Κεφάλαιο 9

919 49 0
                                    

Μετά από 1 μήνα
Μάχη's pov

Με τον Άρη τα έχουμε βρει και είμαστε όπως παλιά και πιο πιο κοντά από τότε.

Επίσης αυτό το μήνα έχω παρατηρήσει ένα ενδιαφέρων από τον Ιάσονα προς εμένα. Με ρωτάει άσχετα πράγματα ή που τα ξέρει ήδη. Κάθετε συνέχεια δίπλα μου όποτε μαζευόμαστε όλη η παρέα δηλαδή η παρέα του Άρη εγώ και η κολλητή μου η Νίκη θα σας πω πιο κάτω για αυτή. Η αλήθεια είναι ότι η όλη συμπεριφορά του με έχει βάλει σε σκέψεις διότι ας πούμε ότι έχω κρας στον Ιάσονα και μου έχει δώσει ελπίδες που ελπίζω να μην είναι ψεύτικες.

Σήμερα κανονίσαμε να μαζευτούμε στο σπίτι του Ιάσονα για ταινία και θα κοιμόμασταν όλοι εκεί. Ο Άρης είχε πάει από νωρίς στο σπίτι και εγώ θα πήγαινα αργότερα γιατί είχα διάβασμα. Αφού έβαλα ένα ψηλόμεσο τζιν, μια ανάλαφρη μπλούζα και τα σταν σμιθ μου. Κλείδωσα το σπίτι  ανέβηκα στη μηχανή και ξεκίνησα για το σπίτι του Ιάσονα. Έφτασα απέξω και χτύπησα την πόρτα μου άνοιξε ο Ιάσονας και μπήκα μέσα.

Μαχ- Γεια σας, είπα σε όλους και πήγα και έκατσα δίπλα από την Νίκη.

Την Νίκη που λέτε την γνώριζα από το σχολείο. Είναι καλή κοπέλα μιλάγαμε που και που αλλά δεν κάναμε καθόλου παρέα. Μια μέρα που είμασταν στο ίδιο μάθημα η καθηγήτρια μας έβαλε μαζί και αρχίσαμε να μιλάμε. Της είπα όλα όσα είχαν γίνει και με στήριξε πολύ. Από τότε έχουμε γίνει αχώριστες.

Αρς- Λοιπόν τι λέτε να παραγγείλουμε καμιά πίτσα και μετά να δούμε καμιά ταινία.

Μαχ- Ναι αλλά θα διαλέξω εγώ ταινία.

Όλοι- Οοοχχ.

Μαχ- Γιατί οχχ ρε όποτε διαλέγω εγώ ταινία δεν είναι ωραία. Άμα ήθελα θα σας έβαζα ότι πιο ρομαντική υπάρχει αλλά δεν αρέσουν σε μένα αυτές η βλακείες άντε τώρα.

Ιασ- Καλά λέει ρε η Μάχη ξέρει να διαλέγει ταινίες, είπε ενώ με κοιτούσε στα μάτια σαν να θέλει να μου πει κάτι.

Έτσι παραγγείλαμε τις πίτσες και περιμέναμε να έρθουν. Μέχρι τότε μιλάγαμε με τα παιδιά.

Νικ- Νομίζω μου αρέσει ο Πάνος αλλά δεν νομίζω να έχω κάποια ανταπόκριση.

Μαχ- Έλα ρε εγώ νομίζω ότι άμα κοιτάξεις τώρα προς το μέρος του θα τον δεις να σε κοιτάει ξέρω τι σου λέω.

Το κάνει και όντως ο Πανούλης την κοιτούσε. Εκείνη την ώρα χτυπάει τον κουδούνι.

Μαχ- Πάω εγώ.

Όταν σηκώθηκα με την άκρη του ματιού μου είδα τον Πάνο να πηγαίνει και να κάθετε δίπλα στη Νίκη. Τυχερή η κολλητούλα μου ο Πάνος είναι πολύ καλό παιδί.

Άνοιξα την πόρτα και βλέπω τον ντελιβερά με τις πίτσες. Μου τις δίνει και τις ακουμπάω στο τραπέζι του σαλονιού. Γυρνάω πίσω για να τον πληρώσω.

Μαχ- Τι σας χρωστάω;

Ντελ- Το τηλέφωνο σου και ένα ραντεβού όμορφη.

Ποοο πάλι σε πέφτουλα έπεσα. Καλά ρε θεέ δε με λυπάσαι. Ε τι σου έχω κάνει.

Ιασ- Φίλε η κοπέλα είναι πιασμένη, λέει και με αγκαλιάζει από την μέση, γι'αυτό τι σου χρωστάμε;

Άχου τον γλυκό μου ήρθε να με ξεμπλέξει γιατί για να ζήλεψε δεν νομίζω.

Ντελ- Ο σόρρυ φίλε δεν ήξερα ότι είναι κοπέλα σου. Είναι 20 ευρώ.

Τον πληρώνει και φεύγει. Κλείνουμε την πόρτα και πάμε στην κουζίνα να φέρουμε πιάτα και ποτά.

Μαχ- Σε ευχαριστώ για πριν που με βοήθησες να τον ξεφορτωθώ.

Ιασ- Τα πάντα για σένα πριγκίπισσα, λέει ενώ έρχετε δίπλα μου για να πιάσει τα πιάτα.

Ήταν τόσο κοντά μου. Αυτό το άρωμα του είναι τόσο υπέροχο. Ένας συνδυασμός axe με την δικιά του μυρωδιά. Κλείνω τα μάτια και εισπνέω βαθιά. Έρχετε πιο κοντά και είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο. Ανατριχιάζω και το καταλαβαίνει.

Ιασ- Μάχη θέλω εδώ και καιρό να σου πω....

Ιασ- Μάχη θέλω εδώ και καιρό να σου πω

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

____________________
Γειά σας. Τι κάνετε;
Ελπίζω να είστε καλά.

Άργησα πάλι να ανεβάσω αλλά δεν προλάβαινα να γράψω κεφάλαια.

Αλλά τώρα πιστεύω θα ανεβάζω πιο συχνά από πριν.

Τέλος πάντων πίσω στο κεφάλαιο.

Τι λέτε να θέλει να της πει ο Ιάσονας;😉😉

Σποιλερ: Θα έχουμε στιγμές Ιάσονα-Μάχη😍😍

Πως τα πάτε με το βάσανο aka σχολείο;😰😵

Εγώ την παλεύω. Κάθε μέρα γυρνάω με νεύρα στο σπίτι.

Άσχετο τραγουδάκι😁😁

Αυτά από μένα.

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Να χαμογελάτε. Είναι καλό. 😀😀

ΜΠΑΑΙΙΙ

Efi💋💋

In Love with a RealDonde viven las historias. Descúbrelo ahora