...bementem a hálóba és leültem YouTube-ozni. Na valyon mit/kit néztem? [Komiba várom a tipeket, de most írjátok mer még ebben a részben kikerül hogy mit/kit nézett.]
»kb. 3 órával később«
Nagy csend támadt odakint. Ez nekem gyanús. De lehet csak kidőltek. De inkább megnézem. Amikor kinyitottam az ajtót mindegyik aludt. Még szerencse, hogy nem mégtöbb piáért mentek. Visszamentem YouTube-ozni.
»fél óra múlva«
Hirtelen elkezdett fájni a fejem. Gondoltam kimegyek inni egy kis vizet, de amikor felálltam elkezdtem szédülni is. Na szuper. Mindjárt ráhányok valakire. Kilépve az ajtón látom hogy a villany le lett kapcsolva. Így mostmar tényleg nem látok semmit. Sikeresen kibotorkáltam, és megkerestem a villany kapcsolót. Felkapcsoltam a leghalványabbat és elővettem egy poharat. Épp vizet töltöttem amikor hallotam hogy nyikorog a kanapé. Nem foglakoztam vele. Amikor teletöltöttem a poharat hátra fordultam és elkezdtem inni. Aztán lépteket hallotam, de mivel égett a lámpa ott meg sötét volt nem láttam hogy ki az. Amikor beért a fény sugarába akkor láttam hogy Benii az. Csak jött és jött egyre közelebb.
-Miért nem alszol?-kérdezte amikor már elég közel ért.
-Eddig YouTube-oztam.
-Oooo, és kit néztel?-kérdezte vigyorogva.
-Zozo-t.-hazudtam. Nem modhatom meg neki hogy teljesen függő lettem és folyton őt nézem.
-Ahaa, persze. Akkor miért jelzi a YouTube hogy "Konics Dominika megtekintette ezt és ezt a videót"? "Konics Dominika likeolta ezt és ezt a videót"? Ésatöbbi?-eközben kajánul vigyorgott. Ooo baszus ez elfelejtettem. Hogy kijelzi neki. Szerintem olyan vörös lett a fejem hogy még egy érett parasicsom is megirigyelné. Inkább nem válaszoltam, hanem kínomban megfordultam és töltöttem megegy pohár vizet.
-Kaphatok én is?-kérdezte a vízre utalva. Kivettem mégegy poharat és teletöltöttem, majd odadtam Beniinek. A fejfájásom nem enyhült és a szédülés rosszab lett. Belekapaszkodtam a pult szélébe és ezt Benii észrevette.
-Minden rendben?
-Persze.-és magamra erőltettem egy mosolyt majd leraktam a poharat és indultam volna vissza. A hangsúly a volnán van.
-Azt mondtad ha józan vagyok beszélünk.-erre megálltam és visszafordultam- Ez volt június 17.-én 3 óra 8 perckor. Ma van június 21.-e 0 óra 29 perc-nézett a fali órára-de azóta nem beszéltünk. Pedig én próbáltam.-nézett szomorúan. És igaza van. Tényleg ezt mondtam.
-Jó akkor beszéljünk.-vissza mentem és leültem a pultra. A sarokban lévő kekszet kibontottam és elkezdtem enni hátha segít valamit. Nem bizonyosodott [van ilyen szó?😂😂] jó öltenek mer csak hányingerem lett.
-Van egy olyan érzésem hogy mindent tudsz.-mondta full komoly arcal.
-Igen-sajnos, ezt már magamban mondtam.
-De azt nem tudod mi történ előtte?-csak helyeslően bólogattam.
-Na az történt hogy, a volt barátnőmmel Annával a PlayIT előtt 2 nappal szakitottunk és nagyon magam alatt voltam, először a PlayIT-re se akartam elmenni. De aztán Gery adta azt az ötletet hogy jöjjünk el wellneselni. Én nagy nehezen de bele egyeztem. Aztán amikor kiderült hogy jössz totál kiakadtam hogy most én felejteni jöttem nem "csajozni".-én csak figyelmesen hallgattam-De aztán Gery azzal jött hogy nem fogsz zavarni, majd csak megoldjuk. És akkor jött az hogy...-itt elkezdte a földet pásztázni-beléd zugtam.-ezt éppen hogy hallhatóan mondta. Én pár pillanatig sokkosan álltam, pedig már tudtam hogy belém van esve. Minden erőmet összeszedve, közelebb léptem...
Na ezért ki fogtok nyirni.👆😂
De most ez az utolsó rész, legközelebb vagy szerdan vagy pénteken lesz. Sorry.😢
CITEȘTI
Ismerem, vagy mégsem?
Fanfiction!!ELSŐ STORY-M, A HELYESÍRÁS ÉS A FOGALMAZÁS MÉG NAGYON GAGYI!! BENIIPOWA FanFiction (FF) >Ismered azt akit utálsz? És akit szeretsz? Egyáltalán tudod mi az a szerelem? És tudod mi ezeknek a keveréke?< #68 IN FANFICTION~2017.08.06😘 #46 IN FANFICTIO...