21 - Otázky

73 17 4
                                    

Tuto kapitolu věnuji Diablo_V - skvělé kamarádce malé sestřičce, kterou mám moc rád. Dále siriusinka - další skvělé kamarádce, která mi udělala nejeden cover a která mě umí rozesmát. A v neposlední řadě tynule123456789 - moje 'sestra', která je u mě doma častěji, než u sebe xD, inspirovala mně k nejedné knize a hodně mi v mnoha věcech pomáhá.

(Omlouvám se čtenářům, jestli vás to zdržuje...)

***

Pohled třetí osoby :

Jistě máte všichni mnoho otázek.
Kdo je ta osoba, která zachránila Qačaw, co se dál stalo s panem Khá a Li Ming a určitě i jestli to Moldy přežil, kdo byla ta osoba na papežově proslovu a jistě mnoho dalších.
Možná, že když budete pozorně číst se dozvíte odpovědi... ale kdo ví ?

***
Znovu krok zpět (snad vás tím neštvu) :

(Není to to stejné, je to trochu jiné)

"Zlý pán temné magie Moldy," řekl papež na svém proslovu v Římě, který slyšeli všichni lidé, co něco znamenali a na nenápadně proklouzlo i několik nezvaných hostů "byl zneškodněn mou dokonalou osobou." Jásot se ozýval ze všech stran, jen ti nezvaní nejásali. "Zjistil jsem, že Moldy ovládal většinu planety! Nemohl jsem dovolit, aby přívrženci temnoty a temné magie ovládali svět a tak byli odstraněni." Těch pár nezvaných se na sebe podívaly. Jakoby věděli, že papež lže. Další potlesk ze všech stran. "Ale ne všichni přívrženci zla byli dopadeni. Proto z důvodu bezpečnosti a míru navrhuji založit celoplanetární císařství... se mnou v čele." Všichni začali tleskat a jásat. Mnoho lidí křičelo věci jako 'milujem papeže' a někteří plakali radostí.

Ale ti nezvaní hosté opět ne. Jeden něco zašeptal, nasadil si sluneční brýle a odešel. Ostatní s ním a pokud jsem dobře viděl jeden z nich kulhal a druhý se mlátil do hlavy.

Q.Seph.Q

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat