κεφάλαιο 2

946 57 10
                                    

Έτσι πάμε όλοι μαζί στο σχολείο..

Φτάνουμε στο σχολείο. Μπαίνω μέσα και ψάχνω να βρώ τα κορίτσια. Έχω δύο κολλητές την Ελένη και την Μαρία. Τελικά τις βλέπω να κάθονται σε ένα παγκάκι. Είμαι από πίσω τους και τις άκουσα να λένε κάτι για τον αδερφό μου αλλά δεν έδωσα σημασία.

Η μέρα πέρασε πολύ βαρετά αν εξαιρέσουμε κάποια βλέμματα από τον Ιάσωνα.
Γυρνάμε σπίτι μαζί με τον Ιάσωνα γιατί θα κοιμόταν σε εμάς σήμερα.
Φάγαμε και ο καθένας πήγε στο δωμάτιο του. Εγώ έκατσα να διαβάσω τα μαθήματα που έχω για αύριο όσο πιο γρήγορα μπορώ γιατί το απόγευμα έχω προπόνηση στο ποδόσφαιρο. Ναι ναι καλά καταλάβατε πάω ποδόσφαιρο και είναι άλλη μια από τις αδυναμίες μου.

Αφού τελείωσα τα μαθήματα γύρω στις 3:30 έκατσα να ξεκουραστώ λιγάκι μέχρι της 5:30 αφού 6 είχα προπόνηση.

Η ώρα ήταν 5 και είχα ξυπνήσει έτσι πήγα στην κουζίνα να πιώ λίγο νερό. Εκεί βρίσκω τον Άρη με τον Ιάσωνα να μιλάνε. Εγώ έκανα τη δουλειά μου χωρίς να τους μιλήσω. 

Αρς- Επ μικρή τι κάνεις;

Μαχ- Καλά είμαι.

Αρς- Έχεις προπόνηση σήμερα;

Μαχ- Ναι σε κανά μισάωρο θα φύγω.

Αρς- Αα ωραία να έρθουμε και εμείς επειδή δεν έχουμε τι να κάνουμε;

Μαχ- Εεε ελάτε δεν έχω πρόβλημα.

Ιασ- Σε ποιά προπόνηση ρε παιδιά δεν έχω καταλάβει.

Αρς- Αα ναι δεν σου είπα η Μάχη πάει ποδόσφαιρο και είναι και πολύ καλή μάλιστα.

Ιασ- Ναι καλά κορίτσι να παίζει ποδόσφαιρο και να είναι και καλή. Ντάξει κόψε το δούλεμα και πες τι προπόνηση έχει. Μπαλέτο ή βόλεϊ για κάτι τέτοιο σε κόβω.

Αρς- Όχι ρε αλήθεια σου λέω ποδόσφαιρο πάει.

Ιασ- Ναι καλά δεν πάει μωρέ καλύτερα να δει την μπάρμπι και να αφήσει το ποδόσφαιρο για τα αγόρια.

Αρς- Έλα ρε κόψε αληθ...  Τον έκοψα και μίλησα εγώ.

Μαχ- Άστον Άρη δεν πειράζει. Δεν χρειάζεται να έρθετε κιόλας να με δείτε. Λέω με σπασμένη φωνή καθώς πληγώθηκα με αυτά που είπε. Δηλαδή τι είναι τα κορίτσια και δεν μπορούν να κάνουν κάτι που κάνουν τα αγόρια όπως το ποδόσφαιρο και να είναι και καλές σε αυτό. Δεν το καταλαβαίνω. Έτσι φεύγω από την κουζίνα και πάω στο δωμάτιο μου. Βάζω αθλητικά ρούχα και παίρνω τον σάκο μου και φεύγω χωρίς να τους μιλήσω.

Φτάνω στο γήπεδο βάζω την στολή μου και πάω εκεί που έχουν μαζευτεί τα υπόλοιπα κορίτσια. Αφού μας λέει ο προπονητής ότι την άλλη Κυριακή έχουμε αγώνα μας χωρίζει σε ομάδες και παίζουμε ένα χαλαρό ματσάκι. Στο ημίχρονο καθόμαστε κάτω στο χορτάρι να ξεκουραστούμε. Έτσι όπως κάθομαι κοιτάζω στις κερκίδες και βλέπω τον Άρη με τον Ιάσωνα. Τελικά ήρθαν. Ευκαιρία να δείξω στον Ιάσωνα πόσο άδικο έχει. Ξεκινάει το 2ο ημίχρονο και βάζω τα δυνατά μου να παίξω όσο καλύτερα μπορώ. Προς το τέλος του αγώνα μου δίνει πάσα μια κοπέλα και στέλνω την μπάλα στα δίχτυα. Όλα τα κορίτσια πέφτουν πάνω μου και μου λένε μπράβο.

Αφού τελειώσαμε πήγα άλλαξα και βγήκα από το γήπεδο.  Στην είσοδο με περίμεναν τα παιδιά.

Αρς- Μπράβο αυτή είναι η αδερφή μου. Καλά μιλάμε Μάχη το γκολ που έβαλες ήταν το κάτι άλλο. Λέει ενώ με έχει πάρει αγκαλιά από τον ώμο και προχωράμε.

Μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι ο Ιάσωνας δεν μίλησε μόνο με κοιτούσε και εγώ μιλούσα μόνο με τον Άρη που μου έλεγε πόσο καλά έπαιξα και έκανε σχόλια για τον αγώνα. Του είπα ότι έχω κανονικό αγώνα την Κυριακή και ότι θέλω να έρθει να με δει.

Φτάνουμε στο σπίτι και στον καναπέ καθόταν η μαμά με τον μπαμπά αγκαλιά και έβλεπαν κάτι στην τηλεόραση. Είναι τόσο ρομαντική η ιστορία αγάπης τους. Όταν μας καταλαβαίνουν με ρωτάνε πως ήταν η προπόνηση.

Δ- (μπαμπας) Επ πως πήγε η προπόνηση;  πριν προλάβω να μιλήσω είχε απάντηση ο Άρης αντί για μένα.

Αρς- Καλά πατέρα μιλάμε η Μάχη είναι η καλύτερη κάτσε να στα πω.

Έτσι άρχισε να του περιγράφει όλο τον αγώνα. Εγώ πήγα πάνω έκανα μπάνιο και έβαλα ελαφρά ρούχα για να μπορώ να κοιμηθώ κιόλας. Δεν μου αρέσουν καθόλου οι πιτζάμες δεν με βολεύουν καθόλου. Κατεβαίνω κάτω και ο μπαμπάς μου λέει μπράβο για την πρόοδό μου στο ποδόσφαιρο και καθόμαστε να φάμε.  Απέναντι μου έκατσε ο Ιάσωνα στη θέση της Μαριάννας που έχει πάει σε μια φίλη της. Ο Ιάσωνας όλη αυτήν την ώρα δεν έχει μιλήσει μόνο με κοιτάει.

Τελειώνουμε το φαγητό καληνυχτίζω όλους και πάω για ύπνο. Μπαίνω στο δωμάτιο φτιάχνω την τσάντα για το σχολείο και ξαπλώνω. Μετά από λίγο ακούω την πόρτα να χτυπάει. Ανοίγει και βλέπω...

_____________________
Γεια σας. Τι κάνετε;

Ελπίζω να είστε καλά.

Λοιποοον ποιον να βλέπει η Μάχη ;

Κάποια στιγμή θα ανεβάσω cast αν θέλετε προτείνετε μου κάποιους για χαρακτήρες. ➡

Όπως είδατε άλλαξα εξώφυλλο το όποιο είναι δημιουργία της Elizayoloooo και την ευχαριστώ πάρα πολύ που το έφτιαξε είναι υπέροχο. ❤❤

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

ΜΠΑΑΑΙΙΙΙ

Efi💋💋💋

In Love with a RealOù les histoires vivent. Découvrez maintenant