Δύο μήνες μετά
Μάχη's pov
Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από την τελευταία φορά που με ενόχλησαν η Μαρία και η Ελένη. Το οποίο ταυτόχρονα είναι ανησυχητικό αλλά και ανακουφιστικό. Δεν έδωσα όμως περαιτέρω σημασία καθώς ξέρω ότι σε αυτό έχει βάλει το χεράκι του ο Ιάσονας.Τον έχω ρωτήσει άπειρες φορές αλλά το μόνο που μου λέει είναι να μην ανησυχώ και συνεχίζει αλλάζοντας θέμα.
Το σχολείο έχει τελειώσει εδώ και δύο εβδομάδες με εμένα να έχω αγχωθεί το τέρμα για τις πανελλήνιες και τελικά χωρίς λόγο αφού έγραψα τέλεια. Με τον Ιάσονα τώρα όλα είναι υπέροχα. Περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί αλλά και με την υπόλοιπη παρέα η οποία αποτελείται από εμένα, τον Ιάσονα, τον Άρη, τη Νίκη και τον Πάνο. Και ναι τελικά η Νίκη τα έφτιαξε με τον Πάνο πριν ένα μήνα και πραγματικά φαίνεται ευτυχισμένη και χαίρομαι γι'αυτό.
Σήμερα έχουμε κανονίσει με τα παιδιά να πάμε παραλία το βράδυ. Θα ανάψουμε φωτιά και θα μείνουμε σε σκηνές το βράδυ εκεί μέχρι το άλλο πρωί και μάλλον θα ρίξουμε και μία βουτιά. Ο Άρης είπε ότι θα καλέσει μία καλή του φίλη για να μην είναι μόνος του με τα ζευγαράκια αλλά νομίζω ότι δεν είναι μία απλή καλή φίλη αλλά κάτι παραπάνω. Νομίζω έχουμε να κάνουμε μία συζήτηση με τον αδερφό μου.
Τώρα είμαι στο δωμάτιό μου και ετοιμάζομαι για το βράδυ. Έβαλα σε ένα σακίδιο δύο αλλαξιές, πετσέτες και ένα δεύτερο μαγιό. Έβγαλα τα ρούχα που θα φορέσω μετά. Μία άσπρη μπλούζα oversize, ένα τζιν σορτσάκι και από μέσα θα βάλω το μαύρο ολόσωμο μαγιό με ανοίγματα στη μέση. Αφού τα έχω όλα έτοιμα κατεβαίνω κάτω και πάω στην κουζίνα να δω τι καλό έχει μαγειρέψει η κυρα-Αφροδίτη. Στο δρόμο πετυχαίνω τον Άρη. Τώρα είναι η ευκαιρία να τον ρωτήσω τι παίζει.
Μαχ- Αδερφέ τι κάνεις;
Αρς- Καλά είμαι αδερφή, εσύ;
Μαχ- Καλά και εγώ. Να σου πω πώς την λένε την κοπέλα που έχεις καλέσει; Σε ρωτάω για να ξέρω. Στην παρέα μας θα έρθει.
Αρς- Εε την λένε Βάσια, λέει έχοντας ένα ελαφρύ κοκκίνισμα.
Μαχ- Μάλιστα και κάνετε πολύ παρέα;
Αρς- Ναι αρκετά.
Μαχ- Μήπως θες να μου πεις και κάτι άλλο;
Αρς- Για ποιο πράγμα μιλάς;
Μαχ- Λέω μήπως δεν είναι μόνο απλή φιλία αλλά κάτι παραπάνω. Αλλά αν δεν θες μην μου λες εγώ νόμιζα ότι τα λέμε όλα μεταξύ μας.
Αρς- Καλά καλά θα σου πω. Η αλήθεια είναι ότι κάτι πάει να γίνει δηλαδή κάνω εγώ κάποιες κινήσεις και βλέπω ανταπόκριση και μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ . Αλλά μην πεις τίποτα σε κανέναν γιατί θα αρχίσουν το δούλεμα.
Μαχ- Εντάξει εντάξει βασίσου πάνω μου.Εσύ να είσαι καλά.
Αρς- Ωραία πάμε να δούμε τώρα τι φαΐ έχουμε γιατί πεινάω σαν λύκος.
Μπαίνουμε στην κουζίνα και βλέπουμε τον μπαμπά με τη μαμά αγκαλιά. Δεν μας έχουν καταλάβει ακόμα. Είναι τόσο όμορφοι μαζί.
Μαχ- Κοίτα τους είναι τόσο cute. Περίμενε μη τους το χαλάσεις τώρα. Πάμε να φάμε έξω. Άσε να περάσουν λίγο χρόνο μόνοι τους.
Αρς- Οκ να ξέρεις κερνάς εσύ.
Μαχ- Ναι μωρέ προχωρά θα στείλω και στη Μαριάννα μήνυμα να μην γυρίσεις σπίτι.
Αφού φάγαμε έξω κάναμε μία βόλτα στο μόλο μέχρι να πάμε σπίτι και μετά παραλία. Είχα καιρό να περάσω χρόνο με τον αδερφό μου μόνοι μας. Γύρω στις 6:00 ήρθε ο Ιάσονας να με πάρει. Ο Άρης είχε πάει να πάρει τη Βάσια. Όταν φτάσαμε δεν ήταν κανένας. Πήγα να βγω από το αυτοκίνητο αλλά ένα κράτημα με σταμάτησε.
Ιασ- Πριν βγεις θέλω να βάλεις αυτό το μαντήλι γύρω από τα μάτια σου και θα έρθω εγώ να σε βγάλω.
Μαχ- Τι ετοιμάζεις, να φοβάμαι;
Ιας- Όχι. Έχε μου εμπιστοσύνη θα σου αρέσει, λέει καθώς μου χαϊδεύει στο μάγουλο και δένει το μαντήλι στα μάτια μου.
Δεν χρειαζόμουν κάτι άλλο και έτσι απλά παραδόθηκα. Περπατήσαμε πολύ λίγο μέχρι που με σταμάτησε. Έβγαλε το μαντίλι και μπροστά μου απλώθηκε ένα παραμυθένιο τοπίο.Είχε στρώσει μία κουβέρτα στην άμμο και γύρω-γύρω κεράκια ενώ στη μέση είχε μία ανθοδέσμη από κόκκινα και άσπρα τριαντάφυλλα.
Πήγαμε κοντά κάτσαμε και περιμένουμε μέχρι να έρθει τα παιδιά αλλά περισσότερο απολαμβάναμε το χρόνο μεταξύ μας και την ομορφη ησυχία με παρέα τη θάλασσα. Αφού ήρθαν τα παιδιά ανάψαμε φωτιά ήπιαμε και είπαμε ιστορίες και στο τέλος ρίξαμε και μία βουτιά επειδή έκανε αφόρητη ζέστη.
Εκείνη ήταν η καλύτερη νύχτα της ζωής μου γιατί έδωσα την ψυχή και το σώμα μου στον άνθρωπο μου. Στον άνθρωπο που αγαπώ όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Όπως και αυτός το ίδιο μου έδωσε την ψυχή του και μου έδειξε την αγάπη του και τον έρωτα του για μένα. Μια νύχτα που δεν θα ξεχάσω πότε.
_________________________
HELLOOO
I am back
Τι κάνετε; Πώς περνάτε στις διακοπές σας ;
Το πρόβλημα που υπήρξε με το άλλο μου βιβλίο λύθηκε.
Μια συμβουλή σε όσες γράφουν να έχετε πάντα αντίγραφα.
Ευχαριστώ θερμά όσες βοήθησαν .😘❤
Τα λέμε με καινούριο κεφάλαιο το βράδυ ή αύριο.😉
vote&comment⭐💬
BYE
Efi💕
ESTÁS LEYENDO
In Love with a Real
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 2ο Διαβάστε και το πρώτο βιβλίο αν θέλετε πριν από αυτό. Μάχη από το Ανδρομάχη. Όμορφη με κάστανα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Έχει τρέλα με τις μηχανές από μικρή και γενικά με την ταχύτητα. Έχει μεγάλη αδυναμία στον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια α...