Bonus - pan Khá 🤦

46 12 14
                                    


Pan Khá :

Věk : Podle některých zdrojů 21, podle jiných 37 (Podle některých mu je 89, ale to asi nebude pravdivé... ale věřte si čemu chcete)
Pohlaví : Dost velký.
Orientace : Heterosexuál
Váha : Qačaw tvrdí, že podobně, jako 80 metrů krychlových Jupiteru.
Výška : 183 cm, s podpatky zvládne i 2 metry.
Krevní typ : K (Má jedinečný Krevní typ, jelikož jedl moc Kamenů, především Křemene... nojo... pan Khá)
Místo narození : Spekuluje se o něm, je možné, že se totiž vůbec nenarodil.
Rodina : Podle důvěrných zdrojů, co nechtějí být jmenovány (ok, vymyšlím si to právě teď, když sedím na záchodě) je synem Qačaw
Dále je to manžel Qačaw a jednoho dne se rozhodl,  že i bratr Moldyho (Protože proč ne)
Profese : Psychopatický masový nájemný vrah a profesionální závodník v jím založeném sportu - vrh Khámínku.
Ocenění :
• Řád svobodné planety (Za záchranu světa od papeže)
• Řád papeže Moldyho (Za věrnost šiškatelánské církvi)
• Medaile za statečnost (Za to, že přežil očkování. Dostal navíc lízátko)

***

Příběh pana Khá začíná na zaflusaném parkovišti v Bukurešti, které pak sloužilo jako bazén pro pana Khá a jeho rodinu. Rádi plavali na pevném betonu, který ale pod jejich náporem jednoho dne prasknul a tak se z Enželsfandóna stal pan Kámen.

Úlomky betonu ho totiž zaplavili a on je musel všechny sníst, aby se prokousal na svobodu, bohužel ale při té tragické události navždy ztratil rodiče a od té doby cestoval po světě a hledal další kameny, které by snědl. V této době byl ještě relativně normální, ale jednoho dne, když se rozhodl jíst stěnu Bohnic, udělal díru do zdi a nechal nebezpečného maniaka z léčebny uniknout. Ten se mu za svobodu odvděčil tak, že po něm hodil kámen a poškodil mu nenávratně mozek se slovy "byla to Ilonka, debile !"

V ten okamžik se zrodil opravdový pan Khá takový, jakého ho známe dnes.

***

Uběhlo hodně času od momentu vytvoření pana Khá a on stále hledal další a další khámínky. Začal dokonce hledat i v tělech lidí a jednou se dostal i k jádru země. Poté ale slunečného a krásného dne zaslechl konverzaci dvou důchodkyň, které následně rozpáral a pátral po khámínkách, o výstavě Diamantů v Římě, která se měla odehrávat v období šiškodešťů a tak se tam vypravil. Cesta to nebyla dlouhá a bylo po ní relativně dost khámínků, také byl pan Khá velmi spokojený, jen už nevěděl co s nimi.

Bohužel ale žádný diamant nespořádal ani neukradl. Než se dostal k muzeu, kde byly vystaveny, udeřila velká šiškobouře, při které potkal lásku svého života - Qačaw, takže už nepotřeboval žádné diamanty, toužil jen po srdci své vysněné.

***

Pan Khá a jeho bonus is hýr ! Jistě jste zaregistrovali malou vedlejší roli, kterou v jeho životě sehrála Ilonka, která dopomohla k utvoření legendy - pana Khá - jakou jí známe dodnes.

Seph

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat