...ott száll le az én drága ikertesóm.
-Sziaaaa!!-rohantam oda hozzá miközben megöleltem.
-Szia hugi.-mondta. Igen hugi, pedig csak 32 másodperccel idősebb nálam.-Na mondjad mi a baj.
-Menjünk, közben elmondom.-elindultunk-Az volt hogy...[elmond mindent]... és el kéne játszanod hogy a pasim vagy.
-Ahaa...-gondolkozott, majd megcsókolt-igy jó lesz?
-Igen...-mondtam megdöbbenve-csak nem ennyire élethűen. Csak néha csókolj meg.
-Oké, szívem.-mondta nevetve majd kézenfogva mentünk tovább.-De Gerynek mit mondunk?-kérdezte.
-Ööö megoldjuk.-mondtam majd felhivtam Geryt. Kettő csörges után felvette.
-Szia!-koszont.
-Figyel nagyon fontos.-mondam tetetett idegeséggel.
-Mi a baj?-kerdezte majd hallotam hogy odébb megy és lefogja a mikorofont és mondja Beniinek hogy mindjárt jön.
-El fogjuk játszani Dominikkal hogy járunk.
-MIÉRT?
-Mert idegesít az hogy Benii nagyon teper, ezért ezzel lerázom. Kérleek ne mond el nekii.
-Jó nem mondom de akkor ne nagyon nyilvánosan és kezd magaddal valamit hogy ne hasonlits rá annyira.
-Oksi koszii imadlaaak.-majd leraktam.
-Oké, nem árul be.-mondtam Dominiknak.
-Szuper.-és bementünk a szállodába. Mivel a szoba volt lefoglalva ezer annyian lehet benne lakni ahányan elférünk. Ezért Dominik velem fog aludni, Gery megoldja meg Beniivel. Bementünk a szobába es lepakoltunk.
-Gyere elmegyunk fodrászhoz.-mondtam Dominiknak.
-Oksi.
Szerencsére a takarítok elvitték a piás üvegeket meg eltüntették a pia szagot. Leadtam a kulcsot majd kézenfogva elmentünk egy fodrászhoz amit a recepciós csaj ajánlott. Bementünk és vártunk. Odajött egy Gábor nevű srác.
-Sziasztok!
-Szia! A hajamat szeretném befestetni.
-Oké, milyenre?-kérdezte.
-Hááát, talán olyanra hogy megmarad a fehér és ombre-be átmegy halvány rózsaszinbe.
-Rendben. Gyere.-mondta majd elindult hátrafelé.
-Maradj itt.-szóltam Dominiknak majd mentem Gábor után. Megmosta a hajam majd befestette.
»másfél órával később«
Újult hajjal mentem ki.
[Ilyen:]-Nagyon jól áll.-állapitotta meg Dominik.
-Tudom!-mondtam mosolyogva.
-Ego királynő!!-röhögött. Visszaértünk a szállodába és kértem a kulcsot.
-Sajnálom de a kulcsot már elvitték.-mondta a csaj-és jó lett a hajad.
-Rendben, és köszönöm.-mondtam mosolyogva. Felmentünk kézenfogva a szobához és kopogtam majd Gery nyitott ajtót.
-Sziasztok.
-Szia.-köszöntem majd Gery lepacsizott Dominikkal.
-Benii.-üvöltött hátra Gery- Told ide a segged.
-Miva'?
-Bemutatom a kiscsaj pasiját Dominikot.-mondta Gery én eközben folyton Benii arcat néztem amin először a meglepődöttség majd a csalódottság és egyben a düh jelent meg.
-Aha, szuper.-majd visszament. Én odamentem Geryhez és megöleltem.
-Köszi, sikerült, de az állcát tartsd tovább.-majd bementem a szobámba és Dominik jött utánam.
-Jaah és jó lett a hajad.-üvöltötte Gery. Én csak mosolyogtam majd bezártam az ajtót.
Sziasztok!
Vasárnap lesz a kövi és még nem tudom hányat tudok kirakni de megpróbálok 2-őt.
😊
Na Hela!
😄😄
YOU ARE READING
Ismerem, vagy mégsem?
Fanfiction!!ELSŐ STORY-M, A HELYESÍRÁS ÉS A FOGALMAZÁS MÉG NAGYON GAGYI!! BENIIPOWA FanFiction (FF) >Ismered azt akit utálsz? És akit szeretsz? Egyáltalán tudod mi az a szerelem? És tudod mi ezeknek a keveréke?< #68 IN FANFICTION~2017.08.06😘 #46 IN FANFICTIO...