Κεφάλαιο 4

832 53 9
                                    

Μετά από 5 χρόνια

Σήμερα για κάποιο λόγο ο Άρης είναι μες την τρελή χαρά και δεν ξέρω το λόγο.

Αρς- Άντε ρε μάχη θα αργήσεις και εσύ αλλά και εγώ στη σχολή.

Μαχ- Τώρα τώρα κατεβαίνω.

Για να καταλάβετε εγώ πάω Τρίτη λυκείου και ο Άρης είναι στο δεύτερο έτος της Ιατρικής . Θέλει να γίνει παιδίατρος. Να το δω και να μην το πιστέψω. Αλλά όλα γίνονται ποτέ δεν ξέρει. 

Μαχ- Ρε Άρη δεν είμαι έτοιμη ακόμα φύγε εσύ και θα πάω στο σχολείο με τη μηχανή.

Αρς- Καλά φεύγω να προσέχεις μικρή.

Ετοιμάστηκα και πήγα στο γκαράζ εκεί ήταν ο έρωτας τι να κάνουμε έτσι λέω την μηχανή μου .

  Ο έρωτας ⬇  

Φτάνω στο σχολείο και όλοι με κοίταζαν σαν να είδαν εξωγήινο και ιδιαίτερα τα αγόρια ενώ τα κορίτσια απλά με κοίταζαν με ένα υποτιμητικό βλέμμα

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Φτάνω στο σχολείο και όλοι με κοίταζαν σαν να είδαν εξωγήινο και ιδιαίτερα τα αγόρια ενώ τα κορίτσια απλά με κοίταζαν με ένα υποτιμητικό βλέμμα. Δεν τους έδωσα σημασία και πήγα στην παρέα μου. Όλη η μέρα πέρασε βασανιστικά αργά. Πριν ανέβω στη μηχανή για να πάω σπίτι με παίρνει τηλέφωνο ο Άρης.

Αρς- Έλα μικρή που είσαι;

Μαχ- Μόλις σχόλασα τώρα πάω σπίτι.

Αρς- Ωραία ωραία μπορείς να έρθεις στο Big Ben (καφετέρια) σου έχω μία έκπληξη.

Μαχ- Τι έκπληξη;

Αρς- Δεν σου λέω είναι έκπληξη.

Μαχ- Καλά-καλά έρχομαι.

Τι να θέλει ας πάω από εκεί να δούμε . Φτάνω έξω από την καφετέρια σβήνω τη μηχανή μπαίνω μέσα και ψάχνω τον αδερφό μου. Πάω στο τραπέζι του που κάθεται με άλλο ένα παιδί και μόλις με βλέπει σηκώνεται και με αγκαλιάζει.

Αρς- Τι κάνεις μικρή; Πώς πήγε το σχολείο;

Μαχ- Εεε όπως τα ξέρεις βαρεμάρα.

Αρς- Μάλιστα μάλιστα έλα κάτσε μαζί μας.

Μαχ- Δεν θα με γνωρίσεις στον φίλο σου.

In Love with a RealNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ