Klíč jsme zkusili, ale k žádné z lodí nebyl.
"Není to špatný klíč ?" Zeptala se Li Ming. "Ne... jiný u něj nebyl. Sám jsem to kontroloval."
"Jestli jsi to kontroloval ty, tak je to v prde-" snažila se říct Ilonka, ale Li ji v pravou chvíli zastavila.Qačaw mezitím někam utekla a mumlala něco o čokoládovém kondomu.
Je to opravdu magor... nebo génius.
Pan Khá řekl "Fy chledejte loť, já mesitím najtu khámínky !" no... spíš to zařval. Poté odběhl a z křiku, který byl po chvíli slyšet z místa, kam běžel, jsem poznal, že nějaké ty 'khámínky' našel.
Li se fackovala a hádala s Ilonkou. Občas něco uvnitř vietnamky zaštěkalo, párkrát něco zakřičelo "No to čumim!" A jednou jsem dokonce slyšel "Seš úmělá jak prdel Nicky Minaj !"
Takže tu ztracenou loď jsem musel, jak jinak, hledat já. "Kde by mohla být nějaká loď ?" přemýšlel jsem nahlas. "Tady je přístav a jinde se nedá pořádně zakotvit !" Začal jsem se procházet sem a tam, aby se mi lépe myslelo.
"Měl ten idiot vůbec loď ? Nebyl jen total namol ? Nejsou to klíče od domu, nebo od auta ?" Všechny takovéto myšlenky mě létali v hlavě. Pak jsem to ale uslyšel...Pohled Qačaw :
Ěri rwyh zygwo dedir lelalou jefao qiť. Gzuzwé rwyh ěri dedir LELOLO, fsu CÝ giť.
[Šla jsem rychle najít nějakou jinou loď. Vlastně jsem šla najít NĚKOHO, kdo MÁ loď.]Pohled Moldyho :
Qačaw plula s lodí přímo ke mě a mávala na mě. "Moldy ! Moldy !" křičela přitom. Zdá se, že našla loď... dobrá práce. Možná, že ji nezabiju.
"Li Ming nastup si," zavolal jsem, když Qačaw perfektně a bez žádné oběti připlula ke břehu. Kde se naučila s lodí takhle zacházet ? Li Ming si nastoupila a pan Khá se k nám přihnal se slovy "Vyděl sem, jag Qačawička pšiprouvala a tag sem sem připěhl."Výborně. Ne ta gramatika, ale už jsme všichni. Dokopal jsem pana Khá na loď a pak jsem sám nastoupil.
Dva dny cesty a budeme na Aljašce.***
O den později :
"Kde je vodka ?!" Zařval jsem.
"Já nic" řekla Li Ming a radši se uklidila někam pryč. Pan Khá si hrál s kameny a snažil se naznačit, že vodku vychlemtala ta vochlasta Qačaw."Qačawico ! To byla moje vodka ty mrcho !" Zakřičel jsem a skočil na ní. Za to zaplatí !
Ano, potřeboval jsem chlast. Dvacet minut bez něj a jsem naprosto jiný člověk.
Alespoň mám znovu důvod, proč, až se vrátíme, zabít Qačaw. Lodí si sice pomohla a možná bych ji nezabil, ale tou vodkou, tou si znovu zkazila život.
Při mlácení Qačaw jsem přemýšlel a když se mi omluvila a vrátila poslední lahev vodky, tak jsem přemýšlel znovu.
Jen jedna láhev. Jak to přežiju ?
Jak vydržím bez alkoholu ?Je tohle můj konec ?
***
*9¢Seph¢9*
ČTEŠ
Plesnivá Bota ✓
FantasíaJedna z plesnivých bot má moc ohně a ta druhá moc vody. Moldy kdysi vlastnil obě tyto plesnivé boty. Jednou bohužel při bouřlivé noci na Aljašce jednu ztratil a všiml si toho až v Římě. Bez obou bot se nemůže teleportovat a tak se musí pro tu plesn...