18 - Super Fight

74 20 2
                                    

Papež se na mě vražedně podíval. "Konečně... se znovu setkáváme." Měl na sobě moji botu a asi moc dobře věděl, jak ji použít. "Vyřídíme to mezi sebou. Své poskoky přeci nepotřebuješ... nebo se mě snad bojíš ?" Papež se zasmál. "Souhlasím. Ta tvá mentálně zaostalá, hloupá a škaredá obluda si s nimi mezitím může popovídat." Qačaw, která si zrovna strkala obří šišku do zadku si uvědomila, že se mluví o ní toho ihned nechala. Jenže začala plynovat a tak se šiška odpálila a udělala jí do kalhotek obří díru.

Skvělé. Takže jen já a papež. Konečně už celé tohle šílené a nebezpečné dobrodružství zkončí. "Hojašó! Hijáno! Hokinarawá!" začal křičet papež nějaké ninja blbosti. Jelikož jsem měl ale všeho dost, tak jsem na nic nečekal a vrhnul po něm své brýle. Papež po mě vrhnul svůj kříž, který měl celou dobu v ruce.
Znovu se to opakovalo. Oba předměty letěli naproti sobě a vypadalo to, že se srazí, ale jako minule se nesrazili. Obával jsem se, aby mě kříž netrefil a tak jsem pomocí vodní boty před sebou vytvořil vodní stěnu, která kříž zastaví. Nezastavila. Kříž mě trefil přímo do... no... všichni víme kam. "Sá glwjú bíítrd" [Tó mohlo bóólet]
Qačaw... chybí ti tam 'jako prase'.

Chytl jsem se za bolavé místo a otočil se k papeži. Brýle ho trefili do ucha, což jsem poznal tak, že papež zařval : "A doprde... tedy bože já... to ale zasran...pardon bože ale... BOLÍ!" Aby se nerozbrečel... slečinka. Jemu to urvalo jen UCHO. Zatímco mě to trefilo do... jau to to bolí.
"Tento souboj skončí nerozhodně, pokud budeme stále používat naše zbraně. Je čas použít naše boty." V tu chvíli dupl a vyvolal tím obří ohnivou kouli letící mým směrem. "Si v pořádku kámo?" zeptal jsem se malého Moldyho. Bohužel odpovědi jsem se nedočkal, protože mě ta ohnivá koule trefila a odhodila asi deset metrů. Trefil jsem hlavou obří kámen a tak ze mě tekla krev proudem. "Sakra." Papež se smál a Qačaw podle plánu začala likvidovat jeho poskoky. "Ale, ale, ale. Žeby mocný... Moldy nedokázal porazit pitomého papeže?" Qačaw už všechny zlikvidovala a připravovala se na papeže.
Už byl u mě. "Myslel sis, že máš proti mě šanci hňupe?" Ano papeži... kdybys mě tak dobře netrefil, tak jsi dávno mrtvej. "Myslíš si, že nevidím, jak ta tvá pitomá kámoška likviduje mé lidi a připravuje si na mne šišku? Já vidím vše. Já jsem všemocný."

Otočil se na Qačaw. "Ukaž co umíš." Řekl prostě a vyslal na ní ohnivo kouli. Qačaw udělala parakotoul a tak se kouli ladně vyhnula. Poté na nic nečekala a vrhla po něm dvě šišky, přičemž vytáhla z kapsy nůž a rozběhla se k němu. Papež se první šišce jen tak tak vyhnul, ale druhou pomocí podivné síli odrazil, takže letěla zpět na Qačaw. Qačaw hodila po šišce nůž a tak byla bez zbraně, ale i bez nebezpečí.
Jen na chvíli.
"Hajá!" zařval papež na Qačaw, když už byla u něj. Pak udělal něco, co Moldy nikdy neviděl. Vzlétl do vzduchu, vytrhl ze země strom i s kořeny a vrhl ho po Qačaw. Tak je řekla "Ru dkw." [No kurva] a pak už na ní strom spadnul a zavalil ji. Chudák. Snad žije.

"Boj je u konce. A kdo je vítěž? Já... já... JÁ! Budoucí vládce světa!" Papež se ke mně blížil přičemž se radoval. Nesmím mu tohle dovolit. Nesmím mu dovolit ovládnout svět.

Musím... něco... udělat...

&+Seph+&

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat