Μετά από 3 μήνες
Μάχη's povΕίμαι εδώ και μισή ώρα κλεισμένη στην τουαλέτα και δεν λέω να βγω από εκεί. Παρόλα τα παρακάλια των άλλων απέξω.
Μαμ- Έλα κοριτσάκι μου βγες. Δεν θες να αργήσεις έτσι; Έλα καρδιά μου να ετοιμαστείς.
Νικ- Ρε κοπέλα μου βγες και σε περιμένουν τα κορίτσια για να σου φτιάξουν μαλλιά και μακιγιάζ.
Δεν μίλαγα. Δεν τους έδινα καν σημασία. Είχα χαθεί στις σκέψεις μου.
Μαμ- Βρε κορίτσι μου βγες να γίνεις μια πανέμορφη νυφούλα. Μην αγχώνεσαι. Τον άντρα που αγαπάς παντρεύεσαι.
Και ναι όπως ακούσατε σήμερα είναι ο γάμος μου με τον Ιάσονα. Αλλά δεν είναι το άγχος ο λόγος που έχω κλειστεί στο μπάνιο. Ο πραγματικός λόγος είναι ότι προσπαθώ να εμπεδώσω το αποτέλεσμα του τεστ το οποίο είναι θετικό όπου σημαίνει ότι θα γίνω μαμά; Ναι θα γίνω μαμά. Τέλειο. Έχω μέσα μου ένα μικρό σποράκι δικό μου και του Ιάσονα. Αποτέλεσμα του έρωτα μας.
Έτσι παίρνω την απόφαση να βγω για να ετοιμαστώ. Έχω τόση αγωνία να δω την έκφραση του Ιάσονα.
Μόλις βγαίνω η μαμά μου με την Νίκη ήταν έτοιμες να ξαναχτυπήσουν αλλά τους έκοψα την φόρα όταν με είδαν με δάκρυα στα μάτια και ένα τεράστιο χαμόγελο.
Μαχ- Θα γίνω μαμά. Είμαι έγκυος.
Μαμ- Αλήθεια θα μου κάνεις το πρώτο μου εγγονάκι;
Μαχ- Ναι μαμά μου θα γίνεις γιαγιά.
Νικ- Δηλαδή εδώ μέσα μεγαλώνει το βαφτιστήρι μου, λέει ενώ με αγγίζει στην κοιλιά.
Μαχ- Ναι εκεί είναι το βαφτιστήρι σου. Αλλά μην πείτε σε κανένα τίποτα. Θα το πω σήμερα στον Ιάσονα.
Μαμ- Μείνε ήσυχη δεν θα πούμε τίποτα. Έλα να σε ετοιμάσουμε τώρα. Οι υπόλοιποι είναι έτοιμοι.
[...]
Μόλις έχει τελειώσει το μυστήριο και πλέον είναι ο άντρας μου και εγώ η γυναίκα του και δεν μας χωρίζει τίποτα. Βγαίνουμε προς τα έξω από την εκκλησία και είμαστε μόνοι μας. Τώρα είναι ευκαιρία.
Μαχ- Μωρό μου θα γίνεις μπαμπάς είναι έγκυος, λέω μόλις έχουμε βγει έξω από την πόρτα.
Κοκαλώνει και γυρνάει προς τα εμένα και εγώ κάνω το ίδιο προς αυτόν.
Ιασ- Αλήθεια; Πότε το έμαθες;
Μαχ- Σήμερα έκανα το τεστ και μεθαύριο θα πάμε στο γιατρό για περισσότερη σιγουριά.
ESTÁS LEYENDO
In Love with a Real
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 2ο Διαβάστε και το πρώτο βιβλίο αν θέλετε πριν από αυτό. Μάχη από το Ανδρομάχη. Όμορφη με κάστανα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Έχει τρέλα με τις μηχανές από μικρή και γενικά με την ταχύτητα. Έχει μεγάλη αδυναμία στον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια α...