Asistenta era destul de tânără şi ne-a înțeles dorința de a pleca acasă, aşa că l-a lăsat pe Allen să doarmă puțin în cabinet şi apoi aveam voie să mergem acasă.M-am dus să iau ghiozdanele din clasă, iar când am intrat am primit câteva priviri ucigaşe din partea colegilor. Profesorul m-a întrebat de Allen şi mi-a spus că noi urma să dăm un alt test din aceleaşi lecții saptamâna viitoare.
M-am întors în cabinet şi l-am privit pe Allen cum dormea linştit. Era chiar simpatic, fiindcă nu putea să mă enerveze. Mi-am setat o alarmă la telefon să sune peste o oră în caz că pierdeam noțiunea timpului. Mi-am luat cartea din ghiozdan şi am început să citesc.
Când alarma telefonului a sunat am văzut că adormisem pe scaun. N-a fost deloc un somn plăcut. Allen a început să geamă şi să se foiască, dar până la urmă s-a trezit.
-Tot oribil arăți. i-am spus, iar el s-a încruntat la mine.
-Sunt fabulos mereu! a spus ducându-şi mâna stângă la şold şi pe cealaltă ridicând-o şi ducând-o la ochi făcând semnul păci.
-Eşti dubios, roşcovane.
-Ți-am zis să nu-mi mai spui aşa! a zis el bosumflându-se.
-Ce-ai frecat toată noaptea de ai ajuns în halul ăsta?
-N-am putut să dorm.
-Pe motiv că?
-N-au vrut muşchii mei, lasă-mă, blondule! a spus întorcându-se cu spatele la mine țâfnos.
-Vorbeşti de parcă tu ai fi mai dormit decât mine! Mi-a reproşat el.
-Păi chiar sunt mai dormit!
-Şi tu de ce n-ai dormit? La auzul întrebări m-am înroşit, aşa că m-am întors cu spatele.
-Pe motive personale, ce te bagi tu!
-Tu te-ai băgat primul, blondule! E treaba mea ce fac noaptea!
După încă câteva minute în care am stat unul cu spatele la celălalt ne-am hotarât să plecăm acasă.
-De abia aştept să ajung acasă, Steph! O să mă arunc în patul ăla şi n-o să mă mai dau jos din el niciodată! A spus Allen cu pasiune.
-Aşa să faci.
CITEȘTI
Alone forever (BxB)
Romance-Hai să fim prieteni! -N-am nevoie de prieteni. -Te rog, doar lasă-mă să fiu prietenul tău! Atenție! Cartea conține o relație între persoane de același sex. #70 în dragoste-15.08.2017 #57 în dragoste-20.08.2017 #48 în dragoste-03.09.2017 #39 în drag...