"Qačaw. Tahle výprava nás může stát život" řekl jsem, jakmile jsme vyrazili,"je tu spousta nebezpečných zvířat a může se tu každou chvíli objevit papež."
Qačaw jen přikývla a hodila po veverce šišku. Hned, jakmile dopadla šiška, tak zmizela nejen veverka, ale i strom na kterém byla a tak na zemi zbyl maličký pětimetrový kráter.
Asi chtěla naznačit, že je připravená, stejně jako já. "KVÍÍÍÍÍÍÍK !" Ozval se najednou. Qačaw se lekla a třískla hlavou do země. Co to právě udělala a co se to právě ozvalo ?
"Qačaw ty prasnico ! Vstávej a rychle pojď !" Qačaw se kvůli sloní váze nemohla postavit, tak jsem ji pomohl a pak jsme znovu vyrazili, ale nyní trochu rychleji. Ať to bylo cokoli, tak to bylo blízko a mohlo nás to sledovat.
"Hňá tojřúw, ěé ua gl gogfl víq wyweň." [Já myslím, že by to mohl být papež.]
Qačaw měla bohužel pravdu. I když takto kvičet jsem ho ještě nikdy neslyšel.Prošli jsme kolem značky. Stálo tam, že k hoře čtyř očí, (nevím, jakej blb to tak divně pojmenoval) kde jsem ztratil botu zbývají dva kilometry. Po zakvičení byla cesta klidná. Možná, že to kvičení vystrašilo medvědy a nebezpečné masožravé lenochody, ale možná, že na nás jen číhají. "Hňá oč vuwuhu." [Já už nemůžu.] řekla Qačaw udýchaně. Já už byl také unavený, ale pokud jsme chtěli přežít a najít botu, tak jsme museli jít.
"Jak dlouho ještě, ó vaše svatosti ?" ozvalo se po chvíli kousek za námi. Já a Qačaw jsme se rychle schovali za křoví a tiše poslouchali. "Jak to mám vědět, jak dlouho? Prostě rychle pojďme, ať jsme u boty dřív, než ten pitomec Molkvy... nebo jak se jmenuje.
Neznat MÉ jméno ?! Tak to už teda přehnal šmejd jeden.Jakmile byli kolem 50 metrů před námi, tak jsme s Qačaw pomalu a potichu vyšli za nimi. Kdyby něco, tak na ně může Qačaw zezadu hodit šišku.
Ale bude to závod s časem. Když budem pomalí, tak papež ovládne botu a obávám se, že to může být konec světa, jak ho známe. A když dostane i moji, tak se stane vládcem světa.
Musíme mu jeho plán překazit.***
%-Seph-%
ČTEŠ
Plesnivá Bota ✓
FantasyJedna z plesnivých bot má moc ohně a ta druhá moc vody. Moldy kdysi vlastnil obě tyto plesnivé boty. Jednou bohužel při bouřlivé noci na Aljašce jednu ztratil a všiml si toho až v Římě. Bez obou bot se nemůže teleportovat a tak se musí pro tu plesn...