8 - Francie

120 26 13
                                    

Druhého, velmi chladného dne jsme se dostali k hranicím, které jsou střežené jednotkami FBO.
Ve zprávách bylo, že se mi vražda papeže nezdařila a že žije a brzy bude opět v pořádku. Musíme rychle do Francie, než bude pozdě.
"Dobrý den, mohli bychom projít ?" zeptal jsem se. "Ano jistě... ale nejdřív nám ukažte váš pas." Na to jsem nepomyslel. Nojo...bude muset proběhnout eliminace. "Oh, hnedka ho najdu... hajá!" Zařval jsem a hodil po něm brýle. Blond vlasy strážného se rázem změnili v červené. Obarvení zadarmo.
Dalších asi sedm strážných na nás vyběhlo. Qačaw čtyři vymazala pomocí mezidimenzionálních šišek, dva zabil Khá pomocí své kabelky plné khámínků a já toho posledního trefil mezi oči brýlemi. Jsme jako superhrdinové ! Ale trochu plesnivý, mentálně zaostalý a debilní. Takže superplesnivóznoretardovaní hrdinové !
Rychle jsme přeběhli do Francie a pak to už bylo v klidu. Až na malý tajfun, tsunami a zemětřesení se při cestě noc nedělo.

***

V Paříži :

V Paříži jsme rychle doplnili zásoby vodky, já si koupil další brýle a šli jsme rychle do hotelu.

Pohled Qačaw :

Kebdě dkad do axosbw wo fjýxbq. Ofbd ssr xua iq ! Dkw, djwu ckwnaldžkň djqldá. Zj yq t dpabf ! [ Dneska jsme se koukali na zprávy. Byli jsme tam my ! Ano, jsme celosvětově hledaní. To je v prdeli!]

Pohled Moldyho :

Rychle jsme se zbalili a utíkali z hotelu. Po cestě jsme radši zničili každého, kdo se nám postavil do cesty. Chudák ta babička, ale mohla si za to sama. Kdyby nebyla pomalá jako žížala a nespadla ji protéza, tak mohla jít nakrmit vnoučata. (Ta vnoučata jsme raději také zabili. Lepší, než je nechat vyhladovět.) A ten pán, co nám nabízel půl miliardy, když ho necháme žít... no shrnu to : On je mrtvý a my máme ty prachy.

Pohled pana Khá :

S chodelu na graji Pařišé jzme fyběhli a podom jzme udikalí bryč.
Na boli jzme se sastafili apychom sme odpušinuli. Na chfilku jzme si zedli a bak jzme do uslišely. Někto g nam jte !

Pohled Moldyho :

Uslyšeli jsme kroky. Blížili se. Připravil jsem brýle k hodu a Qačaw připravila zabijácký prdomet. "Hej čus lidi ! Vy ste ty, co vás chce FBO zabít ? Hůstý ! Můžu s váma ? Tak díky." Vychrlila na nás nějaká mladá černovlasá vietnamka. "Eh... Jo tak... vítej, jen malá otázka... nejsi postižená, nebo něco takového ?" Zeptal jsem se projistotu. Qačaw mezitím sekala trávu nehty a Khá prděl Ódu na radost. "Ne... žádná postiženost ani jiná vada." Oddychl jsem si. "Jen mi hlasy v hlavě občas něco říkají." Skoro jsem se udusil slinami. "Oh... freppft ! Aha..." Ona se usmála, třískla se do hlavy, zamumlala 'Ilonko nikoho nezabijem' a šla si povídat s panem Khá k nějakému divnému stromu,co vypadal jako kondom. Qačaw žárlila.

Ah ta láska - nekonečná, jako sloní průjem.

Seph

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat