κεφάλαιο 1

1.3K 64 5
                                    

Μάχη's pov
Ντριν ντριν
Μαχ- Ποο σκάσε πρωί πρωί. Κάποια μέρα θα σε πετάξω από το παράθυρο αλλά δεν ξέρω πότε.

Αρς- Ζουζούνι σήκω δεν θες να αργήσεις πρώτη ώρα στο σχολείο που έχεις και την ξινή τη βιολόγο. (κάποιες θα καταλάβουν ποια εννοώ)

Μαχ- Ναιιι τώρα ρε Άρη τώρα σηκώνομαι.

Αφού σηκώνομαι πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα και μετά πάω να δω τι θα φορέσω. Τελικά αποφάσισα να βάλω ένα ψιλόμεσο μαύρο τζιν μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα που έγραφε no reason to say no μια φούτερ γκρι ζακέτα και τα Stan Smith μου.  Πιάνω τα μαλλιά μου μια ελαφριά πλάγια πλεξούδα και βγαίνω από το δωμάτιο. Όπως βγαίνω πέφτω πάνω στην Μαριάννα την μεγάλη μου αδερφή η οποία πάει 1η Λυκείου και έναν αδερφό τον Άρη που πάει 3η Γυμνασίου. Εγώ είμαι η μικρή της οικογένειας και πάω 1η Γυμνασίου.

Μαρ- Επ Καλημέρα Μαχούλι μου.

Μαχ- Καλημέρα Μαριάννα.

Στη σκάλα βρίσκω τον Άρη. Έχω μεγάλη αδυναμία στον Άρη και αυτός σε εμένα. Από μικρά που ήμασταν πάντα με πρόσεχε και ήταν δίπλα μου.

Αρς- Καλημέρα σκατόφατσά μου.

Μαχ- Καλημέρα Άρη μου.

Αρς- Να σου πω πότε θα κάτσουμε να δούμε μια ταινία μαζί εμείς;

Μαχ- Δεν ξέρω όποτε μπορείς και θες.

Αρς- Καλά μικρό.

Μαχ- Μάλιστα μεγάλε.  Να σου πω Άρη θα πάμε μαζί στο σχολείο; 

Αρς- Δεν μπορώ ρε Μάχη να πηγαίνουμε κάθε μέρα μαζί σχολείο. Είναι κουραστικό δεν το καταλαβαίνεις θέλω και εγώ να πηγαίνω με τους φίλους μου. Μου λέει με λίγο υψωμένη τη φωνή.

Μαχ- Εεμ ε~εντάξει συγγνώμη θα πηγαίνω μόνη μου. Λέω με σπασμένη τη φωνή και φεύγω από το σπίτι.

Αρη's pov
Αφ- Ρε Άρη και συ άντε να την βρεις. (Αφροδίτη μαμά των παιδιών)

Αρς- Καλά πάω.

Βγαίνω από το σπίτι. Που να έχει πάει τώρα. Είναι μικρή γαμώτο. Γιατί της μίλησα έτσι. Ξέρω ότι έχει στεναχωρηθεί. Άρα θα έχει πάει στο πάρκο δίπλα από το σχολείο πάντα εκεί πάει. Φτάνω στο πάρκο και την βλέπω να κάθεται σε ένα παγκάκι σκυμένη. Πάω κοντά της δεν με έχει καταλάβει ακόμα και βάζω το χέρι μου στον ώμο της. Γυρνάει και βλέπω τα μπλε ματάκια της δακρυσμένα. Δεν θέλω να την βλέπω να κλαίει.

Μαχη's pov
Βγαίνω από το σπίτι και πάω προς το πάρκο που είναι δίπλα από το σχολείο. Πρώτη φορά μου μιλάει έτσι ο Άρης και έχω στεναχωρηθεί πολύ αλλά δεν μπορώ να του θυμώσω τον καταλαβαίνω τι να κάνει με ένα μικρό. Θέλει να βγει με τους φίλους του. Όσο τα σκεφτόμουν αυτά μερικά δάκρυα έφευγαν από τα μάτια μου. Όπως καθόμουν στο παγκάκι νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου. Γυρνάω και βλέπω τον Άρη. Βλέπει ότι κλαίω και τα χαρακτηριστικά του χαλαρώνουν.

Μαχ- Τι κάνεις εσύ εδώ;καθώς σκουπίζω τα δάκρυα.

Αρς- Ήρθα να σε βρώ.

Μαχ- Δεν έπρεπε πήγαινε στο σχολείο με τους φίλους σου.

Αρς- Μπορούν να περιμένουν εσύ είσαι πιο σημαντική. Είσαι η μικρή μου αδερφή. Άντε τώρα σήκω να πάμε σχολείο δε σε πειράζει που θα είναι και οι φίλοι μου;

Μαχ- Όχι δεν πειράζει. Άρη σ'αγαπάω.

Αρς- Και εγώ σκατόφατσα μου.

Σηκωνόμαστε από το παγκάκι και πάμε να πάρουμε τους φίλους του από τα σπίτια τους. Έχουμε πάρει όλα τα αγόρια εκτός από έναν στον οποίο πάμε τώρα τον Ιάσωνα. Περιμένουμε έξω από το σπίτι του και μιλάμε με τα παιδιά αφού με σύστησε ο Άρης. Κάποια στιγμή ακούω τον Άρη να λέει.

Αρς- Που είσαι ρε Ιάσωνα μια ώρα.

Ιασ- Τώρα μωρέ ήρθα τι φωνάζεις.

Αρς- Καλά ντάξει να σου γνωρίσω την μικρή μου αδερφή την Μάχη από το Ανδρομάχη.  Μάχη από εδώ ο Ιάσωνας.

Ιασ- Γειά σου.

Μαχ- Εεε γ~γεια. Λέω τραυλίζοντας καθώς τον κοιτάω σε αυτά τα γκρίζα μάτια με τις γαλάζιες πινελιές. Σε μάγευαν.
Έτσι πήγαμε όλη μαζί στο σχολείο.

Στο σχολείο

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Στο σχολείο

___________________
Γειααα σαςς. Τι κάνετε.

Είναι η δεύτερη ιστορία μου και χαίρομαι πάρα πολύ που ρ1ην ξεκίνησα.

Εχω βάλει ένα απόσπασμα από τον επίλογο 2 του πρώτου βιβλίου i love my bully.

Ελπίζω να σας αρέσει τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Μπααιιι

Efi💋

In Love with a RealOù les histoires vivent. Découvrez maintenant