E

984 125 36
                                    

Pe la ora 11 telefonul lui Allen a început să sune. Roşcatul se tot foia, iar eu m-am întins să iau telefonul ca să închid. M-am întins peste Allen şi l-am luat, apoi el l-a luat de la mine şi a răspuns.

-Alo. Bună, Dean! M-au apucat toți dracii când am auzit că e Dean.

-Dă pe speaker!i-am şoptit lui Allen, iar el s-a conformat.

-Mă simt rău, de aia nu am venit.îi spuse roşcatul.

-Îmi pare tare rău! Însănătoşire grabnică! E posibil ca vocea unui om să te irite aşa de tare?

-Mersi! Nu-i cine ştie ce, mâine voi veni. S-a auzit un sunet de bucurie venit de la tâmpit.

-Mâine după şcoală merg cu Kevin şi Tony la biliard. Vrei să vii?

-Nu ştiu sigur cum mă voi...

-Mergem după la cofetărie.îl întrerupe el pe roşcat.

-Bine! Vom fi acolo!spune Allen repede.

-Atunci aşa rămâne! Parcă îi puteam simți zâmbetul prin telefon. Sper să te simți mai bine mâine. Pa!

-Şi eu sper! Pa!

-De ce naiba ai spus că te duci?mă răstesc eu la roşcat cum închide, fără să-mi dau seama.

-Care e problema? Am mai ieşit cu ei.

-Da, dar atunci. M-am oprit brusc. Unde avea să ajungă conversația?

-Dar atunci... mă îndeamnă el să continui.

"Atunci nu erai al meu."

-Nimic. Sunt doar obosit! spun şi mă întind pe o parte cu spatele la Allen.

-Nu fii gelos, Steph!spune roşcatul şi mă ia în brațe de la spate. Tu eşti singurul băiat pe care-l doresc!

-Nu sunt gelos!

-Oricum vii şi tu! M-am întors spre el.

-Cum adică vin şi eu? De ce aş face asta?

-I-am spus lui Dean că "vom fi acolo" nu că "voi fi". Am stat puțin să reconstitui conversația şi aşa era. Eram prea nervos că acceptase încât n-am prea fost atent la ceea ce a zis după. Cred că nici Dean nu a fost prea atent.

-Nu vreau să merg, n-am ce căuta cu ei!

-Dar de ce? Cu Aisha şi Kath ieşi mereu!

-Aisha şi Kath sunt diferite.

-Ba nu, e exact acelaşi lucru! Trebuie să ai şi alți prieteni, Steph!

-De ce aş vrea prieteni ca Dean?

-Dar ce are Dean?

-Nu-mi place mie fața lui. Allen şi-a dat ochii peste cap.

-Serios, Stephen. Lasă glumele, chiar trebuie să ieşi şi cu alți oameni. Ai nevoie de mai mult de 3 prieteni! 2, că eu sunt iubitul tău, deci nu mă pun.

-N-am nevoie de prieteni!aproape că am țipat la el şi i-am întors spatele.

Allen nu a mai insistat şi s-a pus din nou să doarmă. La unu după amiaza ne-au trezit fetele că făcuseră de mâncare. Adică Kath făcuse de mâncare, Aisha a fost mai mult în bucătărie pentru companie. După ce am mâncat ne-am jucat pe consolă şi după am mers în parc, apoi la cofetăria aia la care îşi dorea mult Allen să meargă. Pe la cinci le-am dus pe Aisha şi Kath cu maşina până acasă, şi normal că a vrut şi Allen să vină. După ce le-am lăsat acasă roşcatul a vrut să mergem la McDonald's.

Alone forever (BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum