Μάχη's pov
Σήμερα μπήκε ο Αύγουστος και από στιγμή σε στιγμή θα βγουν τα αποτελέσματα. Έχω λίγο άγχος αλλά ξέρω ότι έχω περάσει εκεί που θέλω δηλαδή βιολογία Πατρών.
Με τον Ιάσονα η σχέση μας πάει προς το καλύτερο και είμαστε πολύ ερωτευμένοι ο ένας με τον άλλο. Όλα είναι υπέροχα.
Τώρα είμαστε σπίτι του και απλά καθόμαστε. Εγώ για την ακρίβεια έχω ξαπλώσει στον καναπέ και τον χαζεύω που προσπαθεί να μαγειρέψει και όπως είπα προσπαθεί οπότε θέλουμε να φάμε σήμερα θα πρέπει να σηκωθώ για να πάρω τα ηνία της κουζίνας στα χέρια μου.
Μαχ- Αγάπη αναλαμβάνω εγώ από εδώ και πέρα άστο σε μένα.
Ιασ- Οκ αλλά μην μου κάψεις την κουζίνα κατεβαίνω στο γραμματοκιβώτιο να δω αν έχει τίποτα.
Μαχ- Άντε απο κει ρε, του λέω αλλά έχει φύγει ήδη.
Μετά που αρκετή ώρα είχα τελειώσει με το φαγητό και πήγα στο σαλόνι να τον φωνάξω αλλά δεν ήταν πουθενά. Πάω στο δωμάτιο ούτε εκεί ούτε στο μπάνιο. Καλά που πήγε νόμιζα ότι είχε γυρίσει. Κατεβαίνω στην είσοδο πουθενά. Ανεβαίνω πάλι πάνω και τον παίρνω τηλέφωνο, δεν απαντάει. Του στέλνω μήνυμα τίποτα. Έχοντας χάσει κάθε ελπίδα παίρνω τηλέφωνο τον αδερφό μου ενώ από την ανησυχία και το άγχος έχω αρχίσει να δακρύζω.
Αρς- Έλα σκατό
Μαχ- Άρη, λέω ενώ μου φεύγει ένας λυγμός.
Αρς- Μάχη τι έγινε; Γιατί κλαις, σε πείραξε ο Ιάσονας; Θα τον σφάξω.
Μαχ- Άρη ο Ιάσονας έχει φύγει και δεν σηκώνει το τηλέφωνο. Είχε πάει να πάρει τα γράμματα από κάτω και εγώ μαγείρευα. Τελείωσα και πήγα να τον φωνάξω αλλά δεν ήταν σπίτι. Δεν ξέρω τι να κάνω.
Αρς- Ηρέμησε εντάξει ηρέμησε. Θα πάω να τον βρω και θα σε πάρω για οτιδήποτε νεότερο.
Έχει έρθει το βράδυ και δεν έχω κανένα νέο από τον Ιάσονα ούτε από τον Άρη έτσι του ξανά τηλεφωνώ.
Αρς- Ναι.
Μαχ- Έλα Άρη. Έχεις κανένα νέο;
Αρς- Όχι έχω ψάξει παντού, έχω ρωτήσει όλους τους γνωστούς μας και δεν ξέρει κανένας τίποτα.
Μαχ- Καλά άντε καληνύχτα.
Αρς- Καληνύχτα.
Αφού έκλεισα το τηλέφωνο ξάπλωσα στον καναπέ και άνοιξα την τηλεόραση. Μα πού να είναι, γιατί δεν σηκώνει το τηλέφωνο; Με αυτό στο μυαλό μου μπήκα στην αγκαλιά του Μορφέα. Μέσα στον ύπνο μου ακούω κλειδιά στην πόρτα. Σηκώνομαι γρήγορα και πάω και την ανοίγω. Βλέπω τον Ιάσονα σε άθλια κατάσταση. Φαινόταν από μακριά ότι είχε πιει, αρκετά για να μεθύσει.
Ιασ- Μαχούλι μου τι κάνεις; Είσαι πάντα τόσο όμορφη. Κοριτσάκι μου εσύ, λέει και πέφτει πάνω μου αγκαλιάζοντάς με.
Μαχ- Οοο ναι είναι σίγουρα μεθυσμένος, λέω ψιθυριστά.
Ιας- Τι είπες ομορφιά μου;
Μαχ- Tίποτα μωρό μου λέω είσαι πολύ όμορφος.
Ιασ- Αα ευχαριστώ.
Όσο μιλάγαμε κατάφερα και τον έφερα στο κρεβάτι. Με μεγάλη δυσκολία του έβγαλα την μπλούζα. Όχι Μάχη δεν θα κοιτάξεις αυτό το υπέροχοτέλειο σώμα, όχι. Του έβγαλα και το παντελόνι και τον ξάπλωσα στο κρεβάτι. Πήγα να φύγω όμως με τραβάει από το χέρι και πέφτω μέσα στην αγκαλιά του και με σφίγγει σαν να φοβάται ότι θα φύγω. Έτσι όπως ήμασταν αγκαλιά άρχισα να παραδίνομαι στον ύπνο. Λίγο πριν κλείσω τελείως τα μάτια μου τον άκουσα να μιλάει.
Ιασ- Να ξέρεις σε αγαπάω. Είσαι όλος μου ο κόσμος και δεν θα σε αφήσω ποτέ. Θα είμαι πάντα δίπλα σου.
_______________
Γεια σας. Τι κάνετε ;
Νέο κεφάλαιο . Πώς σας φαίνεται;
Τι να έφερε τον Ιάσονα σε αυτήν την κατάσταση;🤔
Τα λέμε στο επόμενο αύριο δηλαδή.
vote&comment⭐💬
ΒΥΕ
Efi💕
Υ.Γ. Βλέπω όλα σας τα σχόλια και ας μην απαντάω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
In Love with a Real
Ficção AdolescenteΒΙΒΛΙΟ 2ο Διαβάστε και το πρώτο βιβλίο αν θέλετε πριν από αυτό. Μάχη από το Ανδρομάχη. Όμορφη με κάστανα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Έχει τρέλα με τις μηχανές από μικρή και γενικά με την ταχύτητα. Έχει μεγάλη αδυναμία στον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια α...