Thirty Six

3.3K 245 130
                                    

Shawn

Evin kapısını çalmaya devam ederken, oldukça sinirli gözüküyordum muhtemelen.

Hem gelirken muffinimi düşürmüştüm hem de 2 gündür Daisy mesajlarıma ve aramalarıma cevap vermiyor, Lucas kursa gelmiyordu.

Lucas kapıyı açıp klasik bakışlarından attığında "Daisy nerede?" diyerek bakışlarını umursamadım.

"Odasında."

Söylediği şey ile direk odasına yönelirken arkamdan "İyi şanslar!" diye seslendiğinde kaşlarımı çattım. Ne şansından bahsediyordu?

Odaya girmek üzere kapının koluna elimi koyduğum sırada kapının üstünde yazan tabela dikkatimi çekti ve kaşlarımı olduğunca da fazla çatmamı sağladı.

Kapının üstünde kocaman harflerle "ÇİKOLATAN YOKSA GİRME" yazıyordu.

Omuz silkip ne yaşayacağımı bilmeden bile göze alarak kapıyı açtım.

Gördüğüm manzara korkunçtu.

Daisy etrafında 25 bitter kare çikolata ile duruyor yediği 10 tane boş paket olmasına rağmen ağzında bir tane daha taşıyordu.

Üstelik yaz ayında olmamıza ve havanın 29 derece olmasına rağmen ısıtıcı açıktı ve yorgana sarılmıştı.

"Hey?"

Daisy beni görünce gözleri irileşti ama sonra gözlerini kısarak bana baktı.

"Çikolata yoksa giremezsin yazıyor görmüyor musun?"

Ona gözümü kısarak baktım. "Ben senin sevgilinim, çikolatadan daha önemliyim ben."

Bana küçümser bir bakış attı. "Çikolata ile kendini yarıştırma çocuk."

"Şimdi de çocuk mu oldum? Hem artık sen tırsıyorum çiçek. Bu kadar çikolatayı nasıl yedin sen?" dediğimde omuz silkti.

"Bir gün regl olunca anlarsın."

Kaşlarımı çatıp yanına gidip çikolataları itekleyip kendime yer açtım. Yanına oturup başımı omzuna koyduğumda -bunu yapmak çok hoşuma gidiyor- "Ne izliyorsun?" dedim.

Sahte bir öksürük ile cevapladı. "Shameless ama izlemeye devam etmem için gitmen gerekiyor." dediğinde kaşlarımı çattım.

"Duymuştum ama tam bilmiyorum neden?"

Güldü.

"Shawn," dedi birden esneyerek. "Benim uykum geldi."

"Saat 12 Daisy."

Omuz silkti ve benim başım hopladı. "Uyumak istiyorum ben."

Başımı kaldırdım ve ona baygın baygın baktım. "Kaç gün görmediğin sevgilin geliyor sen uyumak diyorsun?" diye trip atarcasına konuştuğumda o "Uyku daha önemli sevgilim, üzgünüm." dedi.

Birden telefon zili duyduğumuzda Daisy hiç kımıldamadı."Seninki, ben kapattım."

"Peki." diye mırıldanıp telefonumu çıkardığımda sürekli gördüğüm isimle bıkkınca ofladım.

Brown arıyor...

Daisy, eski sevgilim olan, sürekli ve sürekli arıyordu ve bundan bıkmıyordu.

"Bu kim?" diyerek meraklı bakışlar atan Daisy'e dönüp gülümsedim. "Yanlışlıkla aradı herhalde." deyip kapadığımda yatağa sırt üstü uzanıp kolumun tekini açtım.

"Uykun yok muydu?"

Gelip yanıma uzandığında şu an çok fazla yakın olduğumuzu fark ettim.

Daisy kesinlikle normal bir şekilde esnemezken "Ağzını kapa." diyerek tepkimi koyduğumda umursamadan yüzünü buruşturdu. "Karnım ağrıyor."

"Az önce hiç de ağrıyor gibi gözükmüyordu." bana kaşlarını kaldırarak baktı. Ben de aynı şekilde baktım.

Oflayarak yatağın üstünde dikleşerek sırtını yatak başlığına verip tavana baktı.

"Ne oldu?"

Omuz silkti. "Bilmiyorum, sürekli ruh halim değişiyor. Hayat anlamsız ve her şeyden nefret ediyorum ama kuşlar uçuyor arılar vızıldıyor hayat güzel."

Ona dik dik baktığımı görünce bugün bilmem kaçıncı defa esneyip kalkmak için bir hamle yaptı.

Onu durdurmak için kolundan çektiğimde birden üstüme düştü ve dirsekleriyle yüzünü son anda uzaklaştırmıştı.

Neden hep klişe sahneler yaşamak zorundaydık ki?

Daisy bana öyle bakıyordu ki biraz korkmuştum. Gözlerini yumup "Tanrım, bu ne şimdi?" dediğinde "Üstümden kalkmayı düşünüyor musun?" dememe kalmadan birden çok kısa bir saniyeliğine dudaklarını benimkine bastırıp çektikten sonra üstümden kalktığında ben de dikleşip mayışmış bir şekilde 'Ne oldu az önce ya?' dermiş gibi baktım.

"Bana öyle bakma, reglim ve az önce Shameless izliyordum, yapmasam içimde kalırdı."

Ona dehşetle baktım. "İlk öpücüğümüz senin yatağında senin ağzın gözün çikolatalıyken olmak zorunda mıydı?" dediğimde gülüp "1 saniye bile sürmedi bu sayılmaz." dedi.

O yatağın ucundan başka bir çikolata paketi almak için uzanırken ben nasıl bir kız arkadaşa sahip olduğumu düşünüyordum.

@/)/&2(282(18(2

Canım kızlarım ya her hikayemde kızlarım ruh hastası oluyo

Eğer diğer hikayelerime de okuduysanız -gidin okuyun demek istiyor- fark ettiniz mi bilmem karakterlerim düz açık sözlü ve odun, bayılıyorum ya fowhqşd

INSTAGRAM DM / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin