Moldy :Věk : 42
Pohlaví : Muž
Orientace : Heterosexuál (nojo... trapnej 😂😂 ale možná se to ještě změní 😇)
Váha : Stydí se říct, ale jelikož nosí jen černé oblečení a černá zeštíhluje, tak asi nebude nejmenší
Výška : Necelé dva metry. (Docela žirafík.)
Krevní typ : B+
Místo narození : Řím
Rodina :
Minulý papež Milka I. - otec
Random prostitutka - matka (Po porodu zemřela)
Maleval - Sestra (Od mládí nezvěstná; zřejmě mrtvá)
Goel Drean - adoptivní otec
Valasa - sestřenice z druhého kolene
Irina - sestra Valasy, dvojče Igora
Igor - bratr Valasy, dvojče Iriny
Profese : Papež
Ocenění :
• Řád svobodné planety (Za záchranu světa od papeže)
• Medaile hodného papeže
• Ho Či Minův Řád***
O tom, že je Moldy syn Milky, víme všichni. Že se ho následně ujal Goel Drean, to víme také. Že se následně Goel vydal opět bojovat s Papežem (tehdy se jmenoval ještě Drean Goel) a nechal Moldyho u svých známých víme také.
Nikdo ale neví, co se dělo tam. Moldymu byly téměř dva roky a žil u Farmáře Ignáce a jeho ženy Istalarí společně s jeho třemi dětmi. S Igorem, Irinou a nejmladší Valasou.Děti společně podnikali mnoho dobrodružství a hrály mnoho her. Při jedné z nich, když bylo Moldymu deset let, se ale stala nehoda, která jim všem změnila životy k nepoznání. Hráli na schovávanou na poli určeném k testování atomových bomb. Igor našel Valasu, následně Moldyho, ale nemohl najít Irinu a to se jim stalo osudným. Vražedná zbraň se k nim nemilosrdně blížila, Irina se smála schovaná v popelnici a ostatní jí hledali jak jen mohli. Netrvalo to ani pět vteřin a bomba smazala celé pole a jeho blízké okolí. Ignác a jeho žena Istalarí se změnili na prach i s jejich vyhlášeným jahodovým koláčem, který pro děti připravili. Děti avšak zůstali v pořádku. S malým vylepšením :
Moldy se narodil s darem ovládat oheň a vodu, dostal plesnivé boty pro usměrnění moci, ale do deseti let se jeho magie nespustila. Tento výbuch ale znamenal jeho začátek jakožto superhrdiny.
Valasa získala schopnost vytvořit dým, ve kterém se dokáže zneviditelnit. Stejně jako Moldy k tomu měla genetické předpoklady a tento okamžik pro ní byl jen startovním bodem.
Igor, který k tomu neměl genetické předpoklady stejně jako Irina, získal velmi mocný dar a jelikož se s ním nenarodil, nedokázal ho z počátku plně ovládnout a tak se čas od času sám od sebe proměnil na nějaké náhodné zvíře bez toho, aniž by to tak chtěl.
Irina stejně jako její dvojče Igor měla velké problémy se zvládnutím své moci. Ona získala schopnost asi ze všech nejsilnější. Dokázala ovládat čas. Neuměla ale vrátit zpátky, nebo posunout čas dopředu celkově, zvládla to jen u jednotlivých předmětů. Shnilé jablko dokázala, pokud se náležitě soustředila, proměnit v nezralé, mladou dívku na stařenu a celou partu dětí držela stále v mladém věku. Moldymu je proto 42 pouze psychicky, fyzicky mu je 25.
(A ta atomová bomba ? Nikdo dodnes neví, kdo přesně jí tam vystřelil a kdo uskutečnil ten test. Jen on, ten co jí odpálil, on jediný ví co a proč ve jménu Boha dělal a že to moc pěkné věci nebyly.)
***
Společně pomáhali nevinným a škodili těm, co si to zasloužili, byli to opravdu skvělý hrdinové. Dokud při jedné akci Moldy nezakopnul, nespadl na Igora a tím ho nezabil.
Irina s vypětím všech sil Igora zachránila (obětovala tomu svoji ruku) a pak všichni tři Moldyho chtěli zabít, jako odplatu. Neměli ho nikdy moc rádi, přeci jen byl pro ně cizí a tímhle si to u nich pokazil.
Naštěstí si to, že ti tři nebudou nadšení Moldy uvědomil a stihl uniknout pryč. Oni ho od té doby pronásledovali, několikrát s ním svedli boj. V posledním souboji se střetli v Egyptě v jedné z pyramid. Moldymu se podařilo Igora a Irinu uzamknout v prastaré hrobce a magicky je zde uzamkl, aby tam zůstali navěky.
To mu ale Valasa chtěla oplatit. Proto ho pronásledovala až na Aljašku, kde Moldy ztratil svojí plesnivou botu. Valase ale uniknul a stáhnul se do Říma, kde začíná náš příběh. Valasa se tehdy spojila s Papežem a rozhodla se s pomstou vyčkat na vhodnější okamžik.
***
Tak druhá bonusová kapitola. Nejprve jsem plánoval pana Khá a Ilonku, ale Moldy byl pro mne v tuto chvíli důležitější hlavně z důvodu, že to vysvětluje hodně o Valase a původu Moldyho.
Seph
ČTEŠ
Plesnivá Bota ✓
FantasyJedna z plesnivých bot má moc ohně a ta druhá moc vody. Moldy kdysi vlastnil obě tyto plesnivé boty. Jednou bohužel při bouřlivé noci na Aljašce jednu ztratil a všiml si toho až v Římě. Bez obou bot se nemůže teleportovat a tak se musí pro tu plesn...