Era pauza de prânz iar mie nu îmi era prea foame. Mi-am luat căştile şi mi-am pus una dintre melodiile mele preferate. M-am aşezat cu capul pe bancă sperând că voi adormi toată pauza. Enervantul de Allen îmi scoate din nou o cască din ureche.
— Ce e în neregula cu tine? M-am întors spre el nervos şi l-am văzut cum încerca să absoarbă fiecare cuvânt din melodie.
— "True friends stab you in the front". O melodie cam mare pentru cineva care nu vrea prieteni.
— N-am nevoie de comentariile tale! Am spus şi i-am smuls casca din ureche.
— Nu mănânci? M-a întrebat el dintr-o dată.
— Nu mi-e foame. Am spus, iar stomacul mi-a dovedit contrariul când roşcatul mi-a trecut prin față un sendviş cu pui şi salată.
— Mănâncă ceva, Steph!
— Lasă-mă! Am spus şi mi-am băgat căştile în urechi uitându-mă pe geam.
Allen a încercat să îmi îndese sendvişul pe gât.
— Ce naiba faci? Îl întreb deranjat.
— Trebuie să mănânci! Ştiu că n-ai mâncare.
— Mănâcă-ți sendvişul şi lasă-mă pe mine în pace!
—Am două, aşa că tu poți avea unul.
— Două? Aşa fomist eşti?
— Nu! Am două pentru că de obicei nu îți aduci mâncare, aşa că ți-am făcut şi ție unul.
Continua să țină sendvişul spre mine şi să mă privească serios. Mă simțeam prost că mi-a făcut de mâncare, însă n-am vrut să arăt asta.
— Bine, îl iau. Mersi! Am spun şi am muşcat din sendviş, care era chiar bun.
— Să ştii că nu ți-am pus roşii, aşa că poți mâna cu încredere! A zis el când a văzut că mă uitam cum a scos o felie de roşie din sendvişul lui şi a mâncat-o.
— De unde ştii că nu îmi plac?
— O să îți fac şi mâine ceva de mâncare! A zis el zâmbind, ignorând în mod intenționat întrebarea mea.
— Nu-i nevoie, serios. Îmi pot face şi singur.
— Ai observat că suntem mult mai apropiați? A spus el, ignorând din nou ceea ce am zis.
— Nu mi se pare.
— Înainte nu vorbeai cu mine şi mă ignorai. Acum ne purtăm ca doi prieteni buni!
— Nu suntem prieteni! Încetează să spui lucruri de genul!
— Ştiu că înainte erai singur, dar acum mă ai pe mine. Nu e mai distractiv? A spus el zâmbind dulce, iar eu m-am întors cu fața spre fereastră.
— Eşti drăguț când roşeşti! A zis Allen chicotind.
—Du-te dracu!
∆
∆
∆
Am folosit cuvântul sendviş aşa mult în capitolul ăsta încât mi s-o făcut foame. :))Băh nu mă judecați cu melodia. Eu ascult Three Days Grace, Slipknot, Mötorhead, Rammstein etc,etc şi nu ştiu nici o melodie despre prietenie de la el. :)) Am întrebat un prieten o melodie şi mi-a zis-o pe aia.
V-am pupat, frumoşilor!
CITEȘTI
Alone forever (BxB)
Romance-Hai să fim prieteni! -N-am nevoie de prieteni. -Te rog, doar lasă-mă să fiu prietenul tău! Atenție! Cartea conține o relație între persoane de același sex. #70 în dragoste-15.08.2017 #57 în dragoste-20.08.2017 #48 în dragoste-03.09.2017 #39 în drag...