17. rész

252 14 4
                                    



...bekapcsoltam a zenét és elmentem deszkázni. Már mehettem egy ideje amikor kiértem Szegedről.

~Na szuper. Most vissza kéne mennem.~gondoltam és elindultam vissza amerről jöttem. Feltűnően sok idő telt el azóta hogy visszaindultam a város széléről. Nemsokára Szeged parvárosában voltam. És ekkor feladtam. Eltévedtem. Kész. Ennyi. Gondolkoztam kit hivhatnék aki nem rögtön kiakadna és lecseszne hogy hova tűntem, és a választásom Alízra esett. Tárcsáztam a számát de nem vette fel. Utána próbáltam Dominikot utána meg Geryt de egyikik se vette fel. 

~Szuper, most hivhatom Beniit.~nagynehezen erőt vettem magamon és felhivtam Beniit. De ő sem vette fel. Épp egy garázsajtó előtt ültem a deszkámon amikor 2 lány az utca túl oldalán sutyorogtak és képet csináltak rólam.

~Még szuperebb. Most a kis powa gyerekek is meg fognak zaklatni.~gondoltam és vártam. Lassan már reggel 6 felé járt amikor megállt ellötem egy autó és Benii szált ki belőle a többiekkel a nyomában. Felém közeledett én meg felpatantam és odarohantam Alízhoz és megöleltem. Benii szomorúan nézett le rám. Nekem most egy baratnőre van szükségem, egy legjobb baratnőre akit meg is találtam Alízban. Kivette a penny boardját a taxibol és elindult én meg mentem utána. Mintha gonolatolvasó lenne. Amúgy nem, csak Dominik és Gery túl jól ismernek. Fél szemmel meg láttam ahogy a fiuk odamennek a lányokhoz majd visszaulnek az autóba és elhajtanak.

  Hellooo!
Bocsi hogy rövid lett.
Holnap a kövi, és lassan elérkezünk a story végéhez. Már tudom hogy lesz a vége csak még nincs leírva. Max 5-10 rész lesz még.
Na Hellaaa!
😘😘❤❤❤

Ismerem, vagy mégsem?Where stories live. Discover now