Fourty

2.9K 217 109
                                    

"Şimdi..." diyerek durumu anlamaya çalıştım. "Sen bana Shawn ile küçükken tanıştığımızı söylüyorsun, hatta arkadaşmışız, öyle mi?" diyerek anneme baktığımda omuz silkti. "Birbirinizi tanırsınız sanmıştım."

Shawn yapmacık bir şekilde öksürerek "Sonuçta önemsiz bir detaydı." dediğinde kaşlarımı çattım.

"Bekle, sen tanımış mıydın?" dediğimde kendini ifşaladığını fark edip alt dudağını ısırdığında neden bana söylemediğini anlamamıştım.

Bu arada ben onu hâlâ hatırlamıyordum!

"Neyse ne," diye geçiştirdi Shawn. "Ben gideyim artık, sizi görmek çok hoştu Bayan Powell." diyerek ayaklandı. Annem ona gülümsediğinde bana bakıp "Geçirsene çocuğu." dediğinde oflayarak kalktım ve Shawn önden yürürken ben de arkasından gidip kapıyı açıp dışarı çıkarken ona baktım.

"Bakışların şu an Lucas'ın bakışları kadar ürkütücü." dediğinde istemeden güldüğümde Shawn gülümseyip "Tamam bir hata yaptım ve geçti, artık Lucas bakışları atmayı bırakıp yine normal Daisy olur musun?" dediğinde gözlerimi kısarak ona baktım.

"Tamam ama daha sonra küçükken tanışmamız konusunu anlatacaksın." dediğimde gülüp "Gözlerini kıstığına göre eski Daisy oldun, ne kadar gözlerini kıstığının farkında mısın?" dediğinde tam ağzımı açmış cevap verecekken annem ismimi söylediğinde "Görüşürüz." deyip arkasını dönüp uzaklaştığında iç geçiçerek arkasından baktım.

"Demek yılda bir sevgili yaptın ve o da çocukluk arkadaşın çıktı." diyen Lucas'ın sesi ile kapıyı kapatıp. "Git ve dizini izle." diyerek onu terslediğimde "Tamam." dedi ve olduğu yerde durup bakışlarını dizine indirdi.

Yanından gidiyorken anladım.  Ona tiksinircesine bakıp kafasına vurdum. "Espri yapmayı komedyenlere bırakmalıyız evlat." dediğimde bana ürkünç bakışlarından atıp odasına gitmek üzere merdivenlerden çıkmaya başladı.

RFLSRFLSRFLSRFLSRFLS

"Evet, dinliyorum seni." diyerek bacak bacak üstüne atıp Shawn'a bakışlarımı diktim.

Şu an Burger King'de oturmuştuk ve onun bana şu çocukluk arkadaş mevzusunu anlatmasını istemiştim ama önümdeki mükemmel milkshake bana göz kıparken ona pek odaklanamazdım galiba.

Tam ağzını açmış konuya girecekken onu elimde durdurdum.

Önümdeki güzeller güzeli orta boy milkshake, bana bakıyordu ve dayanamayıp biraz zamanla hepsini bitirdiğimde Shawn bana gözlerini irice açmış şokla bakıyordu, obur olduğumu düşünebilirdi çünkü öyleydim.

"Şimdi anlatmaya başlayabilirsin." diyerek geriye yaslandım ve Shawn'ın diyeceklerini dinlemek adına hazırlandım.

"Pekala öncelikle bam diye söylüyorum, sana o ilk attığım fotoğrafı yanlışıkla attığım an var ya," kafamla onu onayladığımda devam etti.

"Sen bana hemen cevap verince merak edip stalklamak için girmiştim, bana bakma öyle stalkı sadece siz kızlar yapmıyorsunuz. Küçüklük fotoğrafını paylaşmıştın ve seni tanıdım bu yüzden seninle konuşmaya devam ettim."

"Neden bana söylemedin? Ayrıca ben seni hâlâ hatırlamıyorum." dediğimde "Oralara da geleceğim sözümü kesme." dediğinde susup devam etmesini bekledim.

"Her neyse şu klişe çocukluk aşkım değildin bu arada, sadece seni hatırlıyordum ve güzel anılarımdandın ve sen hâlâ hatırlamıyorsun."

"Her neyse, sana hep açık sözlü oldum biliyorsun, Lucas dahi beni hatırladı bu arada. Yani bir takım sana baskısı o yüzdendi."

İşte bu beni şaşırtmıştı. Eve gidince Lucas ile bir konuşma yapmam gerekiyordu anlaşılan. İnsan bir ablasına söylerdi, değil mi?

"Şu öpücük mevzusuna gelelim, zaten 7 yaşındayken seni ilk öpen bendim yani rahattım." dediği ardından sırıtıp önündeki içeceğini eline alıp içti.

Ve benim kafama dank etti.

"Sen benim birlikte Barbie bebeklerimin kafasını koparttığımız çocuksun!"

"Sen de benim arabalarımı milletin oturmasını izlemek için koltuklara koyan kız ."

Kaşlarımı çatıp kendimi sorguladım. "Ben seni neden hatırlamadım ki?"

"Onu da ben mi bileceğim?" diyerek omuz silktiğinde aklıma takılan başka bir soruyu sordum.

"Lucas bunları biliyor mu?" Kafasını salladığında nasıl ablasını sattığını düşünüyordum. Onu yolacaktım. Daha kötüsü bilgisayarını alırdım.

"Ee, ne hissediyorsun?"

"Şaşkın."

Esneyip "Tahmin ettiğim gibi, Lucas için planlar kuruyorsundur şu an." dediğinde yüzümü buruşturdum.

"Yanımda esneme." dediğim gibi esnediğimde gülüp "Artık gitsek mi?" dediğinde kafa sallayıp ayağı kalktığımda elimi tutup beni çıkışa yönlendirdi.

Konuşmadan sessiz bir şekilde ilerledik ve evlere dağılmak üzere ayrıldığımız yola girdiğimiz sırada duyduğumuz çığlık ile ani bir şekilde birbirimize dönüp kaşlarımızı çattık.

Kimin çığlığıydı bu?

-

Sonunu toparlayamadım öyle bir şey yaptım kim çığlık attı ben de bilmiyorum

INSTAGRAM DM / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin