Ανοίγει και βλέπω...
Τον Ιάσονα.Ιασ- Εμ μπορώ να μπω;
Μαχ- Ναι μπες.
Ιασ- Κοιτά συγγνώμη που σου μίλησα άσχημα απλά δεν είναι και πολυ συνηθισμένο για κορίτσι να παίζει ποδόσφαιρο και να παίζει και καλά. Γι'αυτό αντέδρασα έτσι. Και πάλι συγγνώμη.
Μαχ- Εντάξει σε συγχωρώ απλά αυτά που είπες με πλήγωσαν λίγο αλλά τώρα που μου εξήγησες είναι όλα μια χαρά.
Ιασ- Ωραία χαίρομαι. Τα λέμε καληνύχτα.
Μαχ- Καληνύχτα.
Μετά από αυτό το συμβάν όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι που τελείωσε το σχολείο. Όλο αυτόν τον καιρό τα πρωινά πότε πήγαινα μόνη μου σχολείο πότε με τον Άρη και τους φίλους του. Όλοι τους είναι πολύ καλά παιδιά και με προσέχουν όπως ο αδερφός μου. Με τον Ιάσωνα όλα ήταν μια χαρά. Είχαν έρθει πολλές φορές σε αγώνες μου όλη η παρέα και χαιρόμουν για αυτό γιατί με στήριζαν σε αυτό που κάνω.
Ήταν τέλη Ιουνίου όταν μια μέρα ο Άρης ήρθε στο σπίτι και φαινόταν νευριασμένος και λυπημένος. Πήγα στο δωμάτιο του για να δω τι έχει γίνει. Χτυπάω την πόρτα αλλά απάντηση δεν περνώ. Έτσι παίρνω την απόφαση να μπω μέσα. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Άρη να κάθετε στο κρεβάτι σκυμμένος. Δεν κατάλαβε πως μπήκα μέσα έτσι πήγα κοντά του και τον αγκάλιασα γιατί ήξερα ότι αυτό χρειάζεται πάντα όταν είναι στεναχωρημένος. Μετά από λίγο βγήκα από την αγκαλιά του και τον ρώτησα:
Μαχ- Θες να μου πεις τι έχει γίνει;
Και αυτός μου γνέφει θετικά.
Αρς- Είχα πάει στον Ιάσωνα και μου είπε πως φεύγει από την Ελλάδα και μετακομίζει στην Ισπανία γιατί οι γονείς του βρήκαν καλύτεροι δουλειά εκεί. Μάχη φεύγει ο κολλητός μου.
Μαχ- Ναι όμως θα μιλάτε στο τηλέφωνο, στο facebook, στο skype δεν θα χαθείτε. Του λέω για να τον καθησυχάσω.
Αρς- Έχεις δίκιο. Πάντα είσαι δίπλα μου για να με παρηγορείς οπότε είμαι χάλια.
Μαχ- Γι'αυτό είναι τα αδέρφια. Λοιπόν πότε φεύγει;
Αρς- Μεθαύριο.
Μαχ- Ωραία τότε θα πάμε στο αεροδρόμιο να τον αποχαιρετήσουμε οκ;
Αρς- Ναι. Μπορείς να κοιμηθείς εδώ απόψε;
Μαχ- Ναι ρε φυσικά και μπορώ.
Έτσι ήρθε η μέρα του αποχαιρετισμού. Ο Άρης δεν έδειχνε τα συναισθήματά του αλλά το καταλάβαινα ότι ήταν πολύ στεναχωρημένος.
Μόλις είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο και ήταν ώρα να επιβιβαστούν.
Ιασ- Φίλε μου θα τα ξανά πούμε από κοντά κάποια στιγμή να είσαι σίγουρος.
Αρς- Ναι ρε μη μας ξεχάσεις να μιλάμε που και που. Καλό ταξίδι. Λέει ενώ αγκαλιάζονται.
Ιασ- Ναι ρε δεν ξεχνιέσαι εσύ. Ευχαριστώ.
Μαχ- Καλό ταξίδι Ιάσωνα. Του λέω και τον αγκαλιάζω.
Ιασ- Σε ευχαριστώ παιχτάρα μου. Έτσι με λέει από όταν με είδε να παίζω ποδόσφαιρο.
Και έτσι έφυγε.
Μετά από 5 χρόνια
____________________
Γειά σας. Τι κάνετε;
Ελπίζω να είστε καλά.Μικρούλι σήμερα.
Από το επόμενο κεφάλαιο ξεκινάει κανονικά η ιστορία.Κάποια μέρα αυτήν την εβδομάδα θα βάλω cast.
Αυτααα για το βιβλίο.Πως περνάτε το καλοκαίρι σας; Αντέχετε τη ζέστη ή μπα;
Αυτές τις μέρες είναι υποφερτή για μένα.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο που μαλλον θα αργήσει.
ΜΠΑΑΑΙΙΙ
Efi💋💋💋
YOU ARE READING
In Love with a Real
Teen FictionΒΙΒΛΙΟ 2ο Διαβάστε και το πρώτο βιβλίο αν θέλετε πριν από αυτό. Μάχη από το Ανδρομάχη. Όμορφη με κάστανα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Έχει τρέλα με τις μηχανές από μικρή και γενικά με την ταχύτητα. Έχει μεγάλη αδυναμία στον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια α...