15 - Aljaška

80 18 4
                                    

Den.
Jedna flaška vodky.
24 Hodin.
Jedna flaška vodky.
Ah ta matika... kolik je 24 hodin minut ?

No to je jedno... jen jsem chtěl říct, že moje utrpení je obrovské. Li Ming nechlastá a tak, až na mořskou nemoc, byla v pohodě.

Khá taky moc nechlastá a jelikož měl khámínky, tak byl taky v pořádku.

Qačaw... no musela řídit, ale většinou se válela a zvracela... možná kvůli tomu, že pila mořskou vodu. Takže u ní... no byla docela v prčicích.

Ale já... mega závyslák na alkoholu, co nemá skoro žádný alkohol a poblíž není žádný obchod... já byl totálně v prdeli.

***

Na Aljašce :

Konečně... konečně !
Qačaw, jelikož se ožrala to objela nejhorší cestou a skoro jsme se potkali s Titanickem.

Mám další skvělý plán :

1 - Koupit zásoby vodky.
2 - Najít botu
3 - Vrátit se do Říma a zabít papeže.
4 - Zabít Qačaw, Khá a pro jistotu i Li.

První dva kroky mého plánu jsem řekl i ostatním.

"Li Ming ! Nehádej se s Ilonkou a jdi koupit vodku."
Li Ming přikývla a odběhla. Cestou ale bylo slyšet, jak se zase hádá s Ilonkou... ta Ilona na ní má špatnej vliv.
Pak jsem se otočil na pana khá, co si strkal kámen do nosu. Idiot.

"Khá ty běž hlídat naši loď. Když někdo přijde, tak ho zneškodni. A kdyby přijel papež, tak raději zdrhej."

Qačaw asi pochopila, že se mnou jde pro botu. To je ta nejnebezpečnější část. Ale jen ona se svejma šiškama a já - no prostě já jsem dokonalý - to můžeme zvládnout.

***

+¥¿ Seph ¿¥+

Plesnivá Bota ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat