Allen a luat câinele de pe covor cu grijă ca să nu îl trezească şi l-a pus pe canapea.
-Nu e bine să-l pui să doarmă pe canapea. După o să se învețe şi mătuşa ta poate n-o să-l lase.
-Doar în seara asta. De mâine va dormi cu mine în pat.
-Nici asta nu e bine.
-Doar nu vrei să-l las să doarmă pe jos?întrebase revoltat.
-Nu-i asta. E mic acum, dar o să crească şi tot cu tine în pat va vrea să doarmă.
-Nu mă deranjează.spuse, mângâind micuțul zâmbind. Se uita cu atât de multă dragoste la mica ființă.
Mi-am dat câteva palme mintale, fiindcă mă simțeam puțin gelos. Dar n-am ce face, eu am fost până la urmă cel care i-a cumpărat câinele. Am oftat scurt şi mi-am trecut mâna prin părul oricum chiufulit. Roşcatul s-a întors spre mine.
-Eşti obosit?
-Am oftat nu am căscat.
-Ştiu. Nu de asta te-am întrebat. Mergem sus? S-a ridicat oricum în picioare şi a luat-o pe scări fără ca măcar să aştepte vre-un răspuns din partea mea. Tipic roşcatului.
M-am ridicat de pe canapea şi m-am întins, căscând lung. Brusc mi se făcuse somn. Am urcat scările şi când am intrat în camera roşcatului l-am văzut aşteptându-mă pe pat cu ursulețul în brațe, având o față inocentă. Am rămas în tocul uşii holbându-mă la el. Nu îşi pusese pijamaua cu dragoni, ceea ce mă făcea să cred că nu vrea să doarmă. Era tot în tricou şi boxeri. Mi-ar fi plăcut să fi fost într-o cămaşă şi să fie descheiată cam până la piept şi să îi pice subtil de pe un umăr. Gata, Stephen! Te întărâți de unul singur!
-Ai de gând să stai acolo toată noaptea?
-Nu.spun şi am început să merg spre pat.
Allen se lasă pe spate, punându-şi un braț peste față. S-a foit, întorcându-se cu spatele la mine. M-am oprit cu un genunchi pe pat şi am înghițit în sec. Fiecare mişcare pe care o făcea parcă mă stârnea. Mi-am dat câteva palme ca să nu mă mai gândesc la prostii, iar Allen a început să râdă. M-am uitat din nou la el şi stătea cu picioarele încrucişate şi cu cotul pe coapsă, ținându-şi capul sprijinit în palmă. Câteva şuvițe roşcate îi intrau în ochi şi îi dădeau un aer sexi. Mi-am muşcat buza prinvindu-l, iar el a chicotit.
S-a apropiat de mine şi şi-a presat buzele de ale mele. L-am luat în brațe şi m-am lăsat peste el, sprijinindu-mă în mâini, răspunzându-i la sărut. Avea picioarele de o parte şi de alta a corpului meu. M-am desprins din sărut ca să-i gust pielea gâtului, apoi am revenit la buzele lui, trecându-mi limba peste ele, iar roşcatul şi-a deschis gura. N-am putut refuza o aşa invitație, aşa că am început să mă joc cu limba lui. Mi-am strecurat o mână pe sub tricoul lui şi şi-a arcuit spatele cum mâna mea rece a făcut contact cu pieplea lui ce se înfierbânta tot mai tare. I-am apucat capătul tricoului şi l-am tras de pe el, lăsându-l doar în perechea de boxeri. Am pus din nou stăpânire asupra buzelor lui şi m-am sprijinit în genunchi, fiind dornic să-i ating fiecare părticică de piele. Îmi plimbam mâinile pe corpul său, iar el gemea din când în când în gura mea.
Am început să-i presar săruturi pe gât, în unele locuri muşcând şi sugând pielea, alinând apoi zona cu limba. Allen îşi lăsă capul pe spate, gemându-mi numele, având mâna în părul meu, strângând de el când dinții mei îi muşcau pielea sensibilă a gâtului. M-am oprit ca să-i zâmbesc roşcatului, moment în care a scăpat de tricoul meu. Am continuat cu săruturile pe piept, apoi pe abdomen, până am ajuns la linia boxerilor. L-am privit pe roşcat care era tot roşu şi mi-a făcut semn din cap să continui. Mi-am dat pantalonii jos, care deja mă incomodau mult prea mult.
CITEȘTI
Alone forever (BxB)
Romansa-Hai să fim prieteni! -N-am nevoie de prieteni. -Te rog, doar lasă-mă să fiu prietenul tău! Atenție! Cartea conține o relație între persoane de același sex. #70 în dragoste-15.08.2017 #57 în dragoste-20.08.2017 #48 în dragoste-03.09.2017 #39 în drag...