10 - Papa vrací úder

99 18 24
                                    

Když jsem se ráno probudil chvíli jsem přemýšlel, co se večer stalo. Pak jsem šel zase zvracet.
Vyšel jaem ze stanu a viděl tam vietnamku. Ona se otočila a řekla "ehm... máš... obličej... to..." ukazovala přitom něco rukama. Šáhl jsem si na tvář a něco cítil. KURVA JÁ TO MÁM FURT NA SOBĚ ! Zase jsem šel zvracet. Objevil se špenát, co jsem měl před týdnem k jídlu.
"Díky..." řekl jsem vietnamce a odběhl za stan ke dvěma vysokým stromům. Po asi hodině zvracení jsem už měl totálně vyprázdněný žaludek a tak jsem se šel umít. Jelikož nikde nebyla voda vylil jsem na sebe vodku. Mezitím se zpoza malého křovíčka ozval vzdych. Když jsem měl obličej čistý šel jsem se kouknout do toho křoví.

Vlezl jsem do něj a něco mě chytlo za nohu. Spíš někdo. Pak mě to strhlo na zem a omráčilo.

***

Vzbudil jsem se v nějaké tmavé místnosti.
"Moldy!" Zakřičela Qačaw konečně i něco srozumitelného. "Ratí dě vydimé šifeho." řekl Khá. Oba byli svázaní. Já taky.
"Dobrý den." Ozvalo se. Papežův hlas ! Šmejd jeden.
"Co chceš ?" Zeptal jsem se klidně. "Pomstu." řekl a vynořil se ze stínu.
Qačaw si svlékla tryčko. Ne, teď není čas na sex Qačawico !
Papež na ní čuměl jak na vorvaně uprostřed pouště. Svlékla si pak i podprsenku. "To jsou ale chlípné polštáře !" zakřičel papež, skočil na Qačaw a začal ji líbat. Khá vztekem propálil provazy, jimiž byl spoután. Pak odpoutal i mě. Papež si ničeho nevšiml a začal se také svlékat. Qačaw naznačila, abychom utekli, že ona to zvládne. Když jsme byli u dveří odhodil papež svůj náhrdelník s křížem naším směrem. Čistý průstřel pravého ramene. Chudák Khá. Utíkali jsme dál a slyšely hekání a plynění Qačaw a vzdychání papeže.

***

Večer jsme se vrátili ke stanům, kde spala vietnamka. Ani nás nešla hledat. Lehli jsme si. Khá si stěžoval na bolest ramene. Zítra jdeme k doktorovi. Asi po hodině přišla Qačaw. Jediné co řekla bylo : "Gé wa nwlfýjhe [Má ho malého]

Seph

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat