...amikor beestem a fiuk kérdően nézték rám.
-Benii...azt...hitte...megfuladtam!-fuldokoltam a röhögéstől-és "kimentett" aztán csak hülyén bambúlt, én meg otthagytam a rákba.-Szerintem szivinfartustt kapott!-kezdett el röhögni Dominik is.-Na azért nem kell játszani az érzésekkel..-mondta Gery full komolyan-főleg nem egy összetörtel...-dünyögte az orra alá, én éppen hogy hallotam.-Mi az hogy összetörtel?-kérdeztem meglepetten. -Naaahhjó elmondok mindent.-kezdett bele Gery-Eredetileg azért jöttünk ide hogy Benii elfelejtse a volt barátnőjét akivel 2 napja szakított. De amikor meglátta hogy itt vagy totál kiakadt, de egy ideig csak nézett majd belédhabarodott, de ezt még magának se akkarja bevallani. Amikor megtudta hogy Pollával odaadatam a számát neked totál kiakadt majdnem el is ment. De mondtam neki hogy neked nem az eseted, úgyhogy nem lesz semmi.-en totál ledöbbenve hallgattam. Alig bírtam megszólalni.-De ha felejteni akkar, akkor miért próbálkozik folyton?-A szerelemnek semmi se szab határt.-mondta Dominik, mámorodott hangon, a telefonját bámulva. Gondolom az a csaj volt ott akivel alakul neki. Én a sírás határán álltam. Miért van ez?! Miért érzem úgy hogy összetörtem?! Miért érzem azt hogy oda kéne rohanom hozzá?! Nem, nem lehet. Hiszen ő csak egy "csajcsábász". Majd kitört belőlem a sírás. Összerogytak a lábaim majd sötétség. Amikor felketem, a szállodai szobámban voltam annyit láttam hogy Benii ül egy széken es rádőlve az ágyamra alszik. Nagynehezen megmozdultam és kimentem. Kint Gery és Dominik beszélt egy fehér ruhás csajjal, gondolom orvos. Dominik észre vette hogy kijöttem. -Domiii!-ugrott a nyakamba.-Mi történt?-Tegnap este sírva elájultal aztán mostanáig aludtál. -Benii...-kérdeztem félve.-Amióta alszol ott ül melleted.-Úr..is..ten-dadogtam majd újra kitort belőlem a sírás és kirohantam a szobából.-Kisasszony...-szólt utánam az orvoscsaj. Mit sem törődve vele rohantam tovább, és az első takarítóhelysegbe elbújtam. És csak sírtam. Nem tudom miért de jól esett. Csak sírni és nem gondolni semmire.
Na Hello!
Kirakok ma is egy részt mert Instan meg lett igérve.
És amugy bocsi hogy most ez ilyen rövid és gány rész lett.
Puszii
😘😊
CZYTASZ
Ismerem, vagy mégsem?
Fanfiction!!ELSŐ STORY-M, A HELYESÍRÁS ÉS A FOGALMAZÁS MÉG NAGYON GAGYI!! BENIIPOWA FanFiction (FF) >Ismered azt akit utálsz? És akit szeretsz? Egyáltalán tudod mi az a szerelem? És tudod mi ezeknek a keveréke?< #68 IN FANFICTION~2017.08.06😘 #46 IN FANFICTIO...