Κεφάλαιο 14

740 51 4
                                    

Ιάσονα's pov

Είχα έρθει πιο νωρίς να πάρω την Μάχη από το σχολείο για να κάνουμε κοπάνα και να πάμε για φαγητό. Ήξερα ότι είχε γυμναστική έκτη ώρα όποτε θα την έβρισκα στο προαύλιο.

Την έψαχνα με τα μάτια αλλά δεν την έβλεπα. Κάποια στιγμή παίρνει το μάτι μου την Νίκη.

Ιασ- Νίκη. Εε Νίκη. Της φωνάζω και έρχετε στα κάγκελα.

Νικ- Επ Γεια σου Ιάσονα. Τι κάνεις ;

Ιασ- Καλά, εσύ;

Νικ- Και εγώ καλά. Την Μάχη ψάχνεις ;

Ιασ- Ναι. Ξέρεις που είναι;

Νικ- Έχει πάει στο μπάνιο. Μπες πίσω από το σχολείο και άντε να της κάνεις έκπληξη.

Ιασ- Ευχαριστώ Νίκη ωραία ιδέα πάω.

Νικ- Άντε θα απασχολήσω εγώ την καθηγήτρια για να μην σε δει.

Έτσι φεύγω και πάω από πίσω. Πηδάω τα κάγκελα και κατευθύνομαι στις τουαλέτες. Από μακριά βλέπω να βγαίνουν από μέσα οι σκύλες η Μαρία και η Ελένη. Επιταχύνω το βήμα μου και ανοίγω την πόρτα. Αυτό που βλέπω με σοκάρει.

Η Μάχη πεσμένη κάτω. Φαίνεται να έχει ξυλοκοπηθεί χωρίς έλεος. Τρέχω αμέσως κοντά της. Είναι έτοιμη να λιποθυμήσει. Μωρό μου κρατήσου. Εδώ είμαι.

Ιασ- Κρατήσου Μάχη.

Την βλέπω να κλείνει τα μάτια της. Όχι ρε φίλε. Την παίρνω αμέσως αγκαλιά και την βγάζω έξω. Με βλέπει η Νίκη και έρχετε τρέχοντας δίπλα μου.

Νικ- Τι έγινε; Τι έπαθε;

Ιασ- Κάποιος την χτύπησε και είμαι σίγουρος για το ποιος. Μπορείς να πεις να ανοίξει η πόρτα ;

Νικ- Ναι βέβαια πάμε.

Πάει στην καθηγήτρια της λέει τι έχει γίνει και μας ανοίγει. Πάω την Μάχη στο αυτοκίνητο και την βάζω στα πίσω καθίσματα. Μπαίνω και εγώ στο αυτοκίνητο και ξεκινάω αμέσως για το νοσοκομείο.

Την πάω στα επείγοντα περιστατικά και οι νοσοκόμες την βάζουν σε ένα φορείο και μου λένε να περιμένω. Μετά από λίγο βγαίνει ο γιατρός και έρχετε προς εμένα.

Γτρ- Είστε συγγενείς της δεσποινίς Μάχης;

Ιασ- Το αγόρι της και κολλητός του αδερφού της

Γτρ- Ωραία. Θέλω να σας πω ότι είναι καλά απλά έχεις κάποιες μώλωπες και γρατζουνιές. Καλό θα ήταν να ξεκουραστεί και να μην πάει για λίγες μέρες σχολείο.

In Love with a RealOù les histoires vivent. Découvrez maintenant