—Vreți să mergem să vedem un film după ce ieşim?
—Vă place cum mi-am făcut părul azi?
—O să fie aşa grozav!
—Sper că n-am uitat să închid uşa de la casă. (N/A asta sunt eu mereu când plec de acasă)
—Azi o să fie o zi grea!
—Philip, eşti aşa amuzant!
Râsete. Vorbe. M-am plictisit să tot aud gălăgia asta în jurul meu. Îmi scot căştile din ghiozdan şi le introduc în telefon.
—Steeeeph! Aud vocea lui Allen, apoi îi simt greutatea atunci când sare în spatele meu.
—Nu te plictiseşti să tot asculți muzică? Spune el punându-se în fața mea.
—Tu nu te plictiseşti să fii enervant?
—Eşti rău, Steph. Spune el bosumflându-se, dar după se luminează brusc la față.
—Hai să facem un test de încredere! Lasă-te pe spate, te voi prinde! Spune el vesel.
—Ai doar idei tâmpite!
—Bine, atunci mă las eu!
Nu spune mai mult că se lasă să pice pe spate, iar el stătea cu fața spre mine. Speriat îl iau de mână şi îl trag spre mine.
—Ştiam că o să mă prinzi! Spune el zâmbăreț, apropiidu-şi fața de a mea, privindu-mă atent cu ochii lui cei verzi.
—Eşti un idiot! Spun şi îl împig, se dezechilibrează şi pică.
—Eşti aşa rău! Se smiorcăie el în timp ce se ridică.
—Tu eşti aşa un idiot!
—Scuzați-mă, dar voi sunteți un cuplu? Întreabă ceva cam prea entuziasmată o fată mică de statură, cam de 1.60, cu părul şaten şi ochii verzi.
—Da, suntem! Spune Allen şi se agață de gâtul meu.
—Oribil, nu! Spun şi îl dau jos de pe mine.
—Hai nu fii ruşinos! Spune el apropiindu-şi mult prea mult fața de a mea, încât ni s-au atins nasurile şi îi simțeam respirația pe buze care începuseră să mă furnice.
—Nu fi un idiot! Îl imping iar de pe mine.
—Doar glumeam! Spune el relaxat, iar când ne întoarcem spre fată se uita la noi de parcă eram nişte unicorni de ciocolată. Şi avea un telefonul îndreptat spre noi. Ce naiba a făcut cu telefonul ăla?
—Perfecțiune! spune ea după mult timp de holbat, iar altă fată vine şi încep să țipe amândouă ca nişte nebune. Eu şi Allen ne uitam unul la altul nedumeriți.
—Eu sunt Kath, iar ea e Aisha. Spune fata şatenă, după ce le-a trecut nebunia, arătând spre ea, apoi spre cealaltă fată care era înaltă cu părul blond şi ochii căprui chihlimbari.
—Eu sunt Allen, iar el e Stephen. Ne prezintă roşcatul.
—Mă mir că n-ai zis Steph! Îi mărturisesc roşcatului.
—Tu eşti Steph doar pentru mine! Mă uitam încruntat la el în timp ce pe fete le-a apucat din nou nebunia.
—Putem pătra astea? Întreabă Kath arătând nişte poze cu mine şi Allen pe care le făcuse mai devreme.
—Nu! Țip eu
—Poți să mi le trimiți şi mie? Întreabă Allen scoțându-şi telefonul.
—Ce dracu e în neregulă cu tine?! Urlu la el şi îl trag după mine.
∆
∆
∆Sper să vă placă acest capitol foarte dubios, cam aproape la fel de dubios ca mine. (Glumesc, nu exită ceva mai dubios decât mine)
Bă eram cu sor-mea în cameră, linişte totală şi zice ea dintr-o dată "Bă, tu ştii la ce mă gândeam? Fetele astea la câți bani dau pe machiaje mai bine îi strâng şi îşi fac direct operație estetică"
Kath este BlackQueenCP . Follow la ea! ^_^
CITEȘTI
Alone forever (BxB)
Romance-Hai să fim prieteni! -N-am nevoie de prieteni. -Te rog, doar lasă-mă să fiu prietenul tău! Atenție! Cartea conține o relație între persoane de același sex. #70 în dragoste-15.08.2017 #57 în dragoste-20.08.2017 #48 în dragoste-03.09.2017 #39 în drag...