Κεφάλαιο 13

725 42 4
                                    

Φτάνουμε στο δωμάτιο μου και μπαίνουμε μέσα αρχίζω να πισωπατάω αλλά βρίσκω στο κρεβάτι και....

Και πέφτουμε και οι δύο πίσω με τον Ιάσονα από πάνω μου. Αρχίζει να με φιλάει γλυκά και ήρεμα στο στόμα κάνοντας με να χαλαρώσω και να αφεθώ στα φιλιά και στα χέρια του χωρίς να φοβάμαι τίποτα.

Συνεχίζει να με φιλάει στο μάγουλο μετά στο λαιμό στην κλείδα και στον ώμο. Ξαναγυρίζει στον λαιμό μου και μένει εκεί βασανίζοντας με.

Αυτό συνεχίζεται για πολλή ώρα παίρνοντας το πάνω χέρι μια ο ένας και μια ο άλλος. Φαίνεται και νιώθω ότι έχει ανάψει πολύ αλλά το περίεργο είναι ότι δεν κάνει κίνηση για κάτι παραπάνω. Δεν θα έπρεπε να είχε προσπαθήσει τουλάχιστον ;

Τόση ώρα είχα αφαιρεθεί και δεν είχα προσέξει ότι ο Ιάσονας είχε ξαπλώσει δίπλα μου και με κοιτούσε με ένα ερωτηματικό βλέμμα.

Ιασ- Τι σκεφτόσουν ;

Μαχ- Σκεφτόμουν γιατί δεν έχεις κάνει κίνηση τόση ώρα για να γίνει κάτι παραπάνω ;

Ιασ- Γιατί μωρό μου ξέρω ότι δεν είσαι έτοιμη ακόμα και γιατί η πρώτη μας φορά θέλω να είναι ξεχωριστή.

Μαχ- Σε υπερλατρεύω. Με ξέρεις τόσο καλά. Καταλαβαίνεις τι θέλω να κανω ή τι να πω χωρίς να μιλήσω. Σε αγαπάω.

Ιασ- Και εγώ σ'αγαπώ ψυχή μου.

Μαχ- Τελικά εκείνα τα πιτόγυρα θα τα φάμε ή μπα;

Ιασ- Ναι μωρό μου όπου να ναι θα έρθουν. Αα και ανοίγω εγώ την πόρτα όταν έρθουν.

Μαχ- Ναι ζηλιάρη μου ότι θες εσύ.

Και έτσι πέρασα η νύχτα. Φάγαμε είδαμε μια ταινία και κοιμηθήκαμε αγκαλιά.

Ντριιν ντριιν

Μαχ- Γαμημένο ξυπνητήρι σκάσε. Σε άκουσα.

Ιασ- Μμμ μωρό μου μην βρίζεις πρωί πρωί σαν νταλικέρης. Λέει να την αγουροξυπνημένη και σέξυ φωνή του.

Μαχ- Καλημέρα μωρό μου. Συγγνώμη που σε ξύπνησα. Πρέπει να ετοιμαστώ για το σχολείο.

Ιασ- Άντε σήκω τότε πάω εγώ να φτιάξω πρωινό και όταν είσαι έτοιμη φεύγουμε θα σε πάω εγώ.

Μαχ- Οκ σε λίγο θα είμαι κάτω. Λέω δίνοντας του ένα πεταχτό φιλί και βγαίνω από το δωμάτιο.

Ιασ- Ααχ τι θα κάνω με σένα. Τον ακούω να λέει και μου φεύγει ένα γελάκι.

Ετοιμάζομαι στα γρήγορα. Βάζω ένα μαύρο κολάν μια μπλε κοντομάνικη μπλούζα και μια μαύρη ζακέτα. Φτιάχνω τα μαλλιά όπως όπως καθώς είναι άστατα σήμερα και κατεβαίνω κάτω.

In Love with a RealOnde histórias criam vida. Descubra agora