettt
Shawn: Neden ben?
Daisy: Bilmem ben mi dedim gel bana çıkma teklifi et
Daisy: Sus da filme devam edeyim bence sonunda insan olacak
Shawn: Filmi benden çok seviyor
Son görülme: 16.08
Shawn: Aha gitti
Shawn: Üzüyorsun beni
--
Yeni bir fanfic yayımladım ama Shailee belki okumak istersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INSTAGRAM DM / Mendes
FanficShawnmendes: Ah lanet olsun Shawnmendes: Yanlış kişiye attığıma inanamıyorum! * Hayran Kurgu #1 Texting #3 (Shawn Mendes hayranı olmayanlar da okuyabilir, anlamayacağınız bir şey yok.)