23 - Dvojtá naděje ?!

75 21 17
                                    


Pohled Někoho moc tajného :

Ve zprávách jsem zjistil, že byl spáchán atentát na 'božského' papeže planety. Bohužel neúspěšný. Ale útočník naštěstí utekl. Musím ho s Qačaw najít. Pan Khá s Li Ming se musí léčit z popálenin 156 stupně. Hold se neměli koupat v lávě.

Pohled papeže :

Goel Drean. Pro vzbouřence to může být naděje a pro mne možná také. Buďto se ke mně přidá, nebo ho zničím a získám jeho moc. Ano... ano. "Ano !" zakřičel jsem nahlas a všichni se na mě podívali. Vlastně je to zkáza rebelů. Poslední věc co potřebuju abych upevnil svou vládu.
Ještě to chce aby se objevila nějaká čepice nesmrtelnosti, nebo něco podobného.

Ještě jsem si ani nestihl sednou na židli a už se ozvalo ťukání na dveře. "Dále." řekl jsem. Vím naprosto přesně, kdo to je, takže jsem dál koukal z okna.
"Vítej Valaso. Jistě tušíš, proč tu jsi." Konečně  jsem se na ní otočil, protože je slušné dívat se na toho, na koho mluvím, ale ta veverka, co se snažila znásilnit strom byla vtipná. "Co zase chceš ty starej páprdo?" Zase nějaká podrážděná... ah ty ženy.
"Goel Drean. Najdi ho a zab ho... ne... to ne... přiveď ho ke mně." Chvíli bylo ticho. Přemýšlela a mezitím si pohrávala s nožem. "Chci za to Japonsko," No jo... co se dalo čekat," a i jižní Koreu... nebo radši i severní." Dodala po chvíli. Alespoň že nechtěla celou Asii. "Ale jistě milá Valaso, pro tebe cokol... ehm... skoro všechno."
Naprosto neupřímně jsem se na ní usmál a ona, na potvrzení dohody si tak moc usrala, že bylo slyšet, jak stráže za dveřmi popadali na zem. "Jestli je to vše Vaše dokonalosti..." přikývl jsem a ona odešla. Pak jsem rychle otevřel okna a vyzvracel jsem se. Chudák moje pracovna... furt to tady musí smrdět.

"Přiveďte generála Siviruse jo Antiviruse." Dnes potřebuji vyřešit ještě jednu věc...

Pohled Moldyho : (pokud vám to nedošlo tak i na tom začátku to byl on. A žijeeee !!!!)

Pan Khá a Li Ming leželi a čerpali síly. Ilonka je mezitím hlídala. Snad to byl dobrý nápad...
Já a Qačaw - která mi dovolila jí říkat Qačinka Píčinka - jsme šli najít toho tajemného Goel Dreana. (ano to jméno 'Goel' se neskloňuje)

Myslím, že nebudem jediní kdo ho hledá a že se ještě setkáme s Papežem Milkou. I když to že se s ním ještě setkáme je jisté celou dobu. Nebudu chodit bez bot jako krypl celej život, no ne ?

±•Seph•±

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat