Κεφάλαιο 12

803 46 15
                                    

Σήμερα είπαμε με τα παιδιά να πάμε σε club το βράδυ. Θα ερχόταν από εδώ η Νίκη για να ετοιμαστούμε μαζί.

Τώρα είμαι στο σπίτι και βλέπω τηλεόραση μιας και δεν έχω κάτι να κάνω. Το σχολείο έκλεισε για διακοπές και δεν έχω διάβασμα και σταμάτησαν και οι προπονήσεις.

Κάποια στιγμή ακούω την πόρτα του αδερφού μου να ανοίγει και να κλείνει και σε λίγο είχε έρθει και είχε κάτσει δίπλα μου.

Αρς- Τι κάνεις μικρό;

Μαχ- Εδώ κάθομαι δεν έχω τι να κάνω. Εσύ;

Αρς- Μάλιστα. Και εγώ τίποτα. Α θα έρθουν τα παιδιά σε καμιά ώρα.

Μαχ- Οκ. Θα είναι και ο Ιάσονας;

Αρς- Ναι θα είναι και ο Ιάσονας.

Μαχ- Ωραία.

Αρς- Όχι που δεν θα χαιρόσουν.

Μαχ- Ρε άντε από εκεί. Και εσύ τα ίδια θα κάνεις όταν ερωτευτείς κάποια. Θα θες να την βλέπεις όλη μέρα. Να την κρατάς στην αγκαλιά σου χωρίς να κουράζεσαι και να την φιλάς σαν να σου δίνει οξυγόνο.

Αρς- Μην νομίζεις καταλαβαίνω τι εννοείς. Ειδικά τώρα.

Μαχ- Για λέγε παίζεται τίποτα ;

Αρς- Κάτι πάει να γίνει με μια κοπέλα από την σχολή αλλά δεν είναι σίγουρο.

Μαχ- Μάλιστα. Ότι θες και όποτε θες πες μου. Εγώ είμαι δίπλα σου.

Αρς- Το ξέρω μικρό μου και σε ευχαριστώ. Άντε πάω πάνω. Έχε το νου σου για το κουδούνι.

Μαχ- Μάλιστα κύριε.

Έφυγε και εγώ συνέχισα να βλέπω τηλεόραση ώσπου κοιμήθηκα χωρίς να το καταλάβω. 

Μετά από κάποια ώρα ένιωσα ένα βάρος πάνω μου και δεν μπορούσα να κουνηθώ και αυτό με έκανε να ανοίξω τα μάτια μου. Τα ανοίγω και βλέπω τον Ιάσονα να με έχει αγκαλιάσει σαν αρκουδάκι και να με κοιτάει με ένα χαζοχαρούμενο βλέμμα.

Μαχ- Τι κάνεις παιδάκι μου; Άσε με δεν μπορώ να πάρω ανάσα.

Δεν μου απαντάει και συνεχίζει να με κοιτάει. Αα καλέ αυτός χάζεψε.

Μαχ- Μωρό μου γιατί με κοιτάζεις έτσι. Αρχίζω και φοβάμαι.

Ιασ- Σε κοιτάω έτσι γιατί είσαι ότι πιο όμορφο έχω δει ποτέ στην ζωή μου.

Οοο μωρέ ο γλυκούλης μου. Με συγκίνησε ο βλάκας.

Μαχ- Ευχαριστώ μωρό μου. Θα με αφήσεις τώρα να πάρω μια ανάσα ;

In Love with a RealDonde viven las historias. Descúbrelo ahora