28 - Pražský souboj

52 16 12
                                    


Vykopli jsme dveře a než jsme si stihli uvědomit, že tu Sivirus není sám, tak už stihl jeden z jeho speciálních strážců speciálně zapečetit dveře, aby se nedali otevřít. (Vlastně se otevřít dali, jen to bylo velmi složité - museli jste si sundat kalhoty a vykonat potřebu do klíčové dírky. Jenže na to Moldy neměl čas.)

"Kapitulaci velmi rád příjmu," řekl s úšklebkem Sivirus a Valasa se vedle něj zasmála. "Přesně to jsem chtěl říct i já." odvětil Moldy.

Pak bylo chvíli ticho, které ukončil pan Khá, který hodil jednu z Qačawiných šišek po Valase. Ta se bleskově otočila k šišce zády a mohutným prdnutím změnila její směr přímo na Moldyho.
Goel šišku změnil na prach pomocí svého blesku a druhý vyslal na speciálního ochránce Siviruse, který se se slovy "No doprdele" skácel k zemi.

"Jeden dole. Zbývají dva." řekl Goel a začal po nepřátelích metat blesky. Moldy začal házet šišková másla a občas i nějakou tu ohnivou kouli a pan Khá hodil ještě pár šišek, pak šel rozpárat vycpaného medvěda, který byl v pracovně vystaven.

Valasa se dobře bránila, ale vypadalo to, že nápor Goela a Moldyho již dlouho nevydrží. "Seru na ty vaše šišky!" zakřičela a využila svoji schopnost - neviditelnost. Goel poslal poslední blesk na Siviruse jo Antiviruse a ten se poté skácel k zemi.
"Tak a teď už jen ta neviditelná mrcha." řekl Moldy
"Hej! Vždyť ten můj je vidět... občas." odpověděl rozzlobeně pan Khá.

Pak se tomu všichni tři začali smát. Do té doby, než se ze stínu vynořila čepel nože, která se Goelovi zanořila hluboko do krku. Moldy vykulil oči a nemohl uvěřit tomu, co se právě stalo. Pak se vynořilo z stínu celé tělo Valasy. "Tak... jeden dole. Zbývají dva." řekla a hodila po panu Khá jeden ze svých nožů. Moldy se stále nemohl ani pohnout. Valasa k němu pomalu přistoupila. "Myslím, že jsem znovu zvítězila."

Ukázala Moldymu nůž. "Těším se, až ti uříznu hlavu. Pak ji přinesu papežovi a dostanu odměnu o které-" pak se zastavila s podivnou grimasou. "Já..." pak se zhroutila. Moldy nevěděl, co se to stalo, dokud neuslyšel ten hlas. Goelův hlas. Byl trochu čvachtavý kvůli krvi v krku, ale to Moldy ignoroval.
"Moldy... musím ti... něco říct." Moldy k němu přistoupil. "Tvůj otec je... je... živý." Moldy doufal, že Goel přežije alespoň tak dlouho, aby mu stihl doříct vše o jeho otci. "Vyklop to ty páprdo!" zakřičel.

"Je to... pa... je to... pa... pa... papež."

Seph~

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat