Έτσι για βγαίνω έξω και....
Αρχίζω να περπατάω προς το σπίτι ενώ σκέφτομαι όλα όσα έχουν γίνει και κάποια δάκρυα αρχίζουν να κυλούν από τα μάτια μου αλλά δεν μπορεί να καταλάβει κάποιος ότι κλαίω γιατί τα δάκρυα έχουν γίνει ένα με τις σταγόνες της βροχής. Ναι βρέχει από την ώρα που βγήκα από την καφετέρια. Σκέφτομαι ότι ο αδερφός μου μου έλεγε ψέματα τόσο καιρό χωρίς λόγο. Λες και θα τον μάλωνα που του άρεσε η Ελένη. Αλλά βέβαια ούτε οι ίδιες μου οι φίλες δεν είπαν τίποτα οπότε τα συμφώνησαν να μην μου πεις κανένας τίποτα και όλα μία χαρά. Στον Άρη είχα τυφλή εμπιστοσύνη η οποία δεν υπάρχει πια την έχασε. Άλλωστε νόμιζα ότι και αυτός με εμπιστευόταν αλλά έκανα λάθος. Οι άνθρωποι δεν είναι πάντα αυτό που δείχνουν, καλό ή κακό.
Όσο σκεφτόμουν όλα αυτά είχα φτάσει στο σπίτι και από την ανοιχτή μπαλκονόπορτα είδα στο σαλόνι να μιλάνε ο Άρης με τον Ιάσονα. Ήθελα να ακούσω τι έλεγαν.
Αρς- Ρε η Ελένη είναι άλλο πράγμα. Μιλάμε όσες φορές έχουμε βγει όλοι μαζί γίνεται και κάτι παραπάνω. Εσύ τι γίνεται με την Μαρία;
Ιασ- Τι να σου πω το παίζει δύσκολη αλλά που θα πάει θα πέσει. Ευτυχώς τόσο καιρό δεν ήταν η Μάχη μαζί μας φίλε. Θα ήταν πιο δύσκολο να τις ρίξουμε.
Αρς- Ναι ρε δίκιο έχεις. Καλή χρυσή η αδερφή μου αλλά δεν τη θέλω μαζί μου συνέχεια και τώρα που είχε σπάσει το πόδι ησύχασα βρε παιδί. Να δω τώρα πως θα ξεφεύγω που έβγαλε το γύψο.
Ιασ- Ευτυχώς φίλε μου εγώ έχω μόνο αδερφούς και μεγαλύτερος.
Αρς- Α ρε τυχερέ εγώ που έχω μικρότερη αδερφή έπρεπε συνέχεια να την προστατεύω όταν ήμασταν μικρά στο σχολείο ή όταν πηγαίναμε κάπου. Είχε καταντήσει κουραστικό όλο αυτό. Αλλά... την αγαπάω είναι μικρή μου.
Όσο μίλαγαν τα δάκρυά μου γίνονταν περισσότερα. Αν μου έλεγε κάποιος ότι ο Άρης είχε τέτοια άποψη για μένα δεν θα τον πίστευα. Τελικά είναι πολύ καλός ηθοποιός. Ούτε από τον Ιάσονα το περίμενα γιατί συνέχεια ήταν καλός μαζί μου. Ποτέ δεν μου είχε φερθεί άσχημα. Αλλά και αυτός ίδιος ο αδερφός μου. Υποκριτές και οι δύο. Από το αλλά και μετά δεν άκουσα τι έλεγαν έφυγα δεν άντεχα να ακούσω και άλλα τέτοια λόγια. Άρχισα να περπατάω πάλι δεν ήξερα που πήγαινα.
Τελικά ο δρόμος με έβγαλε σε ένα δασάκι κοντά σε μία παραλία. Εκεί είχε ένα παγκάκι Έκατσα και ξέσπασα σε λυγμούς. Γιατί τέτοια υποκρισία; Τι τους έχω κάνει; ΤΙ; Πίστευα πως με νοιάζονταν. Πως με αγαπούσαν. Αλλά απ' ότι φαίνεται αυτό δεν ισχύει.
Συνέχιζε να βρέχει πιο δυνατά και εγώ καθόμουν σε εκείνο το έρημο και ήσυχο παγκάκι. Ήμουν βρεγμένη μέχρι το κόκαλο αλλά δεν με ένοιαζε γιατί ούτως ή άλλως κανένας δεν θα με έψαχνε ούτε θα ενδιαφερότανε . Οι γονείς μου είχαν πάει ταξίδι με τον θείο Αχιλλέα και την θεία Άρτεμης, η Μαριάννα γύρισε στο πανεπιστήμιό της και έτσι είμαι μόνη μου.
Καθόμουν εκεί ώρες ολόκληρες. Ήταν πρωί όταν είχα έρθει και τώρα είναι βράδυ. Δεν έχω φάει και τίποτα αλλά ούτε και θέλω να φάω. Ακόμα βρέχει πολύ. Το κινητό το έχω στο αθόρυβο αλλά δεν έχω και όρεξη να το ανοίξω να δω αν κάποιος με θυμήθηκε και με πήρε τηλέφωνο.
Σηκώθηκα και πήρα τον δρόμο του γυρισμού. Έφτασα σπίτι και μπήκα μέσα. Δεν κοίταξα στο σαλόνι αλλά απ' ότι κατάλαβα πρέπει να ήταν οι φίλοι του Άρη εδώ. Δεν έδωσα σημασία και πήγα προς τις σκάλες. Λίγο πριν ανέβω το πρώτο σκαλί άκουσα το Άρη να λέει:
Αρς- Θεέ μου Μάχη που ήσουν τόσες ώρες τρελάθηκα. Σε ψάχναμε παντού, ανησυχήσαμε.
Μαχ- Μην κάνεις τον κόπο να δείξεις πως νοιάζεσαι που ήμουν. Κάτσε με την παρέα σου και άσε με εμένα, του είπα χωρίς καν να τον κοιτάξω.
Ανεβαίνω πάνω και μπαίνω στο δωμάτιο μου χωρίς να ανάψω το φως. Κλειδώνω την πόρτα γιατί δεν θέλω ανεπιθύμητους επισκέπτες. Ξαπλώνω χωρίς να αλλάξω τα βρεγμένα μου ρούχα. Ήμουν κουρασμένη και ψυχικά αλλά και σωματικά. Σιγά σιγά με πήρε ένας ήρεμος ύπνος
Μετά από μιάμιση ώρα
_________________________
Γεια σας. Τι κάνετε;
ΚΑΛΑ; Πάντα καλά πάντα καλά.
Μπορώ να σας πω ότι σήμερα με έχει πιάσει η μούρλια μουυυ δλδ η τρέλα μου.
Τεσπα .
Το σημερινό κεφάλαιο δεν θα το σχολιάσω.
Τα αφήνω σε εσάς τα σχόλια.
Και θα έρθει αύριο πιο συνταρακτικό κεφάλαιο.
Για πείτε μου πως νιώθετε που σε 2 βδομάδες ξεκινάνε τα σχολειά. Ε.Ε.
Αυτά είχα να πω.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
ΜΠΑΑΑΑΙΙΙ
Efi<3
ESTÁS LEYENDO
In Love with a Real
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 2ο Διαβάστε και το πρώτο βιβλίο αν θέλετε πριν από αυτό. Μάχη από το Ανδρομάχη. Όμορφη με κάστανα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Έχει τρέλα με τις μηχανές από μικρή και γενικά με την ταχύτητα. Έχει μεγάλη αδυναμία στον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια α...