16. rész

245 21 8
                                    

Embik, lécci ne akadjatok ki ezért a részért. Köszi😘😅

...kérdeztem előre félve a választól.
-Kb. 1 órával később felkelt, és megkérdezte hogy hol vagy, mi meg mondtuk hogy nem tudjuk. Erre Ő kirohant a szobából és azóta nem jött vissza. A telefont se veszi fel.
-Huuh oké.-mondtam visszafolytott sirásal.
-Halljátok-fordult felénk Dominik-Benii ezt rakta ki insta mystory-ba.-felénk mutatta a telefonját. Nem hittem a szememnek. Benii kirakott rólam egy képet és azt írta rá hogy: "Szegedi Powák. A segítségeteket kérem. Ha valaki látja a képen látható lányt akkor írjon hogy hol van és csináljon róla képet is."
-És?-kérdeztem.
-Hát írtam neki hogy itt vagy-mondta Alíz. Látszott rajta hogy bántja azok után amit mondtam neki.
-Semmi baj. Úgyis beszélni akkarok vele.-és ahogy ezt kimondtam megláttam Beniit közeledni felénk, nagyon idegesen. Mindenki néhány lépést hátrább lépett csak én maradtam a helyemen és már össze szedtem magam annyira hogy erősnek látszak. Amúgy most valamiért nagyon határozottnak éreztem magamat. Mintha most értem volna el valamit ami sok önbizalmat adott. Vigyorogva néztem végig rajta. Ő ezt valamiféle biztatásnak vette és olyan közel jött hogy már majdnem összeért a szánk. Megfogta a derekam és közelebb akart húzni. De én gyorsan reagáltam és felpofoztam. -HA MÉGEGYSZER HOZZÁM MERSZ ÉRNI, ÉN ESKÜSZÖM KINYIRLAK!!-üvöltöttem az arcába és önelégült vigyorral kikerültem és elsetáltam. Meg hallotam Geryt ahogy odamegy a totál elkepedt Beniihez és mondja neki hogy "Ezt jól megkaptad". Én csak visszamentem a hotelba elővettem a deszkámat a bőrönd mélyéről öszeszedtem a fülesem és a telóm majd bekapcsoltam a zenét és elmentem deszkázni.


  Na Helloo!
2 dolog van.
1. Sajnálom hogy késő van és hogy rövid lett és unalmas.
2. Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm a több mint ezer olvasót. De ezt mind kevesebb mint 1 hónap alatt. Nagyon királyak vagytok. Imádlak titeket.
😘😘😍😍😍❤❤❤

Ismerem, vagy mégsem?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang