1 - Šiška

448 45 15
                                    

Zrovna jsem šel do obchodu pro vodku. Vešel jsem dovnitř a chtěl jsem si očistit zablácené boty o rohožku. Cítil jsem podivné škrábání a bodání na pravém chodidle. Potom jsem si uvědomil, že jsem ztratil jednu svou plesnivou botu. Pátral jsem v mysli,kde to tak mohlo být a došel jsem k zneklidňujícímu závěru, že to muselo být na Aljašce, což je dost problém, protože jsem právě v Římě. Na cestu na Aljašku jsem neměl vybavení, a tak jsem si musel dojít vybrat peníze a koupit si nějaké kvalitní neplesnivé boty, a zásoby na cestu. Mám pouze Vodní botu, a tak mohu jít přes vodu, ale bez Ohnivé se nemůžu teleportovat, a proto bude tahle pěší tůra náročná a velice dlouhá.

Šel jsem si tedy křivolakými uličkami Říma a schylovalo se k dešti. Vlezl jsem rychle do zapadlého krámku, co držel pohromadě jen silou vůle a uviděl jsem příšerně děsivě vypadající ušmudlanou ženu stojící za pultem a usmívající se od ucha k nosu a ukazujíc své tři černé, prohnilé a velmi plesnivé zuby. - pokud to byly zuby -. "Bobrý gem, kmeluji se Qačaw fak mák gumu povleči." [Poznámka autora - překlad : Dobrý den, jmenuji se Qačaw jak Vám mohu pomoci.] Zasmrděla na mě svýmy postiženými ústy. Její smrad a způsob řeči mě tak dojebal, že jsem musel jen stát a přemýšlet jaká stvůra ji vytvořila. "J-já s-se jmenuj-ji," začal jsem koktavě, kvůli důsledku jejích omamných a pronikavých plynů," jmenuji se Moldy." Přinutil jsem své trpějící tělo, aby se na tu zrůdu usmálo. "Máte tu nějaké plesnivé boty ?" Zeptal jsem se a potlačoval dávící reflex. "No fo feka nefáké. Ale fám ma foku gebny f kruhém zrádiu rosmladu." [No to teda nemáme. Ale mám na sobě jedny v druhém stádiu rozkladu] Zase na mě něco zasmraděla a já se skoro smrady skácel na zem. "A půjčite mi je ? Chci jít na Aljašku pro svou botu, pak vám tu vaši vrátím." To že ji botu vrátím mi bylo už předem jasné,podle jejího pachu, nechci aby mi noha smrděla dýl, než je to nutné.

Sundala si tedy botu s polorozežraným obrázkem šmoulinky a podala mi ji. Uchopil jsem botu do ruky, která hned začala odumírat, a byla zřejmě nakažena ebolou. Ona si nasadila zbrusunové červené Nike Airmax, které se z jejího smradu asi poblily."Kru h mebou." [Jdu s tebou] . V tu chvíli začali pršet šišky. "No to teda nejdeš!"rozčílil jsem se nad její drzostí. "Fake kmu" [Ale jdu] .S tou bestií nemá smysl se hádat. "Eh...tak dobrá. Proč prší šišky ?" Ona na mě vystrašeně koukla. "Ragetnože ! Čižky skodý zefle gobtot!" [Panebože ! Šišky schodí tenhle obchod] . Co to právě zasmrádla ? "Jako...spadne?....Tak proč jsme ještě uvnitř ?" Tryskem jsem vylítl z obchodu a Qačaw bohužel běžela za mnou.

Seph~

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat